Personlige lister over de beste spillerene som har vært innom V2

DeletedUser

Guest
Tilbake fra en herlig tur på fjellet, og ser mange koselige lister over tidligere profilerte spillere på V2. Problemet med å sette opp en undersøkelse er at 10 svarsalternativer er for lite. Vi har faktisk hatt flere profilerte spillere enn det, mange som faktisk slo gjennom i V2, ikke gjengangere fra V1.

Velger å kalle for personlige lister, selvfølgelig så har man stor innflytelse fra sin egen stamme og vil fremheve det, det skal man selvfølgelig få lov til uten masse hyling og skriking;)

Baserer listen min på de jeg har fått spille sammen med, spille mot, OD-poeng og imponerende solo virksomhet. Alt for tricky å poste i rekkefølge, så vi smasher bare på en liste vi;)

Om jeg har glemt noen eller du synes jeg er helt på bærtur, spam gjerne ned min inbox. Ellers håper jeg at andre også poster sine lister, alltid morsomt med slik lesning:)

Soulfood
Stamme: Novi/Solo
- En av de spillere som har imponert meg aller mest i V2. Solo karrieren hans er legendarisk, i mange måneder vokste han og ble en av de aller største, samt en skyhøy OD-A sum. Var ikke så veldig merkbar i Novi, men på sin Solo raid fikk han den respekten han fortjener. Kanonbra!

RDI-rsr
Stamme: TW/Arica
- Synes denne spilleren markerte seg kraftig i gamle TW med meget sterk defensiv jobbing. Fikk dessverre ikke kriget mot denne spilleren på grunn av distanse, men så gjennom andre at vedkommende er langt over gjennomsnitte når det gjelder dette spillet. Ledet OD-D ranken med klar margin i en periode.

Rustung
Stamme: SW/Yamato/Solo
- Så i Yamato at dette var en meget god spiller. Men Soloprestasjonen overasker meg stort. Akkurat som Soulfood, så klarer han å domminere på egen hånd. Offensiv fra Elite klarte ikke å stikke kjepper i hjulene på han, knallbra!

Woia
Stamme: DT/Elite
- Offensiv god spiller med svært høye basisferdigheter. Fikk et meget imponerende cluster og holdt stabilt høyt nivå hele veien. Knivet lenge om førsteplassen OD-A med han.

Vegarado
Stamme: DT/Elite
- Likhet med Woia, en sterk offensiv spiller. Den spilleren jeg synes var vanskligst å spille mot i krigen mellom Yamato og Elite. Hadde en meget uortodoks måte å angripe på. I like it!

(originale) Mithrandir
Stamme: Yamato
- En perfeksjonist innenfor kalkulering og struktur. Var en sann glede å være nabo med han og spille med han i mange måneder. Domminerte alt og alle rundt seg, helt til innaktivitet drepte han og jeg måtte passe kontoen mye.

(originale) Gurimala
Stamme: Elite
- Vet ikke hvem som er eieren der nå, men forrige eier var stor i spillets gang. Ledet lenge i poeng og OD-A, fikk spillet litt mot denne spilleren når jeg passet Mithrandir, så med egne øyne at vedkommende kunne angripe.

Ganondorf
Stamme: DNY/Elite
- Kan ikke se bort fra at vedkommende har ledet poengranket siden tidenes morgen. Skjekket litt på tw-stats og så veldig mye internadling og gråbyadling. Vel... Over 5 millioner gir uannsett et stort +

Shanks82
Stamme: SW/Yamato/Arica
- Vokst enormt den siste tiden, imponerende mye. Har fått ufortjent mye pepper på forumet, men alle har da vært gjennom det sirkuset der. Visst seg som en av nåtidens største profiler i V2, kjernen i Arica.

HexNuts
Stamme: -V-/Yamato
- Allerede helt fra starten domminerte Hex K55, selv om -V- lå langt unna han, det ble på en måte Solo spilling helt til han kom til Yamato. Merket seg da som en meget sterk og viktig spiller. Synd at det ble en del innaktivitet på slutten.

