Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
  • Du trenger ikke å ta alle, bedre å ta 1, eller noen en ingen :)

Mest respekterte spillende spiller
1.
2.
3.

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1.
2.
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste diplomat gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1.
2.
3.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1.
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste leder gjennom tidene
1.
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1.
2.
3.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
får si min mening her også;)

Mest respekterte spillende spiller
1.cdstativ
2.johvij
3.Ghost68

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1.the blessed dead
2.miss.power
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1.the blessed dead
2.
3.

Beste diplomat gjennom tidene
1.the blessed dead
2.pippiostepper
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1.
2.
3.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1.cdstativ
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1.TEOD
2.BNP
3.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1.TEOD<3
2.
3.

Beste leder gjennom tidene
1.the blessed dead den beste lederen på V4 noensinne! v4 er en verden av svik og feighet... og han er ikke det!
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1.cajsaa vel... .hva skal jeg si?... du oppløste en stamme som hadde en stor framitd og som kunne lagt spor etter seg på V4... du oppløste stammen til EASY sin fordel.
2.
3.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillende spiller
1. Fenris andre halvdel
2. Unknown Soldier
3. Yatta


Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Viking (orginal)
2. Yuma (orginal)
3. Zapplin


Favorittspiller gjennom tidene
1. Fenris andre halvdel
2. Are
3. Jossi


Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. VARG
2. Celest
3. ~VK~


Favorittstamme gjennom tidene
1. EASY
2. VARG
3. MasQ


Beste leder gjennom tidene
1. RV/Noffe
2. Yatta
3. Unknown Soldier


Dårligste leder gjennom tidene
1. RV/Noffe
2.
3.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillende spiller
1. Unkown Soldier
2. Johvij
3. Graffyz

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1.
2.
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste diplomat gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1.
2.
3.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1.
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1. Varg
2.
3.

Beste leder gjennom tidene
1. Unknow Soldier
2. RV
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1.
2.
3.
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Får sette opp en liten en jeg også da :) så kanskje flere tar bladet fra munnen å kjører på med flere lister :D



Mest respekterte spillende spiller
1. Black Rose
2. Pointwhore
3. Unknown Soldier

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Leon Trotsky
2. Jeeey
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1. Pointwhore <3
2. Black rose
3.

Beste diplomat gjennom tidene
1. Fubar81
2. Gjerdes
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Noffe
2. RV
3.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Badtrance
2. Alexandra80
3. Tiller

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Jfk80
2. Snowfire
3. Gandreas (må jo være litt optimistisk :rolleyes: )

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Capes
2. VARG
3. BNP

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. TKRC
2. Shade
3. 7KEYS

Favorittstamme gjennom tidene
1. Capes
2. TIUR
3. ~KoM~

Beste leder gjennom tidene
1. Black rose
2. Cete3
3. Snowfire

Dårligste leder gjennom tidene
1. har ikke vært borti nokken helt enda, men lederene i BULLS og ITV imponerer i allefall ikke noe særlig mener jeg :p
2.
3.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillende spiller
1. Yatta
2. Unknown Soldier
3. jks6

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Are? :confused:
2.
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1. Masterbear
2.
3.

Beste diplomat gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Nofjon1
2.
3.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Tripsd
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. B L A C E
2. Newsted
3. jks6

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. EASY
2. VARG
3.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. NWp
2. NWe
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1. EASY
2.
3.

Beste leder gjennom tidene
1. Yatta
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1.
2.
3.

Fyller inn mer siden. :)
 
Sist redigert av en moderator:

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mest respekterte spillende spiller
1. Casey (Maria <3333)
2. B L A C E (Sindre og Zan Telles som en sier vi :p)
3. Handsome <3

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Are
2.
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste diplomat gjennom tidene
1. Handsome
2. R3born ( fuzze <3)
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1.
2.
3.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Fendir!
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Easy <3
2. VARG
3.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1. EASY - that why i play
2.
3.

Beste leder gjennom tidene
1. Yatta!
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1.
2.
3.
 

Happyshit

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
slik er min oversikt:)

Mest respekterte spillende spiller
1. Badtrance
2. Henry001
3. -TK-

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Gwendole
2. Kvamme
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1. Gwendole
2. Henry001
3.

Beste diplomat gjennom tidene
1. Gwendole
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. blank
2. blank
3. blank

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Henry001 :D
2. Arn De Gotia
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Badtrance
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. ~SA~
2. BNP
3.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. VARG
2. ÆRE
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1. BNP
2. ~SA~
3.

