Priser på premium ???

DeletedUser

Guest
Hei.

Som en av lederne i H.F.O merker eg godt frustrasjonen som er kommet over dem nye Premium prisene, prisen for oss som bruker VISA kort er heilt grei. Absolutt ingenting å si på, kjøper du for 175 kr i slengen så får du 1500 premium poeng. Da har du premium konto i 7,5 mnd. Men for dem som betaler med telefon blir dette noe heilt annet ! Dem kan KUN kjøpe for en uke i slengen. Det koster 20 kr uken.

Vi som betaler med kort må ut med 350 kr for 15 mnd, dem som betaler med telefon må ut med 1200 kr for 15 mnd. Dette er en så stor prisforskjell at vi som spiller må reagere ?? Nå staffer InnoGames dem som har dårligst råd i utgangspunktet, dem som er så unge at dem må få foreldre til å betale eller bruke kontantkort fordi dem ikke kan få seg VISA/Kredittkort kort.

Dette blir heilt feil??

Noen av grunnen til at det blir så mye dyrere er nok at teleselskapene skal ha sin del, men prisforskjellen er likevel så stor at dette ikke ikke kan forsvares eller få forsette ?? Vi bør i rein solidaritet med dem yngste som ikke har råd til dette finne en måte og komme i diskusjon med InnoGames så prisnivået blir rettferdig, står vi sammen kan vi kanskje få gjort noe med dette ??

Vi bør sammen finne en person/personer som kan ta dette opp med InnoGames ?

Håper å få i gang en diskusjon om måter vi kan få ordnet opp i dette før for mange slutter, nå er det flere med stor konto som ikke gidder mer fordi dem ikke klarer og styre kontoen uten premium. Tiden strekker ikke til..

Håper dette engasjerer så mange at vi får en debatt og en fremtidig løsing :)

MVH.bgm75 leder i H.F.O.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg er enig med deg selv om jeg ikke bruker premium siden det er veldig mange som har slutta siden prisene økte før dem økte hadde vi over 20k spillere nå har vi bare noe med 17000 og det går nedover
 

DeletedUser

Guest
Pris

Det er så stor prisforskjell at det ikke er noe logikk i det ??
 

DeletedUser

Guest
Det mest idiotiske er jo at innogames har gjort sånn at det bare går ut over de som bruker telefonen.
 

DeletedUser

Guest
Vet + de sa at det ikke var noe serlig prisforsjel...



Yeah right!
 

gardern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dårlige priser!

Sjønner ingen ting :confused: bare det at det er dårlig å kjøpe med mobil!
 

DeletedUser

Guest
jeg er enig med deg selv om jeg ikke bruker premium siden det er veldig mange som har slutta siden prisene økte før dem økte hadde vi over 20k spillere nå har vi bare noe med 17000 og det går nedover

Det med at vi hadde 20 000 spillere og så har mange sluttet henger nok sammen med at det var veldig mange som begynte på V5, men sluttet der ganske kjapt. Uansett er jeg enig i det som trådstarter sier.
 

DeletedUser

Guest
Er forsovet enig med trådstarter. Men sett fra innogames side er det også litt forståelig at prisene er slik ettersom at det koster å ha en slik sms-tjeneste, og telefonselskapene til de som bruker sms skal også ha sin del av kaka.

Tviler though på at det kommer til å bli gjort noe mer ettersom at innogames er et fattig pengeslukende drittselskap. :)
 

DeletedUser

Guest
Er forsovet enig med trådstarter. Men sett fra innogames side er det også litt forståelig at prisene er slik ettersom at det koster å ha en slik sms-tjeneste, og telefonselskapene til de som bruker sms skal også ha sin del av kaka.


Dette har du nok rett i xano.

Uansett så er prisforskjellen så stor at det må gå an å lage en annen ording, f.eks. et annet teleselskap ? Det må i det minste gå an å kjøpe mer en 60 premium poeng på en gang ? Det er grunnen til at det blir så dyrt.

Det er greit å tjene penger, men dette er grovt ran !!!
 

DeletedUser

Guest
Er fullstendig enig her.

Jeg er en "mobil-kjøper" og før prisene ble endret, måtte jeg betale 19,75,- for 2 uker.
Nå må jeg betale 20 kroner for 1 uke. Dette er en så drastisk pris-endring, at Innogames burde ha forventet hvor mange som kom til å
boikotte premium. Så kom det opp et forslag her, annet tele-selskap.

Har Innogames i det hele tatt prøvd å finne ett billigere tele-selskap før prisene ble endret?
 

DeletedUser

Guest
Er fullstendig enig her.

Jeg er en "mobil-kjøper" og før prisene ble endret, måtte jeg betale 19,75,- for 2 uker.
Nå må jeg betale 20 kroner for 1 uke. Dette er en så drastisk pris-endring, at Innogames burde ha forventet hvor mange som kom til å
boikotte premium. Så kom det opp et forslag her, annet tele-selskap.

Har Innogames i det hele tatt prøvd å finne ett billigere tele-selskap før prisene ble endret?



En boikott av premium burde vi kanskje tenkt mer på vist Innogames ikke er villig til å flytte sms tjenesten eller sette ned prisene ? Men skal det virke så må veldig mange bli med, det er eg ikke sikker på at vi får til ?? Vil folk være med på en solidaritets kampanje ???
 

koffer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Med på en Streik!!!

Jeg er seffern med på en streik!!!

Prisene er jo doblet for oss "mobilbrukere"!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Dette er jo som sagt et problem som blir diskutert 'all over the world'
Så det er ikke noe som er spesielt for oss på .no

Mange har klaget, og IG må gjøre noe snart, ser dette på bla. .net og .de forumene .. :)
Debatten er nok startet, men heller internt i IG. Tror de har fått mye refs i det siste pga. denne ''dristige'' forandringen.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det er jo tre forskjellige selskaper som skal tjene på denne mobilordningen... Innogames, daopay og teleselskapene... Jeg tipper det er teleselskapene som er de griske grisene her, da de har for vane til å være det...

Ikke bare Innogames som kan styre prisene her med andre ord...
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke vi alle bare boikotte premium, så får ikke innogames penger på å ha .no så fjerner dem bare oss, også blir vi alle fornøyde? ;)


Lets go!
 

DeletedUser

Guest
Ser egentlig ikke problemet her, dere har vel en bror/søster/mor/far som har et bankkort? Be dem om å kjøpe premium til deg for en del måneder framover og betal de tilbake kontant.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser egentlig ikke problemet her, dere har vel en bror/søster/mor/far som har et bankkort? Be dem om å kjøpe premium til deg for en del måneder framover og betal de tilbake kontant.

Er en fornuftig løsning det også. Men det kunne vel vært greit med en forklaring på hvorfor resultatet har blitt som det har blitt.
 

DeletedUser

Guest
Ser egentlig ikke problemet her, dere har vel en bror/søster/mor/far som har et bankkort? Be dem om å kjøpe premium til deg for en del måneder framover og betal de tilbake kontant.

God ting du sier der, men tenk på at de fleste(?) som spiller tw er unge. Og ikke alle foreldre støtter at de bruker opp pengene på nettspill.......

;)
 

DeletedUser

Guest
Ser egentlig ikke problemet her, dere har vel en bror/søster/mor/far som har et bankkort? Be dem om å kjøpe premium til deg for en del måneder framover og betal de tilbake kontant.

Nå er det noen som har en mor/far som er imot sløsing av penger på nettspill
 
Topp