JornHT
Stamme: Ninjaz/Yamato
-Tokk skrittet fra å være en engasjert læregutt til å bli en drapelig god spiller. Av en eller annen merkelig grunn, så ble han et mål i hver krig Yamato deltokk i, men fikk meget bra defensive egenskaper av det. Sluttet V2 i høst 2008, kom tilbake i en gjesteopptreden med å spille Duo med Arcon The Beast.

kriswin
Stamme: OIM
- Har fulgt litt med på LAW vs OIM, kan si at denne spilleren har utmerket seg best der. over 2000 innkommende skremte ikke bort henne. Viser gode ferdigheter samt en evne til å ikke gi opp. Respekt!

Arcon The Beast
Stamme: DNY/Yamato/Arica
- Mener å huske at han var en gjennomsnittelig spiller på starten av V2. Har siden vokst og blitt en meget god spiller gjennom mye kriging. Står nå imot en orkan av innkommende fra Elite. Mange hadde gitt opp håpet da, ikke Arcon.

Plax
Stamme: WAR/Yamato
- Sammen med sin venn Scr0w lagde han mye kvalme i K55 når han var i WAR. En mester på det offensive, og var i meget høyt oppe på poengskalaen og ledet i OD-A en periode. Var for god til å si nei når WAR ble oppløst og han sto der uten stamme.

Scr0w
Stamme: WAR
- Han og Plax var de store trusslene og kjernen i konflikten, Synes egentlig det var litt synd at han ble tatt og ga til slutt opp. Men fikk da spilt litt med han og Plax en periode i Polsk W27, of dæven så høyt nivået var der. Måtte spille helhjertet for å overleve.

Runinter
Stamme: Rome
- V2 desidert seigeste spiller. En som aldri gir opp og sitter med enorme ferdigheter på det defensive. Merket det ganske tidlig og har siden da hatt stor respekt for han.

Granpa
Stamme: Rome
- Mye av de samme egenskapene som Runinter. En seig og defensiv god spiller. Holder stadig ut V2, til tross for alle forsøk på å fjerne han. Kan ikke gjøre noe annet enn å la seg imponere over viljen som ligger her.

Sorn
Stamme: TW
- Sto for mye av drivkraften i TW og visste en enorm glød og vilje til å overleve. Langt over gjennomsnittelig defensiv kapasittet. En skikkelig hard nøtt å knekke.

(Originale) Pinhead
Stamme: Stammenomade
- Husker dette som en ekstrem offensiv spiller og en glød til å krige mot alt og alle. God og krevende å ha på laget, farlig spiller å ha mot seg.

Confecta
Stamme: Novi
- Var den i Novi som utmerket seg mest. Til tross for et massivt press fra flere stammer, så forsvarte han seg mot alt og samtidig vokste. Fikk mye kritikk, men spillerbørsen viste at han kunne spillet.

Vifle
Stamme: Yamato
- En dyktig koordinator og strateg samt en god kriger. Han viste svært gode basisferdigheter og et strategisk hode. vokste og vokste i både poeng og OD-A, helt mot slutten. Fikk kriget godt fra seg den tiden han hadde i V2.

Kenn93x
Stamme: Yamato/Solo
- Han spiller for utfordringens skyld og er glad i å krige. Når det ble for trangt for han i Yamato, så gikk han ut av stammen og begynte å krige mot alle som var rundt han til siste stund. Nettopp fordi han ønsket utfordringer. Interessant.

Vabfs
Stamme: D-Yato/SW/Yamato/Arica
- Klassespiller som ofret mye for laget. Hadde det meste av basisferdigheter samt et klokt hodet. Viste seg å å være glad i å krige, bare synd han lå unna de fleste frontene. Kunne ha vokst mye opp i flere millioner før han sluttet da.