Beste leder gjennom tidene
1. Badtrance
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1. mathu95
2.
3.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillende spiller
1. Pointwhore
2. Gandreas
3. Mc Rogn

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Leon Trotsky
2. General1 (orginale)
3. Hitman

Favorittspiller gjennom tidene
1. Pointwhore
2. KittyCat <3
3. General1 (orginale)

Beste diplomat gjennom tidene
1. Fubar81
2. Dr. Phil
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Pointwhore
2. Nofjon1
3. Reisverket

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Ghost (Noffe)
2. Reisverket
3. Black Rose :D

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Jfk80
2. Snowfire
3. Gandreas

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Capes
2. BNP
3. EASY

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. CoN
2. TKRC
3. DRA/MID/BULLS

Favorittstamme gjennom tidene
1. Capes
2. TIUR
3. GJØK

Beste leder gjennom tidene
1. Pointwhore
2. Gandreas
3. McRogn

Dårligste leder gjennom tidene
1. Valkyr
2. Blackburn
3. Gjerdes
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Mest respekterte spillende spiller
1. Pointwhore --> Gjennom forum og IG resultater har han fått opparbeidet ett rykte som skulle tror at han var uslåelig.
2. Unknown Soldier --> "IG resultater sier sitt"
3. Perdikkas --> En ukjent spiller for utenom andre enn Capes, god offensiv, taktiksk og stål kontroll deffensivt.

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Euphrates --> Hyggelig å snakke og krige med, ble litt kjedelig på v4 etter du sluttet;)
2. RV--> Har påvirket V4 mye så derfor er han på listen min.
3. Leon Trotsky --> Grunnleggeren av Capes.

Favorittspiller gjennom tidene
1. Perdikkas --> Er en fornøyelse å planlegge + å angripe med deg
2. Gandreas -Tar helt av om en lykkes å angripe med han, blir det å angripe mye morsommere.
3. Euphrates --> Var morsomt å angripe og det å bli angrepet av en så god spiller.

Beste diplomat gjennom tidene
1. Har ikke hatt noe spess med diplomater å gjøre så lar denne være tom.
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Nofjon, "elsket" og "hatet" du var den som lagde liv på forumet med RV.
2. Pointwhore--> Nesten umulig å slå i en disk, kommer med bra skrevet innlegg når dem kommer.
3. RV --> Sammen med nofjon lagde han liv.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Nofjon/RV --> Ikke alle likte metodene deres.
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. iKKE meg :p
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Varg --> Har holdt 1 plassen utrolig lenge og leder enda med klar margin.
2. Capes --> Blitt presset hardt men slått tilbake og har en utrolig vekst.
3. BNP --> Prøvde å lage liv på forumet pgr av krigen med Varg, men passive Varg spillere svarte sjeldent. Leder krigen klart enda lenge etter erklæringen.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. CoN --> Hva lederen gjorde der er utrolig..
2. ITV --> Når over halvparten av medlemmene stikker og dere sier ha det til deres beste sammarbeids partner så er det goodbye..
3. EoC --:D

Favorittstamme gjennom tidene
1. Capes --> Stammen jeg har vært i lengst på V4.
2. OliCo --> Første stammen min på V4, planen gikk i dass og med masse flax holdt jeg meg uadlet + de var grunnen jeg begynte her.
3.

Beste leder gjennom tidene
1. Black Rose --> Gjør en utrolig hard og tidskrevende jobb for at alle skal ha det bra i Capes, selv om hun kan være litt sta av og til:p
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1. Valkyr --> lederen i CoN, fikk vel ett interjuv, hvorfor det?
2. ( Lederene i ITV, må være helt tomme i nøtta )
3.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Takker for rosende lister av meg og BNP. Det er selvsagt kjekt å høre at vi har klart å bemerket oss her på v4 ;) Så jeg får vel lage en liste jeg og, selv om det er egentlig vanskelig å nevne kun 3 på flere av punktene under. Jeg skriver her helt ærlig, uavhengig av fiender eller venner, men hva jeg mener spillerne har utført inngame/forum/PM's, og ikke på bekjentskap/vennskap. Det er mange flere som burde være nevnt, men får desverre ikke plass til alle :(

Mest respekterte spillende spiller
1. Unknown Soldier - Har vært enestående i ODA hele tiden og fortjener førsteplassen på min liste, siden jeg respekterer de som vil krige, og ikke bare kose.. Han har og styrt Varg mot nye høyder etter han kom inn i ledelsen, og virker som han gjør en bra jobb.
2. cdstativ - Min nåværende leder, som er akkurat en slik leder bør være. Enkelt, klar og tydelig, men allikevel lytter og delegerer godt.. Var min fiende tidligere, men oppførte seg alltid selv om jeg tok noen få byer. En hyggelig mann, som jeg respekterer høyt.
3. So9ce (Nåværende - Dagi) - Den absolutt "beste" spilleren på denne kontoen. Ikke at han klarer å stoppe BNP toget som overkjører han, men for at han er den som har gitt oss mest motstand, er dyktigst på saker som sniping/readling etc. Driver også å nattadler av og til, samt er en hyggelig person å snakke med. Selv om Varg har sendt han hundretusener (Millioner?) av støttetropper så er det hovedsaklig takket være Dagi at So9ce kontoen enda ikke er 100% utslettet.

