PokéWars!

DeletedUser

Guest
Det er den siste og avgjørende kampen i PokéWars mesterskapet!

I en stappfull stadion skal de to finalistene kjempe en siste avgjørende kamp! Det vil være en 3 vs 3, til siste pokéspiller!

Applausen er overdøvende når dommeren går inn på stadion.

Kommentatorens stemme kommer over høytaleranlegget; "Velkommen, damer og herrer, til dette PokéWars mesterskapets siste runde! Dette vil være en tre mot tre match, hvor trenerene kan bytte ut pokéspillerne sine når som helst. En pokéspiller er ute av kampen når den er bevisstløs eller ute av stand til å fullføre!"

"La meg på presentere de to deltakerene," kommentatoren fortsetter. "Fra Nobieville, Erlend L. Ite!"

En spredd applaus kommer fra publikum, delvis overdøvet av ropene til pølseselgerene som vandrer rundt på tribunene, mens Erlend sprader ut til plassen sin ved den ene enden av banen. Resultatet ble at en utenforstående kunne tro publikum heiet på en ved navn 'varme pølser'.

"Den andre finalisten, bysbarn av Katmania, Anomander Rica!" En dundrende applaus bryter ut på stadion, og slår etter hvert over til trampeklapp mens Anomander går ut på stadion, mens han smiler og vinker til publikum.

"Nå, er dere klare?" Dommeren spør hver av trenerne. Etter et bekreftende svar fra begge, stiller dommeren seg ved den ene langsiden av banen og løfter armene. "La kampen begynne!" Roper han, mens han senker armene i en kuttende bevegelse.

"Gå, Lux!" Erlend roper, mens han lager en rar kastebevegelse med armen og slenger ut en pokéball. Ut springer en Weezing!

"Kom ut og vis dem hva du kan, Ruff!" Anomanders pokéspiller, en dragonite flyr ut over banen!

"Lux, bruk smokescreen!" og en sky av røyk kommer ut av munnene til Weezing.

"Ruff, kjør på med dust for å blåse vekk vinden, og følg opp med icebeam!" Ruff gjør nettopp det, og før man vet hva som har skjedd er Lux frosset opp i en diger isklump.

"Første runden går til Anomander og dragonite!" Dommeren roper ut, til ellevill jubel fra publikum.

En frustrert Erlend tilbakekaller sin frosne Weezing, mens Anomander kaller tilbake sin dragonite.

"Du skal få fordelen av å se meg velge, tenker jeg, Erlend. Kom ut, Shanks!" Ut kommer den katteaktige pokéspilleren Persian!

"Ahahaha! En persian? Tror du virkelig en katt har noe å stille opp med mot... Torq!" Torq, en Scizor! "Fort, bruk metal claw!"

Torq suser mot Shanks, den høyre kloen glødende med ett hvitt lys. "Shanks, hopp og bruk slash!" Raskere enn øye kan se, Shanks hopper opp i luften rett før Torq kommer, og slår ned med det ene beinet, klørne ute!

En såret Scizor snubler bortover banen, men før den får reagert er Shanks nok en gang i ferd med å angripe; "Shanks, bruk hyperbeam!" Og en stråle av brilliant lys treffer Torq i siden, akkurat i det den er i ferd med å snu seg. En diger eksplosjon følger, og en stillhet brer seg over stadion. Den siden av scizor som ble truffet er helt brent opp, delvis svidd helt inn til beinet. Lukten av stekt kjøtt sprer seg.

"Vel... ah... sånt skjer i pokéspillerkamper" kommentatoren sier usikker, mens hjelpemannskaper bærer Torq ut av banen på en båre.

"Umm, hvor var vi... åja, og stillingen er to null til Anomander! Erlend må ha ett sterkt kort som siste pokéspiller for å vinne dette!"