Asklepios
Stamme: Elite
- Startet sent i V2, men vokste i rekordfart og eide alle som var rundt seg. Snakket en del med han, både før og etter krigen. Visste seg som en god spiller og dyktig strateg.

Vv0Lv3r1n3
Stamme: D-Yato/Yamato/MPX/Arica
- For de som vet hvem dette egentlig er, trengs det ingen nærmere beskrivelse. Helt rå basisferdigheter.

Svinseladden
Stamme: Ninjaz/TW
- Første skikkelig gode defensive spiller med et bra cluster som jeg møtte på slagmarken. Hadde det mye morro med han og tokk lang tid å knekke han. Respekt.

Neville Chamberlaine
Stamme: Stammenomade
- Vært innom mange stammer, så setter han i kattegorien som nomade. Veldig gode basisferdigheter og hatt en enorm vekst den siste tiden. Vist seg å kunne spillets gang.

Ruffiro
Stamme: D-Yato/SW/Yamato/Arica
- Hadde aldri trodd han skulle vokse i den farten han har holdt, etter at jeg sluttet i Februar. Voldsom evne til å krige og hjelpe sine stammefrender.

Sånn... Håper flere orker å lage en slik liste. Undersøkelser bringer ikke nok valgmuligheter dessverre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde ikke trodd å komme med, men er lov å håpe:p

Får se om jeg gidder å lage i morgen
 

DeletedUser

Guest
Vabfs
Stamme: D-Yato/SW/Yamato/Arica
- Klassespiller som ofret mye for laget. Hadde det meste av basisferdigheter samt et klokt hodet. Viste seg å å være glad i å krige, bare synd han lå unna de fleste frontene. Kunne ha vokst mye opp i flere millioner før han sluttet da.

Det var hektisk som fanden selv når jeg sluttet, irl lå i et kaos uten like, var nok ingen annen utvei der :p
 

DeletedUser

Guest
Arcon The Beast
Stamme: DNY/Yamato/Arica
- Mener å huske at han var en gjennomsnittelig spiller på starten av V2. Har siden vokst og blitt en meget god spiller gjennom mye kriging. Står nå imot en orkan av innkommende fra Elite. Mange hadde gitt opp håpet da, ikke Arcon.

Bruke god tid på å komme opp= Suksess:D
 

DeletedUser

Guest
Nice tråd, ihvertfall til sammenligning med den undersøkelsen :p Kommer nok ikke opp med en liste, da jeg ikke har erfart alt for mye om V2...
 

DeletedUser

Guest
bra liste. enig mctwist, bedre en min:Dmen ikke for mye kritikk nå;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Siden den andre tråden ble spammet til he...., som vanlig, tar jeg min liste her.
men det er kun spillere som jeg har hatt kontakt med. og siden jeg begynte sent og sluttet tidlig, er det lite av de "old boys" gutta.
og de er ikke rangert etter hvor bra de er.

Ex-con Hva kan man si? en av de aller beste lederne i denne verden. burde muligens skiftet navn til "snikende ullteppe", etter måten han tok byer fra andre på. ikke den mest aggressive spilleren, men en svært god "all rounder".

Knutern et geni i deffensiv krigføring. en meget hyggelig gutt og krige mot. tok både medgang og motgang med det samme smilet sitt. litt teit at han tok den "jobben" som han tok. men til hans forsvar så angret han seg.
håper han finner ut av ting.

Runinter Er/var vel en av de som har gjort forsvar til en kunst i denne verden.

Grandpa er også en spiller med utpreget deffensiv legning. men en knakende kjekk kar som det godt går an og snakke med.

Kaziako mistet noen byer til ham. ble såpass imponert at jeg øyeblikkelig inviterte ham over til LAW.

Vegarado den mest aggressive spilleren jeg hadde møtt i hele min tid på denne serveren. intill jeg møtte.......

brann2006 du gode gud. jeg trodde i min enfoldighet at jeg og loke440 var "faen tell feskera", men så sørgelig feil kan man ta.

poke me er vel den mest komplette spilleren som denne serveren har sett. like god på angrep som forsvar, samt at han er en godgutt som gjerne deler av sin enorme erfaring.

