Paint Konkurransetråden.

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke at det går an å være så i Paint.. Personlig har jeg hverken kreativitet eller nok tålmodig til å holde på med sånt.. :p

Men resultatene deres er veldig flotte. :)
 

DeletedUser

Guest
Synes det var lite folk som la inn bilder her....:(
Litt skuffende at folk ikke hyller Hugs nå som vi har en bvra mulighet her...:p

hugs3.jpg


"It's time to hug and chew bubble gum... and I'm all outta gum!" -Duke Nukem- (Hugs style) :D
 

DeletedUser

Guest
Hvordan får du laget det der i Paint? Helt vilt.. :p

Villt synes jeg ikke.... Se på de som tegner mennesker og diverse ting som skal se realistisk ut du.... Det er villt...:eek:

Men om man ser veldig nøye etter (ikke at jeg tror noen gidder...) så kan man se at "Hugsie" (om jeg får lov å kalle den det) er helt symetrisk....:D
 

dreamon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
neh der va jo nesten ingen så har sendt inn så syns ann ska få var me :p mn viss ikkje så får eg prøva meg på neste

Dreamon;D :D
 

DeletedUser

Guest
Eg synes at så lenge bidraga kjem inn føre Tribalhugger kjem med ei offentliggjering av vinnaren så bør de få vera med.... Så enige med dreamon der....:D
 

DeletedUser

Guest
Wee.... Vet sannelig ikke hva jeg vil at dere skal tegne....:confused: Så dere får vell bare tegne noe som er kult da.... Samme hva.... Så lenge dere synes det dere tegner erkult kan det få være med..... Men helst gidd å bruk mer enn bare sort og kvit da......

Tidsfrist..: Hmmmm.... kan vi si når minst 10 forskjellige har postet bidrag...???:confused:
Om ikke så kan vi kansje si en gang på onsdag kveld....
 
Topp