Takker for rosende lister av meg og BNP. Det er selvsagt kjekt å høre at vi har klart å bemerket oss her på v4
Så jeg får vel lage en liste jeg og, selv om det er egentlig vanskelig å nevne kun 3 på flere av punktene under. Jeg skriver her helt ærlig, uavhengig av fiender eller venner, men hva jeg mener spillerne har utført inngame/forum/PM's, og ikke på bekjentskap/vennskap. Det er mange flere som burde være nevnt, men får desverre ikke plass til alle
Mest respekterte spillende spiller
1. Unknown Soldier - Har vært enestående i ODA hele tiden og fortjener førsteplassen på min liste, siden jeg respekterer de som vil krige, og ikke bare kose.. Han har og styrt Varg mot nye høyder etter han kom inn i ledelsen, og virker som han gjør en bra jobb.
2. cdstativ - Min nåværende leder, som er akkurat en slik leder bør være. Enkelt, klar og tydelig, men allikevel lytter og delegerer godt.. Var min fiende tidligere, men oppførte seg alltid selv om jeg tok noen få byer. En hyggelig mann, som jeg respekterer høyt.
3. So9ce (Nåværende - Dagi) - Den absolutt "beste" spilleren på denne kontoen. Ikke at han klarer å stoppe BNP toget som overkjører han, men for at han er den som har gitt oss mest motstand, er dyktigst på saker som sniping/readling etc. Driver også å nattadler av og til, samt er en hyggelig person å snakke med. Selv om Varg har sendt han hundretusener (Millioner?) av støttetropper så er det hovedsaklig takket være Dagi at So9ce kontoen enda ikke er 100% utslettet.
Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. kaospilot - En spiller som er enten hatet eller elsket. Jeg både hatet og elsket kaospilot, men han ender opp på denne listen rett å slett for at dette er en spiller som lever for å spille, krige og vinne, og ga aldri opp så lenge han var aktiv.
2. eightnight (Den opprinnelige eier) - Han var min "verste" motstander når vi var fiender. Han var jo tross alt like aktiv som meg, og klarte sjeldent å lure inn noen angrep uten at de ble oppdaget, uansett når jeg sendte på døgnet. Var og en hyggelig fiende å prate med på PM'er..
3. Nofjon - Jeg er helt klart veldig uenig i noffe sin spillestil, og væremåte, både på forum og inngame. Men en kan ikke komme bort fra at Nofjon fikk til utrolig mye i de stammene han var i (og merget til), og er nok en stor årsak til at de stammene (inkludert Varg) har alltid ligget på toppen. Selv om han ikke er den største krigeren, så er han en stor taktikker som brente for Tribalwars, og fikk gjennomført mange av planene sine. Og som person er Nofjon ganske hyggelig egentlig
Favorittspiller gjennom tidene:
Det er utrolig vanskelig å bestemme seg for hvem som skal på denne listen, men:
1. crack4u - Jeg kan takke crack4u mye for min suksess her på V4. Når vi begynte som naboer, begynte vi tidlig å samarbeide. Sammen styrte vi nabolaget, og tok ut spillere 2-4 ganger større enn oss tilsammen..
2. Ghost68 - Den største på poengfronten, selv i et vanskelig område og er omringet av fiender.
3. Unknown Soldier - Den største ODA horen, og jeg kan ikke annet enn å elske slike spillere, selv om jeg ikke kjenner han egentlig
Beste diplomat gjennom tidene
1. Fubar81 - Den ubestridte rette mann for diplomati. Fubar ser ting på en annen måte enn mange andre, klarer å legge følelser til siden, for å kunne se det rette for stammen. Er elsket og hatet av mange, men for meg er han den uberste diplomat for en stamme, uansett hva enkelte har ment om hans arbeid som duplo opp gjennom tidene.
2. Justicia / Gjerdes - Denne spilleren både kan og tør å gjøre vedtak som er til det beste for stammen. Sjeldent han vurderer noe feil, selv om det ikke alltid virker som det lureste med en gang
3. Pippiosteper - Holder tunga alltid beint i munn, og vet godt hva han gjør som diplomat. Gjør mange gode valg for stammen. Han er også en herlig kriger som kommer seg langt her på V4 så lenge han holder på.
Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Nofjon, "elsket" og "hatet", ingen over - ingen ved siden av når det gjelder propaganda (Selv om jeg prøver hardt selv, hehe
)
2. Black Rose / Pointwhore / Jeeey etc - Hatet av noen, elsket av andre, men Capes holder liv i V4 forumet
3. Stammen Easy - Har endel medlemmer som holder godt liv i V4 fortiden, i en tid der forumet trenger aktivitet.
Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Jeg hater ingen, hvertfall ikke på et tullete internettspill
2.
3.
Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Nolaw - Har kjent lenge til Nolaw, også etter han ble fiende i Varg
Ingen tvil om at Nolaw er en kriger, som er vanskelig å stjele byer fra, og som har en lys fremtid så lenge han er aktiv
2. White-widdow og black31 - 2 dansker som viser utrolig gode skills, aktivitetsnivå og krigeregenskaper.
3. Badtrance - Har vist stor krigervilje og aktivitet. Kan komme langt om de fortsetter i samme stil
(Jeg kunne og burde nevnt mange flere her, spesielt de jeg kjenner godt i BNP, der det er mange utenfor topp20 listen som gjør det kanonbra, men er desverre ikke plass til flere
)
Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Varg - Har holdt 1 plassen utrolig lenge og leder enda med klar margin. Min største fiende, men har allikevel ingen problem med å respektere disse høyt. De aller fleste jeg kriger mot i Varg, har jeg hatt god dialog med og hatt noen gode fighter.
2. PALS - Med thepreak som leder, og resten av ledelsen som hans medhjelpere, samt en god krigervilje og samholdsfølelse velger jeg å sette PALS på 2. plass, basert på min erfaring med denne stammen, spesielt i PALS sine tidlige dager i høsten 09.
3. Capes fortjener virkelig å bli nevnt. Black Rose og resten av ledelsen, sammen med medlemmene har gjort en kanonjobb med Capes. De vinner mye terreng, selv om de har hatt mange og lange kriger på flere fronter. Magefølelsen min tilsier at Capes er en av få stammer som er her i toppen også om et år
Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. Romana - Var det ikke Romana den utrolig tåpelige og lille stammen i nordvest het den gang, da de prøvde å samarbeide med Varg, om å ta ut BNP, noe de aldri klarte såklart. Takket være god intel, så ble denne stammen knust, før de noengang fikk prøvd ut sine håpløse planer. Dere bør lære dere hvem en bør samarbeide med, og ikke nødvendigvis velge den aller største i hele V4. lol til denne stammen.
2. ~SA~ - Har vært store endringer her, tiltider gode endringer, men oftest har det vært dårlig styring med mange dårlige valg etter min mening. ~SA~ får denne plassen av meg for sine valg de gjorde høsten -09, samt våren -10.
3. CA - Som har skiftet navn så mange ganger, at jeg ikke husker lenger alle. Har alltid vært mye rusk og rask i denne stammen, mye søppel som ikke duger til noe særligt. Gjort masse dårlige valg og har ikke fått til noe som helst. En restart hadde passet best for medlemmene her..
Favorittstamme gjennom tidene
1. BNP - En av de bedre stammene jeg har vært i, og den beste i V4. Samhold og krigerskap står høyt i fokus på denne lille gjengen.
2. PALS - Høsten og vinteren 09 var et stort løft for meg på tribalwars, takket være opprinnelige PALS sin ledelse og medlemmer
3. -HvM- En stamme som har vært her fra starten i V4. Har vel omtrent hele tiden ligget på topp20, og alltid klart seg til tross for alle dystre spådommer om denne stammen. Jeg har aldri hatt kontakt med noen av de, men liker særdeles godt at denne stammen som har fått så mye skit mot seg fortsatt klarer seg, og faktisk spretter opp på topp 20 listen
Beste leder gjennom tidene
1. thepreak99 - (opprinnelige) - En fantastisk leder og motivator. Du er savnet for lengst...
2. cdstativ - En herlig leder. Står på for stammen, tar gode avgjørelser der det trengs, og ellers lar sine medhjelpere få tillitt til å gjøre arbeidet de har fått tildelt. Er sjeldent uenighet i ledelsen/diplomatiet i BNP, og dette fungerer utrolig godt.
3. Har heldigvis ikke hatt flere ledere i V4..
Dårligste leder gjennom tidene
1. Gwendole - Say no more. De som kjenner saken på V4 forumet, vet hvorfor jeg har plassert han her...
2. Lederen i Romana eller hva nå enn den stammen het..
3.