Glitter si hva dere vil, men jeg tror ikke det er noen som forstår SPILLET bedre en henne. en enorm finesse for det psykologiske spillet.

Wynja en bestemt dame som jeg fulgte som en skygge til og begynne med. jeg kan godt si at det er henne, og Ex-con, som har lært meg mest her inne. hun er i tilegg ekstremt lojal, noe som desverre er en skjelden egenskap her inne.

Edvard Grieg en enorm arbeiskapasitet og uten tvil den beste forumadmin som har vært her inne. han hadde i også en imponerende oversikt med det aller meste.

shaman matosan vel, vel. det eneste jeg har i mot denne kroppen er at han ikke lærte meg sine "dødstriks" mens han var i stammen vår.
uansett en spiller som er bedre offensiv en deffensiv. og en slik spiller må man jo like.

Leenok lederen for BIRKI og er den beste Diplomaten jeg har truffet på her inne. alltid høflig, sakelig og med svært gode argumenter. var ikke alltid like lett og diskutere med ham.

nå er det sikkert noen som dere mener mangler her og det er helt sikkert rett. men jeg har aldri hatt kontakt med SOULFOOD, RUSTUNG, WOIA osv.osv. men så er det jo min liste da.
og jeg kunne tatt med mange fler fra LAW men velger og la det være siden det blir for mang om jeg skulle skrevet opp alle.
 

DeletedUser

Guest
jeg finner ikke meg her, jakter etter vikinger :p

neida, bra dette her ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
POKE ME: OMFG!!! For noen skillz når det kommer til alt mulig av det som kan gjøres innenfor TW! Bred erfaring og klokt sinn har gjort sitt for denne karen! Har lært meg alt jeg trenger å vite for å finpusse skillza mine... Tusen takk!

Hansemann: A man amongst men! Hissig, selvlært Old school spiller... Gjennomført til fingerspissene og kjefter vilt om nubs kløner det til :eek:) Kan sitt når det kommer til både forsvar og angrep. Dette i tillegg til ledelse og organisasjon.

Vv0Lv3r1n3: De av dere som ikke vet hvem denne spilleren er har jammen ikke fulgt med i timen... Utrolig dyktig på deff, kan det som skal kunnes på off.. Lærte meg ett par tricks både før vi havna i klammeri ingame og under angrep mens jeg var kontovakt for forskjellige spillere...

Gussi: Like vill og lærevillig mann som dette skal man leite lenge etter! Kan så absolutt sitt på både deff og off-fronten, faktisk den eneste spilleren i hele v2 jeg ikke ville ha hatt som fiende! Jeg veit hva du kan, og jeg orker ikke bli utsatt for det :p

Ganondorf: Mr.Always online doing my best to harm the enemy! Bunnsolid og kosete... God overall spiller som denger deg om han bare blir sur nok.

Brann2006: En ting kan denne karen! Det er å ta byene dine! En helg på Mester HS og du økte med 400k points... Tror staheten er det som gjør seg gjeldene... Gal mann som rett og slett bare kjører på og maser absolutt alle med på laget en og en! Deff kan du, dog litt lat til tider... :p Denger hvemsomhelst helt alene om han bare gidder!

Wynja: Jeg har lært deg alt jeg kan, og du gjør det bedre enn jeg klarer selv! Organisasjon og ledelse bør også være ett fag du velger om du begynner på skolen igjen. For jeg er imponert over evnen til å sette deg inn i alle temaer som er, for så å videreformidle det på en skikkelig måte! Med andre ord, dyktig spiller og dyktig leder.

