Presentasjon av meg ;)

DeletedUser

Guest
Hei, folkens :) Jeg er ny her, som noen sikkert har lagt merke til, takk for hyggelig velkomst til dere to ;). Jeg har valgt v5 som mitt utgangspunkt, og gleder meg til å utforske tw. Har spilt lignende spill før og er litt kjent med strategi sjangeren. Om noen vil komme med tips, er det bare å si ifra xD Har lest http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=44819. Lærte litt der gitt :cool: Dette blir gøy :D

- UrbaN Tig3R
 
Sist redigert av en moderator:

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, får vel bare si velkommen til forumet her også da :)

Og bare for å gi deg en hånd, så mangler du en " ] " på linken ;)
Og er det noe du lurer på, er det bare å spørre meg, eller stille spørsmål i denne tråden :)
 

DeletedUser

Guest
Vælkømmin tell gards!

Pass deg for moderatorene. De er slemme, bitende, maktmisbrukene fjompenisser uten noen sans for humor :)

Hvis du begynner å spamme kommer DorkMoon til å spise deg opp. Han ser på spam som hans domene.

Ellers, ignorer alle som sier negative ting om noen andre. De tar feil. Unntatt meg da.
 

DeletedUser

Guest
Vælkømmin tell gards!

Pass deg for moderatorene. De er slemme, bitende, maktmisbrukene fjompenisser uten noen sans for humor :)

Hvis du begynner å spamme kommer DorkMoon til å spise deg opp. Han ser på spam som hans domene.

Ellers, ignorer alle som sier negative ting om noen andre. De tar feil. Unntatt meg da.

Verdt å vite...
 

DeletedUser

Guest
Vælkømmin tell gards!

Pass deg for moderatorene. De er slemme, bitende, maktmisbrukene fjompenisser uten noen sans for humor :)

Hvis du begynner å spamme kommer DorkMoon til å spise deg opp. Han ser på spam som hans domene.

Ellers, ignorer alle som sier negative ting om noen andre. De tar feil. Unntatt meg da.

I motsetning til det meste annet du vil høre fra ham var faktisk denne posten seriøs.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Om du drister deg til å skrive noe som en tidligere bruker har skrevet for flere år siden, er han parat til å slå beinhardt ned på deg og utstille din uvitenhet.

Oh snap :eek:

Velkommen :) Jeg biter.
 

DeletedUser

Guest
Welcome, egentlig slutta jeg med spam for noen år siden. Er bare Grim...nub.. Går jo ikke å lage stygge ting av navnet ditt :(



jajjajaja, igjen velkommen ^^
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hva med grimsokk? hvis du vil ta i litt ekstra kan du slenge på sur i tilleg :D
 
Topp