Outlaw bedrive sjitent spill?

DeletedUser

Guest
Vi gjør jo akuratt det vi vill enda.
Jeg trenger ikke f.eks. forumrettigheter, eller diplomalitet. Hva skal jeg med det?
 

DeletedUser

Guest
Vi gjør jo akuratt det vi vill enda.
Jeg trenger ikke f.eks. forumrettigheter, eller diplomalitet. Hva skal jeg med det?

Nei, det kan man godt spørre om. Det er jo egentlig meningsløst at alle skal ha samtlige rettigheter. Men dersom det er slik å forstå at deres "regelverk" ikke inneholder flere punkter enn de 3 nevnte, er det da ingenting som sier noe om det å adle spillere innad i stammen eller å nekte å sende støtte dersom det skulle være nødvendig. Dermed er hele stammen deres basert på, vel ingenting. Bortsett fra at dere velger å følge "regler" som dere tar som en selvfølge, men like fullt ikke eksisterer. Dermed vil dere da ikke kunne ha noe å si på det om en spiller i stammen starter å adle ned andre spillere i stammen, da må dere velge hvem dere ønsker å støtte, eller å ikke støtte noe av partene, eller kansje dere støtter begge. :rolleyes:

Uansett er jeg nå bare vrien, bare for gøy på en tidlig lørdags morgen. :p
 

DeletedUser

Guest
Vi trenger ikke regler.
Alle i Outlaw vet hva de driver med... :)
Ingen med sunn fornuft hadde adlet en i samme stamme, eller ikke sendt støtte.. En vakker dag trenger de kansje støtte selv, hva skal de gjøre da? ;)
 

DeletedUser

Guest
betyr ikke det at man kan få en spiller til å bli kastet ut av outlaw ved å stacke opp alle adelsmål i området hans/hennes siden personen da vil gå imot regelverket ved å ikke adle? o_O
 

DeletedUser

Guest
Vi trenger ikke regler.
Alle i Outlaw vet hva de driver med... :)
Ingen med sunn fornuft hadde adlet en i samme stamme, og alle sender støtte.. En vakker dag trenger de kansje støtte selv, hva skal de gjøre da? ;)

Jeg skal ikke si noe om hva Outlaws medlemer vet eller ikke vet, jeg bare påpeker enkelte "huller" i deres påstander om "lovløshet" samt det noe "mangelfulle" regelverket som tillater adling innad i stammen og lignende uten at reaksjoner er "rettmessige". :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
betyr ikke det at man kan få en spiller til å bli kastet ut av outlaw ved å stacke opp alle adelsmål i området hans/hennes siden personen da vil gå imot regelverket ved å ikke adle? o_O

Det er da man starter adling av stammemedlemmer! :D


Edit: *Stein*
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dere ser jo hvor det å stacke opp alle naboene rundt fører til.
Da taper du mest sannsynelig troppene dine, og byen blir tatt.
 

DeletedUser

Guest
Folk burde ikke henge seg opp i det ordet, og hva det betyr og ikke betyr.
Alle kan finne på en slags unnskyldning for å ikke sende support, men dersom spilleren blir adlet, så vil det svekke stammen, og evt personen som ikke sendte support vil bli straffet med at han ender opp med få medlemmer pga de fleste valgte å være ego.


Alle sammen er bidragsyter i stammen, noe som gjør hva stammen er i dag. :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, det kan man godt spørre om. Det er jo egentlig meningsløst at alle skal ha samtlige rettigheter. Men dersom det er slik å forstå at deres "regelverk" ikke inneholder flere punkter enn de 3 nevnte, er det da ingenting som sier noe om det å adle spillere innad i stammen eller å nekte å sende støtte dersom det skulle være nødvendig. Dermed er hele stammen deres basert på, vel ingenting. Bortsett fra at dere velger å følge "regler" som dere tar som en selvfølge, men like fullt ikke eksisterer. Dermed vil dere da ikke kunne ha noe å si på det om en spiller i stammen starter å adle ned andre spillere i stammen, da må dere velge hvem dere ønsker å støtte, eller å ikke støtte noe av partene, eller kansje dere støtter begge. :rolleyes:

Uansett er jeg nå bare vrien, bare for gøy på en tidlig lørdags morgen. :p

Hmmm ikkje domt ikkje domt må eg påstå, trur kankje eg skal adle noken av Outlaw<3
 

DeletedUser

Guest
hVOR ER POSTEN DER JEG REKRUTERTE uRgE TIL Å BLI SPION? :L

cAPS SKILLZ
 

Whalekill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
What?!