Glitter: Her er det vel først og fremst lederegenskaper som må komme frem! Utrolig grundig gjennomført i alt hun gjør på det planet. Jeg prøver å lære meg det samme men når bare ikke opp... Dette i tillegg til at hun vet alt som trengs å vite på både off og deff-fronten, så kan man jo bare bli helt lamslått over nettverk,profilering,propaganda og alt som både hører med til TW i tillegg til det som kun hører hjemme i næringslivet som bedriftsleder... Effektiv, kjapp og bruker absolutt alt for mye tid på dette her...

Diantus: Enda en superspiller som har gjort livet surt for utrolig mange på tw... Er bunnsolid på deff, både rå og klok på off. Og i tillegg til dette en spiller som gjør litt for mye som kontovakt :p Er ikke lett å venne seg til en ferdig organisert konto med masse nye byer når du kommer tilbake helga etter...

Kriswin: Etter å ha organisert minst ett storangrep på denne kvinnen, og personlig sendt 800 fakes på henne uten å få snaska til meg en eneste by så trodde jeg lenge det hadde med avstanden inn i k44 som gjorde det så vanskelig... Men når hu sniper sekundtog på nært hold og holder seg oppdatert med adelsfakes og ikke kimser av random nuking... Ja da er det klart at denne dama kan forsvaret sitt! Når det kommer til angrep så virker det som om hun helst angriper i flokk og ikke gidder å gjøre det helt store ut av det desverre... Men tviler ikke på at jeg får ett par vriene tog etter denne uttalelsen :p


Granpa: Hvor denne mannen får alle forsvarstroppene fra er noe som får meg til å gape av undring! Er ganske klart utrolig godt samarbeid blant de aktive i -Rome- som er med på morroa... Angrepsmessig klok men ikke nødvendigvis den mest dyktige... Lærer etterhvert som spillet går, og er en knakandes kjekk kar selv som fiende! Respekt!

Runinter: Hakket dårligere enn granpa i forsvar, og hakket bedre i angrep... Ett angrep på Runinter er ett angrep som vil besvares. Liker innstillinga! Han lyver aldri og spiller som en ekte gentleman!

Rustung: Etter å ha vært kontovakt for spillere som har vært under angrep av denne karen så ser jeg med en gang hvor all ODA'en kommer fra... Å få 40 nukes på en eneste by er lite morsomt! At hver eneste adelsmann kommer med ett fullt nuke er enda mindre morsomt... Forsvarsmessig er jeg ikke imponert... LAW tok fint og enkelt byer da vi forsøkte, men med massivt forsvar fra tilhengere så blir det ikke så rart at han ruger høyt i ODD i tillegg! Tipper han har utviklet seg mye siden jeg satt kontoer nær ham, og tror han blir her på v2 til man virkelig tar ett skikkelig tak på ham. Når enn det måtte skje...

Torquemada: Gutten som kan sende angrep nonstop ja... Adler og står i... Jobber iherdig for å komme seg opp på alle rankinger som er. Og tror vi kommer til å se mye fra denne kisen i fremtida! Lærer hele tiden og bruker abnormt mye tid på selve spillet!

Gurimalla: Da tenker jeg på førsteeieren som skremte vannet av alle noobsa nordøst i v2... Skummel var a og på toppen ranka hu!

Rennex: Min dual-partner på Pinhead og tidligere fiende som hertug av KJ... En kar som kan tinga sine godt... Erfaring fra .net som gjør ham til en av de bedre spillerene jeg har vært borti! Uslåelig på speedservere og har en tendens til å ranke topp 20 med alle kontoer han spiller på... Så glad for at han spiller på samme konto som meg! Ellers hadde jeg nok hatt trøbbel opp til halsen!

Orcofpain: Spookie my boy! Tok en by fra Arcon og hadde plutselig over 50 innkommende fra denne karen bare på den ene byen... Som kontovakt så er han helt konge og adler byer samtidig som han støtter dem opp for deg... Flink til å synge IRL faktisk!

