Post dine selfies!

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(star)(star)(star)(star)(star)
Post your selfies!
(star)(star)(star)(star)(star)
Hei alle selviggende venner,

I løpet av HP12 startet det en ny trend på forumet: Selfieviruset nådde inn i TW-samfunnet. Alle selviggende bilder av personer på tw (Les: Ruben) ble delt med alle våres lesere. Det var moro - enkelte (Les: Ruben) fikk hyllet sitt eget ego mens mer sjenerte personer fikk se hvordan disse egoene (Le.. Nei, du skjønner greia - Ruben) bak skjermen faktisk ser ut. Tror enkelte ble ganske overasket over at jeg ikke var en datamaskin, noe jeg faktisk ikke er - selv om jeg er ganske maskin. Uansett, fikk dere med dere denne trenden? Nei, sannsynligvis ikke, fordi spillerantallet var ganske lavt.

Av den grunn at så få fikk dette med seg, ønsker jeg å gå offentlig ut med dette. Jeg oppfordrer alle TW-spillere med guts nok til å dele av litt av seg selv til å legge ut dine selfies. Alle de kleineste, morsomste, kjekkeste og styggeste selfiene du noen gang har tatt - eller kommer til å ta i fremtiden. Jeg starter ballet med problemstillingen alle gutter lurer på: Skal jeg smile eller skal jeg se seriøs ut? Jeg gikk for godsmilet!

59861060a84f993c7158284918a1f147.png

Selfien ble tatt i en klesbutikk. Litt usikker på hvilken. Tror det var Vero Moda eller noe - jeg kjedet meg i alle fall, fordi hun jeg var med var i prøverommet.. For å få opp humøret tok jeg en glad selfie. Håper dere liker den og poster en (Eller 5) i retur.

Xoxo,
Ruben
 
Sist redigert:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Tja, syns da jeg hørte ordet "selfie", og da telles det selvfølgelig. Hvordan moderatorer håndterer en naken selfie er nå en annen sak, men for min del - kjør på!
 

DeletedUser

Guest
Her er et bilde av meg, hvor jeg chiller'n med min gode venn, OP.

[spoil]
Transformers_4_Age_of_Extinction.jpg
[/spoil]
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hvorfor går du med solbriller inne?

Det er tre muligheter:
1. Jeg hadde tatt øyeopperasjon og måtte skåne meg for alt lys
2. Jeg var bakfull og hadde vondt av lyset
3. Jeg tok på meg brillene for å få en ekstrem selfie for å vise "HEY, jeg har clubs-briller".

Svaret er som Tom sier, jeg tror det er kult. Tar jeg feil? Nei, for jeg har faktisk (c)lubs!
 
Sist redigert:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
"Clubs" er forkortelse for "Clubmaster" og er kult fordi Robert Pattinson bruker de. Wow, han er såå kjekk at jeg nå skal se siste Twilight-filmen. Synd han ikke bruker clubs i filmene, men jeg for ta på meg mine for å gjøre godt for han.

celeb-robert-pattinson.jpg
 
Topp