Pokémon !!1 <3

DeletedUser

Guest
Og dersom jeg hadde virket som noe annet enn greit ville du kalt meg Arne? Hmm, kjenner da flere som heter Arne jeg, greie alle sammen faktisk.

Men så til hjernen, joda består jo av saker jeg foretrekker å slippe å se blandet sammen. Tror ikke hjernen ser direkte "smakfull" ut. Ikke så lenge man vet at det er en menneskehjerne man ser på hvertfall, tror bare det ville blitt guffent å se på jeg.
Vi kan vel med stolthet stille oss inn i rekken av de "minst utviklede" levende organsimene på jorden, vi har en lei tendens til å skulle forandre alt annet enn oss selv. Det kan man vel se på som lite gunstig med tanke på at denne jorden kansje var planlagt som bosted for litt flere gennerasjoner etter oss, men men slik har det da blitt.

Så til topicen ja, Pokémon er jo greit nok det, selv om det har tapt seg noe etter som alderen min har steget. Kan fremdeles kose meg med spillet da, i kortere perioder, etter en lang periode uten å ha rørt det vel og merke.

Fikk lyst på litt kokt sauehjerne. :D

Vi regnes som jordas mest intelligente skapninger, men sannheten er at vi ikke vet. Det vi vet er at vi er den mest vellykkede. Kommunikasjonsmetodene våre blir stadig mer kompliserte og vi får stadig flere ord inn i vokabulæret vårt. Vi er nå mer klare over hvilke skader vi har påført naturen og resultatene av det. En dag vil nok det bli født mennesker som virkelig er genetisk overlegne, men neppe i de neste millionene av år som vil følge, hvis arten vår overlever.
 

DeletedUser

Guest


Jeg klarer å beherske meg, så jeg bruker ikke de styggeste ordene jeg kan.
Hvis du vil høre dem kan du snakke med Badjj332, for han har hørt dem (utrolig) mange ganger.
og ikke leik deg glup, les en bok istedenfor.

unnskyld meg, men jeg vet ikke hva dere snakker om
 

DeletedUser

Guest
Mener det samme, men gidder ikke skrive det. Lar deg skrive det for meg, til du blir banna:p

Men du, Fenris, som sier hold dere til temaet, du er like mye off topic som oss andre. Denne tråden ble opprettet for å elske pokémon, og det er derfor spam å rakke ned på det:D

Forresten, var det ikke du som ikke skulle rakke ned på pokémon eller noen andre om vi sluttet å rakke ned på deg? sayver tells ikke, da:p

Men on topic: Pooooooooookéééééééééémoooooooon! (Min erfaring er at om man skriver on topic helt til slutt, blir man ikke tatt:D
 

DeletedUser

Guest
Mener det samme, men gidder ikke skrive det. Lar deg skrive det for meg, til du blir banna:p

Men du, Fenris, som sier hold dere til temaet, du er like mye off topic som oss andre. Denne tråden ble opprettet for å elske pokémon, og det er derfor spam å rakke ned på det:D

Forresten, var det ikke du som ikke skulle rakke ned på pokémon eller noen andre om vi sluttet å rakke ned på deg? sayver tells ikke, da:p

Men on topic: Pooooooooookéééééééééémoooooooon! (Min erfaring er at om man skriver on topic helt til slutt, blir man ikke tatt:D

Nope. Jeg skulle slutte å oppføre meg dårlig. Hvis jeg ahdde sagt at pokemon er kult, ville jeg ha vært en løgner og å lyve er ifølge bibelen imot de ti budene, og hvsi jeg skulle bryte dem, betyr det at jeg er en synder. Er jeg en synder, oppfører jeg meg ikke bra. Derfor må jeg være ærlig. :D

Jepp, men sier bare hold deg til temaet for å ikke bli tatt for spam. Nei. Meningen med tråden er å si positive ting om pokemon, men tråden handler generelt om pokemon. :D

Pokemon er :gjesp:
 

DeletedUser

Guest
Nope. Jeg skulle slutte å oppføre meg dårlig. Hvis jeg ahdde sagt at pokemon er kult, ville jeg ha vært en løgner og å lyve er ifølge bibelen imot de ti budene, og hvsi jeg skulle bryte dem, betyr det at jeg er en synder. Er jeg en synder, oppfører jeg meg ikke bra. Derfor må jeg være ærlig. :D

Jepp, men sier bare hold deg til temaet for å ikke bli tatt for spam. Nei. Meningen med tråden er å si positive ting om pokemon, men tråden handler generelt om pokemon. :D

Pokemon er :gjesp:

Du behøver ikke å si alt du mener...

EDIT: Tenkte nok jeg måtte irettesette deg før eller senere, når jeg så at du var på:rolleyes:

Pokémon er digg.
 
Topp