Prisutdelinger v18

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Mest respekterte spiller

1 Bexx - Må innrømme at når jeg ikke visste hvem som spilte her hadde jeg ikke noe særlig respekt for kontoen, men når jeg fant ut hvem som spiller her fikk jeg mye respekt for denne kontoen. Tror denne kontoen kan bli veldig farlig i nord, og ikke minst en konto som kan være med å kjempe i toppen.

2 Terminator - Unnskyld men kan bare ikke overse denne kontoen. Synes denne gjorde det bar nok med Scott på den, men når Aleks også kom inn så blir den enda bedre. Men det holder ikke for Scott, for nå har det kommet inn en Canadier her også. Som dere sikkert vet så har Canada dag når vi har natt, så tror nok han vil fungere fint som en natt spiller for denne kontoen.

Favoritt spiller

1 Latterlig - Er nok ikke alle som vet hvem som sitter her, men elsker bare at dere viser så mye initiativ og hjelper alltid til.

2 Deathmachine - Dette er en spiller som elsker å spille offensivt og sparer ikke på troppene, tok ikke lang tid etter han kom inn i stammen før han startet opp en aksjon mot sin tidligere stamme. Veldig engasjert spiller som jeg vil se mere av på denne verden.

Ukens beste PnP / forumposter

1 Zippy - Er vel ikke noe tvil om dette?

2 Er ikke sikker...

Mest "hatet" spiller

1 har ingen

2 enda

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25

1 Holoman - Er ganske sikker på at denne kontoen kommer til å klatre seg inn på topp 25 og høyere litt senere i spillet.

2 Bacardi Razz - Erfaren og rutinert spiller, hvis han gidder greier han å klatre mye høyere!

Mest respekterte stammen krigsmessig

1 SS - Ser man etter statistikk er dere den beste

2 Ingen andre enda...

Minst respekterte stammen krigsmessig

1 Feel

2 Morra$

Favoritt stamme

1 Power

2

Mest mislikte stamme

1 Feel

2 Morra$

Beste leder

1 Tw-Guiden - Nå er ikke jeg sikker på hvordan det er i denne stammen, men Zippy gjør nok en bra jobb.

2 Power ledelsen

Dårligste leder

1 Feel ledelsen - Det ble bare helt kaos.

2 Morra$ ledelsen - Sorry men når spillere i ledelsen er spion så er det noe galt...
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
2 Terminator - Unnskyld men kan bare ikke overse denne kontoen. Synes denne gjorde det bar nok med Scott på den, men når Aleks også kom inn så blir den enda bedre. Men det holder ikke for Scott, for nå har det kommet inn en Canadier her også. Som dere sikkert vet så har Canada dag når vi har natt, så tror nok han vil fungere fint som en natt spiller for denne kontoen.

I didn't think anyone knew I was on this account. We were going to keep it a secret so I could noble you all whilst you slept ;)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Mest respekterte spiller
1: TW-Guiden. Rank 1 ODD og ODA, sier sitt egentlig.
2: Bexx. Har alltid hatt sansen for Benja, godt at vi spiller side om side denne gangen i motsetning til de andre gangene (hug)

Favoritt spiller
1: TW-Guiden. En konto som utvilsomt ikke nøyer seg med rank 3, Pål skal opp.
2: Mao Zedong(Magnus). Jeg og Magnus spiller stort sett i lag, og vi er stort sett i toppen. Denne gangen gir vi oss ikke så lett, og jeg trur vi holder rank 1 en god stund til.

Ukens beste PnP / forumposter
1: Zippymaster. Kun for den ene listen du lagde. Jeg liker lister.
2: Ingen. Har vært slapt på forumet. Få krangler og få morsomheter.

Mest "hatet" spiller
1: Yasir. Fire stk på kontoen? Hvis tilfelle, step up your game.
2: Magic Dude. Alle sier du er så fryktelig god, men alt jeg har sett (eller hørt, heeheh) er tomme trusler. (Kilde: forum)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1: Magic Dude. Til tross for at jeg ikke har sansen for deg, vet jeg du har det i deg. Enten motbevis min påstand, eller bygg under den.
2: bxcc. Har imponert på vekstrangen.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Nice. Jeg ser stadig vekk herlige rapporter hvor vi knuser nukes enten ved deffing (god kommunikasjon innad i stammen som sørger for) eller uventede angrep hvor fienden (Power) ikke dodger.
2 Power. Rank 1 ODD og ODA, sier sitt.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1: Jeg ser kun to stammer, og det er Power og Nice. Resten er ugress.
2: ^

Favoritt stamme
1: Nice. Erfaringen og ryktet svarer godt med ferdigheter ingame.
2 Power. Mye bra spillere her og.

Mest mislikte stamme
1: Som sagt, jeg ser kun to stammer.
2: ^

Beste leder
1: Zippyyyyyyy/TW-Guiden. Føler ikke et argument for å støtte opp påstanden er nødvendig da han er min leder.
2: Creo. Leder rank 1 stammen. Vedkommende må ha en viss erfaring som leder, og navnet er kjent.

Dårligste leder
1: Ser kun to stammer, ergo, to ledere. (?)
2: ^
 

DeletedUser

Guest
Hey hey hey! Jeg vant populæritetskonkurransen på V1! Det teller ikke noe? :( Har jeg mistet all min kredibilitet?
Damn. Jeg som trodde alle likte meg. Får jobbe med det da. Sende ut flere hugs og babysittere.
 
Topp