Ser dere ikke hvor SERIæST den meldingen var! Spesielt slike meldinger med skrivefeil, uff a meg de er fæle de.
 
Sist redigert:

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vill do væra min spion i stammen din Area?
Da vill jei ikke noble dei med adelsmennnene mine. <3
Jei vill ike si til noen do er min spiån. Jei trenger bare litt informasjon avatil. =)

Dr. Caboose

En irl venn i stammen fikk denne fine meldingen. Men area står sterkt så den taktiken faile for Outlaw del.:) latterligt syns eg på Outlaw sine veiner. værtfall når de faile så stort hehe:)

Men ser at Outlaw e redde oss ja når de prøver og få inn spioner:D

Area e frykta:)

Mvh Dreamon Area<3

Herregud;P du ser vel at dette er kødd;P?

Jeg sendte selv en noe lignende melding til alle i stammen TM. Ingen har svart enda;D


Men dette er jo selvfølgelig bare kødd,bare se skrivefeil-.-
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor nevner alle "skrivefeil" som "beviset" for at den posten er på tull? Så dersom dere mottar en post som er overfylt med skrivefeil tar dere den ikke seriøst? Greit det er "veldig" morsomt med skrivefeil, haha :confused:, men skrivefeil er og forblir en sak som vil dukke opp.

Er da fullt mulig å skrive en melding som vil fremstå som tull uten å bevisst legge inn skrivefeil i den. Bare å bruke "de små grå" litt det, smal sak igrunn.
 

DeletedUser

Guest
Når det er så mange skrivefeil så er somregel en melding tull eller så kan ikke personen som skrev den skrive.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Spillere som er gode klarer og skrive vanlig. Så når de bomber brev med Skrivefeil skjønner du vel at de kødder;o?
 

DeletedUser

Guest
Samt. at han er en Dr. og Dr. har spilt fra andre verdner og kjenner spillet godt, og kan som regel skrive ordentlig.
 

DeletedUser

Guest
Når det er så mange skrivefeil så er somregel en melding tull eller så kan ikke personen som skrev den skrive.
Dersom skrivefeilene er plassert der med hensikt kan ma si at det i de fleste tilfeller er tull, ja. Men dersom de som skriver meldingen ubevisst får med mange skrivefeil er posten da noe man ikke trenger å ta seriøst? Man kan ikke bygge opp en forståelse av at skrivefeil betyr at man verken kan skrive eller at mam tuller. Dersom det er snakk om ubevisste skrivefeil betyr ikke dette at denne personen ikke kan skrive, mer bare om at enkelte ord ikke blir like lette å skrve korrekt, man kan fint klare å bygge opp en setning korrekt men allikevell ha mange skrivefeil på ord i setningen. Dermed blir det å definere skrivefeil som et bevis på tull eller at noen ikke kan skrive et meget snevert syn på saken.

Spillere som er gode klarer og skrive vanlig. Så når de bomber brev med Skrivefeil skjønner du vel at de kødder;o?
Din påstand her er korrekt, men den bygger da på at mottakeren av meldingen har et bekjentskap til den som skriver dem. Har man ikke det er det vanskelig å vite, la oss si man skriver til en som er helt ny, aldri vært inne på forumet og ikke har kjennskap til noen spillere. Hvordan skal han vite at en slik melding bare er tull? Det finnes dem som skriver på en slik måte som Caboose gjorde i den posten, skal man da få den oppfatningen av at alle meldinger som skrives med mange skrivefeil bare er tull?
Og hva regnes som "å skrive vanlig" da? Er for eksempelt dette innlegget her forfattet på en måte som klassifiseres som "vanlig"?
 

DeletedUser

Guest
Er for eksempelt dette innlegget her forfattet på en måte som klassifiseres som "vanlig"?

Nei, to long :eek: Men litt under normalen for tobben. Kommer helt ann på hvem som skriver innlegget, men de fleste innlegg er ikke veldig lange, bortsett fra hvis man skal svare grundig i diskusjoner osv :)
 
Topp