Knallis: Hemmeligheten selv og bryr seg for det meste om å nuke vannet ut av andre for å ta byene, samtidig som hans talegaver er som fra oven! ODA kappløpet tapte jeg så det suste! Og han ba aldri om støtte når han var under angrep...

Loke440: Min første hertug og mitt store forbilde! Altfor mye offansive tropper og ble nesten rensket helt ut av k44 før han sluttet. Førstemann av de originale i LAW som nådde topp20 ODA. Man måtte vite hvor man skulle gjøre av seg for å overleve angrep fra denne karen.

Wwmic: I simply just love this girl! Såpass aggressiv at ingen gidder å angripe tilbake... Kan det som skal kunnes og til og med Rustung gadd ikke å sende adels mot denne jenta! Noen nukes kom og når muren ikke beveger seg av flekken så er det klart at motivasjonen går i søpla!

Braber: Samkjørte godt med Wwmic og jeg vil så absolutt stille ham i samme klasse som henne... Dog litt lite deff i begynnelsen :p

Vabfs: Sendte helt råe bigbadabingboomkata's i over 100 timer! Artig diplomat dog! Nettverk og skillz på ledernivå!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
POKE ME: Orcofpain: Spookie my boy! Tok en by fra Arcon og hadde plutselig over 50 innkommende fra denne karen bare på den ene byen... Som kontovakt så er han helt konge og adler byer samtidig som han støtter dem opp for deg... Flink til å synge IRL faktisk!

Ja, det var noe innmari til angrep han sendte på den byen så markerte de bare som "ignorert". Gadd ikke å forsvare den:D
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Areeeee nawww
jeg blir rørt her :D
sitter med en tåre i øyekroken her nå asså <3
 

DeletedUser

Guest
Da lager vel jeg en liste også da^^ :p

Zanmato:
Tror de fleste som leser dette forumet vet hvordan han stod imot Elite før han slettet kontoen sin, han satt også mange andre kontoer. En utrolig spiller, fantastisk i angrep og nesten like fantastisk i forsvar. Mr. Yamato.

Ruffiro:
En god diplomat og spiller, bedre angriper enn forsvarer dog. Kanskje ikke så rart ettersom han startet øst i K65. Men han vil nok få plenty med erfaring i forsvar nå, ettersom han etablerer seg i K55 :).

(Nåværende)LittleNewbie:
Super spiller fra .net, like god i angrep som forsvar.

Pointwhore:
Navnet forteller nok ikke sannheten. Nest høyest vekstrang av alle på hele Verden 2. Bare forbigått av Ganondorf. Det sier vel sitt ;)

Ganondorf:
Har ikke hatt så mye med denne spilleren å gjøre, men det er vel lett å se at han er god. Når man ser hvordan han gjør det her på Verden 2. Spiller også med han på Verden 3.dk og han er like høyt rangert der. Så det er nok ikke tilfeldigheter at han er så høyt ranket.

Runinter og Granpa:
Koselig folk og gode forsvarere, runinter og granpa har stått imot Elite i lang lang tid nå. Endelig annerkjent ;)

Vv0lv3r1n3:
En av de beste forsvarerene på .no og ikke så verst i angrep heller :p

Felagund:
Han har slutta, men jeg vil ha han med på lista mi. Tilbringte mye tid med han på IRC, synd at han sluttet. Stod under massivt press fra gigantiske Killerbe under Yamato-TW krigen.

(gamle)Chrk1:
Sendte engang en nuke og prøvde å renoble en by han hadde tatt fra Yamato. Dessverre var han så stor i området at han stacket den med 5 deff på 3 timer :p Fikk svar også, like mange angrep som jeg sendte på han, fikk jeg tilbake. Bare at alt var nukes :( Skrev gamle, fordi jeg er usikker på om det er en ny eier på den kontoen.
Inaktivitet har nesten tatt livet av ham.

Rustung:
En av de aller beste i angrep og han er vel ikke så ille i forsvar heller.



Tok bare med de jeg har hatt noe med å gjøre. De andre har jeg ikke noen kjennskap til og jeg vil ikke uttale meg uten grunnlag^^.