En tydelig sjokkert Erlend stirrer ned på pokéballen han har å hånden. Det er tydelig at en del illusjoner har blitt knust hos han. "Ganon, gå!" Roper han mens han slenger ut hans siste pokéball. Selv om ropet hørtes mer ut som ett hysterisk hyl enn ett rop.

Ut kommer en enorm Muk! En felles gisp kommer fra tribunene. Det er høyst tvilsomt at noen der har sett en så stor muk før.

"Kom tilbake Shanks, og bra jobb. Point, jeg velger deg!" Point, en rød Pikachu hopper ut på banen. Samtiding roper begge trenerne ut. "Ganon, bruk hyperbeam!" "Point, agility!" Mens muk sitt hyperbeamangrep flyr der hvor pikachu var bare et øyeblikk før, suser pikachu rundt omkring på banen i en lynende fart. Det ser bare ut som om det er en gul pil som suser rundt. "Point, bruk iron tail for å kutte deg inn!" Anomander sier, smilende. Plutselig er den gule pilen ved den ene siden av den enorme muk, og et hvitt lys kan sees mens Point kutter gjennom den sørklende massen til muk. "Hva i all verden er det du driver med??" Erlend hyler, lamslått av noe som virker som ett selvmorderisk angrep. "Point, thunderbolt, full kraft!"

Fra inne i Ganon kommer først små lysglimt, og så en enorm eksplosjon ryster hele stadion. Små muk-biter flyr ut over alt, og en smilende pikachu står igjen ute på banen, hele området som muk hadde okkupert svartsvidd.

"Vi har en vinner!" kommentatoren skriker ut over høytalerne, for å konstantere det åpenbare. Jubelen blant publikum tar ingen ende, mens Anomander strekker armene opp i luften i en seieresgest. Erlend sine øyne ruller opp i hodet, og han kollapser der han står.

***

Jeg hadde skrevet en 6 vs 6 kamp, men så mye kjeder jeg meg ikke.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Feil forum? :confused:

Btw, så kan ikke Persian bruke Hyper Beam :rolleyes:
Edit: Det kan forsåvidt ikke Muk heller XD
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
nå får jeg litt dårlig samvittighet for å ha sluttet.. se hva du har blitt til grim! :'(
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hahaha, veldig kreativt! Godt gjort Grim! ;)

Men, du som Forummoderator vet at dette er feil forum. :)
 

DeletedUser

Guest
Kan man virkelig få nok av AriCa og Elite?! Dette er propaganda på sitt beste!! Haha:-D

Tidenes tråd, nesten synd du ikke orka å poste 6 vs. 6..!
 

DeletedUser

Guest
Dette er propeganda da ;) Legg merke til at AriCa vinner 3-0 :eek:

Samt. at han bruker forkortelser på de forskjellige "pokèmonene", feks; Shanks, Lux etc.

Så er nok ikke feil forum :)
 

DeletedUser

Guest
Feil forum? :confused:

Btw, så kan ikke Persian bruke Hyper Beam :rolleyes:
Edit: Det kan forsåvidt ikke Muk heller XD

Liez! Både Persian og Muk kan lære hyper beam ved hjelp av TMs. I tillegg mener jeg å huske at Giovanni sin persian kan hyper beam.

Som flere har pekt ut er dette åpenbart propaganda. Hyggelig med positiv tilbakemeldinger, så takk for de :)
 

DeletedUser

Guest
Om du tenker på Pokémon Red så trur eg ikkje Giovanni hadde noken Persian. Men ja, via TM kan dei fleste lære Hyper Beam.
 

DeletedUser

Guest
Liez! Både Persian og Muk kan lære hyper beam ved hjelp av TMs. I tillegg mener jeg å huske at Giovanni sin persian kan hyper beam.

Som flere har pekt ut er dette åpenbart propaganda. Hyggelig med positiv tilbakemeldinger, så takk for de :)

dette er 110% fritidsproblemer :p

lock power :D
 
Topp