Over 100 i average

DeletedUser

Guest
Der var Core på 100 i snitt, med 28 medlemmer. Snart kommer vel LD etter ( de har 99 i snitt ).
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer dere to stammer som nå har greid å få over 100 i average i motsetning til visse topstammer.

Stammene er;
OST, rangert 20, 6 medlemmer og average 103. Lederen innehar 116 poeng.
VM, rangert 34, 3 medlemmer og average 109. Leder ukjent da de har null respekt.


ps. Gratulerer |MF|, dere har et medlem med OD:confused:

Lol, takk for oppmerksomheten. Er en grunn for at vi ikke sier hvem lederen er;)
 

DeletedUser

Guest
Kangaroom og Grimlock må passe seg. Hold dere til norsk.

For Kanga: Stick to Norwegian - read the rules.
 

DeletedUser

Guest
Lol, takk for oppmerksomheten. Er en grunn for at vi ikke sier hvem lederen er;)

For at profilen skal være kortere uten dilldall? Isåfall har dere lykkest, men jeg er så nerdete at jeg måtte nevne at vi ikke liker teksttegninger. :(
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Gratulerer dere to stammer som nå har greid å få over 100 i average i motsetning til visse topstammer.

Stammene er;
OST, rangert 20, 6 medlemmer og average 103. Lederen innehar 116 poeng.
VM, rangert 34, 3 medlemmer og average 109. Leder ukjent da de har null respekt.


ps. Gratulerer |MF|, dere har et medlem med OD:confused:

Noen har sannsynligvis sendt support til byen han plyndret, og så drepte han dem.
 
Sist redigert av en moderator:

-Taz-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
dang I went and joined a tribe :eek:

I think I even saw some smelly Skippy clones jumping about :rolleyes:

...men liker ikke helt posisjonen min, for mye fjell/tre/vann dritt der. Samt dårlig med bonus landsbyer, men det var ivhertfall bedre en den første posisjonen min
 

DeletedUser

Guest
Jeg er for trøtt til å slette eller redigere alle innleggene deres. Jeg foreslår dere skjerper dere til i morgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er for trøtt til å slette eller redigere alle innleggene deres. Jeg foreslår dere skjerper dere til i morgen ;)

hehe, ikke det smarteste jeg ville sagt men:p
nå ga du akkurat disse rapkjefta folkene fritt spillerom;)
 
Topp