PMS vs KoD

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
PMS, du PMS. Ser dere leder statestikken mot oss 1v1? Grattulerer. Men jeg vil fortsatt si vi har overtaket. Hvorfor det? Jo nei det skal du få se. Dere kommer til å bli eid, ler av at dere tror dere har en sjans engang haha!

Jeg gidder ikke ramse opp alle, men ett par kan jeg ta da. Den første er jo at vi vet alt dere planlegger, det er da litt gøy :) Kan jo starte med at jeg vet dere skal ha aksjon i morra. Vet også at Varinor stresser nå når han har incs. Altså når du ikke tåler å få noen hundre incs, og du skal egentlig være en god spiller fra v1? Hahahah, jeg ler av deg Svein, ler!! (giggle) Må si dette kommer til å bli lettere enn lett haha!

Neida, skal ikke henge ut en enkelt spiller, joda må egentlig det når han suger sånn :O

(og simen det er sånn vi alltid får en aksjon dagen dere får igang en aksjon)

Men ja, kan jo ta til eksempel den tråden Heskey lagde ista, viser jo egentlig hvor mye han suger :O

Men ja, er ikke bare varinor som suger i PMS. Vi har jo SkyLine, og Houdini. Houdini mest da, når ting begynte å sette seg her på v22 så så jeg på houdini som en av de store trusslene. Men altså, han gir jo bort byer til oss gratis, til fienden, ikke bedre å internadlet kanskje? Jeg har ikke vert pålogget på en stund så har ikke fått med meg de siste adlingene, men jeg ser at vi har adlet 4 byer fra deg? Husker selvsagt den ene der vi adla en by fra deg uten å misste 1 tropp. Tragisk nivå hos enkelte PMS spillere.

For å sette litt i perspektiv og vise at jeg ikke sier bullshit kan jeg legge til litt statistikk.
Side 1: Spoonman og Heskey Side 2: SkyLine, Houdini 2016 og varanior08

AdybmhQ.png

3 byer mer har vi erobet, jeg mener det er endel, siden de har egentlig ikke erobret noe fra oss, statestikken er egentlig basert på readlinger.


Men ja, en annen ting er å vise hvor sykt dårlige PMS er, det er den fantastiske PMS er på å kordinere. Er vell gammelt nytt men føler det må tas opp, dere greide å ta 1 barb!!! i aksjonen mot oss, grattulerer Djinn, for en vell utført aksjon, Djinn.

Vi kommer til å se senere til å se det faktum at vi passerer PMS og at vi vinner denne verdnen. PP-bruken skjules mer senere i spillet da vi er mer likestillt og vi ser at det er vi som faktisk er god og ikke bruker pp, men ferdigheter.

Og en annen ting jeg synest er litt artig er at hele KoD har en egen "mappe" på forumet til PMS, men det er bare vi som har 2 sider, jeg føler meg beæret (cool)

521vCMh.png


Sier takk for meg, følte jeg måtte skrive noe, og føler det var nødvendig :)

Ser fram til Røde rykter PMS :/
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
fakta er vel at viss KOD vinner er det grunnet spionasje og ikke annet

VI i PMS har faktisk ikke en spion og sier vel alt ^^

KoD SOm skryter av så gode det er hadde aldri greid seg uten sin lille spion ^^
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta er at (som jeg har sagt før) Grunnen til at Magnar ikke har spioner er at han ikke greier å få en (rofl) Og man kan ikke si at han ikke har prøvd.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at (som jeg har sagt før) Grunnen til at Magnar ikke har spioner er at han ikke greier å få en (rofl) Og man kan ikke si at han ikke har prøvd.

DOn prøvde jeg prøvde ikke ^^

DOn hadde det uansett bare litt morsomt med deg ^^
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
^^ bra post ^^ thomas ^^ liker hvordan ^^ spioner er med i bilde ^^ hehe ^^ DOn er sykeste kontoen ^^
ser frem til å adle noen barbarlandsbyer i clusteret til PMS ^^ blir artig ^^ neida PMS ^^ har det bare litt morsomt med dere ^^




^^
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Og Magnar, tror ikke du har nok grunnlag til å anmelde denne spionen min :)
 

DeletedUser

Guest
Har jeg ikke en egen "mappe" der? Noen som kan poste bilde av det? :(
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Kan legge til litt tilleggsinformasjon her. Magnar har da uttalt seg idag om at jeg ødelegger v22 med at jeg har spioner. Beklager Magnar, må dele dette med folk. Det er latterlig. Noen som sider med Magnar her? (giggle)
 
Topp