Peace Out, NC.
 

DeletedUser

Guest
Det er lenge siden sist jeg har vært innom nå.. Men når jeg først er innom så kan jeg like godt slenge ut en liste. Må bare beklage om det er noen jeg har glemt som jeg burde hatt med. Det har blitt en stund siden jeg ga meg på V2 nå:p

Zanmato
Vi hadde mye kontakt som følge av krigen mellom TW og Yamato.
God leder med stort nettverk. Vet hvordan man skal spille tribalwars.

RDI-rsr
En av de beste spillerne jeg har møtt. Forsvarte seg nesten mot hele Yamato uten at han tok alt for stor skade av det. Fremdeles kan jeg ikke skjønne hvordan han klarte å stå imot det massive presset så lenge.

Sorn
Som mange andre fra TW, så møttes vi på V1 før vi tok turen til V2.
Kjempe kar, som også utmerket seg som diplomat.

Asoko
Den første jeg fikk god kontakt med på TW. En som alltid stiller opp når det trengs. Om det skal være KV eller tropper så er han der. han er også en god leder og strateg;)

Sheriffen
Vi har hatt mange krangler, men du er i det minste en det er mulig å krangle med. En man kan være uenig med, men som man også kan snakke skikkelig med. Flott kar, som fikk mye pepper for sitt prosjekt med DISA E.

Mitler
En av grunnen til at jeg startet med tribalwars. Nabo^^. Setter seg skikkelig inn i det når han først starter. God leder og god til å spille.

Lordofguildz
Stort temperament^^ God når han gadd å spille.

Runinter
Fikk mye pepper under V2. Men klarte seg veldig bra. GOd diplomat og god spiller. Med andre ord en real type.

Jabberwocky
Klart en av de beste spillerne jeg har møtt på tribalwars. Ofte fraværende på forumet, men aldri fraværende på slagmarken!

Manne
Akkurat som RDI-rsr holdt hun god stand mot Yamato. Hadde også mye innkomende fra DISA E, men det gikk som oftest greit. God spiller.

Vabfs
Hadde et dårlig inntrykk av han helt fra starten av. Men da han en dag plutselig "slo på tråden" endret jeg synspunkt. Real type selv om han av og til kan bli litt sliten;)
God diplomat.

NTU-spawn
Gjorde mange forsøk på å rekrutere spiller blandt oss i TW under krigen mot Yamato. I sammarbeid med Zanmato prøvde han seg også på et spionprosjekt mot oss i TW. Uten at det ble helt vellykket. Selv om jeg ble forbanna på han en periode. så var han likevel en god spiller, og det meste ordnet seg til slutt.

Forskningsprosjekt101
Akkurat som Sorn og Mitler så var han en viktig brikke i TW-ledelsen. Stod for sine meninger og var alltid aktiv på forumet.

Diello
En man alltid kunne stole på. Ikke den mest aktive, men allitd villig til å offre seg for stammen.

Kunne skrevet om mange flere... men må nesten ta kvelden nå:p
 

DeletedUser

Guest
Vabfs
Hadde et dårlig inntrykk av han helt fra starten av. Men da han en dag plutselig "slo på tråden" endret jeg synspunkt. Real type selv om han av og til kan bli litt sliten;)
God diplomat.

Ahh... Good old times. Husker fremdeles det jeg startet den 500(?)-sidede samtalen vår med :D

*Poke :)
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg husker Mitler svært godt... Han var egentlig den første gode spilleren jeg la merke til... Men det var helt i starten av min verden 2 karriere.

Egentlig svært mange fra The Wolfs som utmerket seg i den tiden.
 

DeletedUser

Guest
Mitler er en luring ja, en av de som lærte meg hvordan man spiller spillet og virkelig en av de sterkere personlighetene fra TW, kjipt at han stakk til afrika og måtte slutte på V2 :(
 
Topp