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. kaospilot - En spiller som er enten hatet eller elsket. Jeg både hatet og elsket kaospilot, men han ender opp på denne listen rett å slett for at dette er en spiller som lever for å spille, krige og vinne, og ga aldri opp så lenge han var aktiv.
2. eightnight (Den opprinnelige eier) - Han var min "verste" motstander når vi var fiender. Han var jo tross alt like aktiv som meg, og klarte sjeldent å lure inn noen angrep uten at de ble oppdaget, uansett når jeg sendte på døgnet. Var og en hyggelig fiende å prate med på PM'er..
3. Nofjon - Jeg er helt klart veldig uenig i noffe sin spillestil, og væremåte, både på forum og inngame. Men en kan ikke komme bort fra at Nofjon fikk til utrolig mye i de stammene han var i (og merget til), og er nok en stor årsak til at de stammene (inkludert Varg) har alltid ligget på toppen. Selv om han ikke er den største krigeren, så er han en stor taktikker som brente for Tribalwars, og fikk gjennomført mange av planene sine. Og som person er Nofjon ganske hyggelig egentlig ;)

Favorittspiller gjennom tidene:
Det er utrolig vanskelig å bestemme seg for hvem som skal på denne listen, men:
1. crack4u - Jeg kan takke crack4u mye for min suksess her på V4. Når vi begynte som naboer, begynte vi tidlig å samarbeide. Sammen styrte vi nabolaget, og tok ut spillere 2-4 ganger større enn oss tilsammen..
2. Ghost68 - Den største på poengfronten, selv i et vanskelig område og er omringet av fiender.
3. Unknown Soldier - Den største ODA horen, og jeg kan ikke annet enn å elske slike spillere, selv om jeg ikke kjenner han egentlig

Beste diplomat gjennom tidene
1. Fubar81 - Den ubestridte rette mann for diplomati. Fubar ser ting på en annen måte enn mange andre, klarer å legge følelser til siden, for å kunne se det rette for stammen. Er elsket og hatet av mange, men for meg er han den uberste diplomat for en stamme, uansett hva enkelte har ment om hans arbeid som duplo opp gjennom tidene.
2. Justicia / Gjerdes - Denne spilleren både kan og tør å gjøre vedtak som er til det beste for stammen. Sjeldent han vurderer noe feil, selv om det ikke alltid virker som det lureste med en gang
3. Pippiosteper - Holder tunga alltid beint i munn, og vet godt hva han gjør som diplomat. Gjør mange gode valg for stammen. Han er også en herlig kriger som kommer seg langt her på V4 så lenge han holder på.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Nofjon, "elsket" og "hatet", ingen over - ingen ved siden av når det gjelder propaganda (Selv om jeg prøver hardt selv, hehe ;) )
2. Black Rose / Pointwhore / Jeeey etc - Hatet av noen, elsket av andre, men Capes holder liv i V4 forumet
3. Stammen Easy - Har endel medlemmer som holder godt liv i V4 fortiden, i en tid der forumet trenger aktivitet.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Jeg hater ingen, hvertfall ikke på et tullete internettspill
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Nolaw - Har kjent lenge til Nolaw, også etter han ble fiende i Varg :) Ingen tvil om at Nolaw er en kriger, som er vanskelig å stjele byer fra, og som har en lys fremtid så lenge han er aktiv
2. White-widdow og black31 - 2 dansker som viser utrolig gode skills, aktivitetsnivå og krigeregenskaper.
3. Badtrance - Har vist stor krigervilje og aktivitet. Kan komme langt om de fortsetter i samme stil

(Jeg kunne og burde nevnt mange flere her, spesielt de jeg kjenner godt i BNP, der det er mange utenfor topp20 listen som gjør det kanonbra, men er desverre ikke plass til flere ;) )

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Varg - Har holdt 1 plassen utrolig lenge og leder enda med klar margin. Min største fiende, men har allikevel ingen problem med å respektere disse høyt. De aller fleste jeg kriger mot i Varg, har jeg hatt god dialog med og hatt noen gode fighter.
2. PALS - Med thepreak som leder, og resten av ledelsen som hans medhjelpere, samt en god krigervilje og samholdsfølelse velger jeg å sette PALS på 2. plass, basert på min erfaring med denne stammen, spesielt i PALS sine tidlige dager i høsten 09.
3. Capes fortjener virkelig å bli nevnt. Black Rose og resten av ledelsen, sammen med medlemmene har gjort en kanonjobb med Capes. De vinner mye terreng, selv om de har hatt mange og lange kriger på flere fronter. Magefølelsen min tilsier at Capes er en av få stammer som er her i toppen også om et år

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. Romana - Var det ikke Romana den utrolig tåpelige og lille stammen i nordvest het den gang, da de prøvde å samarbeide med Varg, om å ta ut BNP, noe de aldri klarte såklart. Takket være god intel, så ble denne stammen knust, før de noengang fikk prøvd ut sine håpløse planer. Dere bør lære dere hvem en bør samarbeide med, og ikke nødvendigvis velge den aller største i hele V4. lol til denne stammen.
2. ~SA~ - Har vært store endringer her, tiltider gode endringer, men oftest har det vært dårlig styring med mange dårlige valg etter min mening. ~SA~ får denne plassen av meg for sine valg de gjorde høsten -09, samt våren -10.
3. CA - Som har skiftet navn så mange ganger, at jeg ikke husker lenger alle. Har alltid vært mye rusk og rask i denne stammen, mye søppel som ikke duger til noe særligt. Gjort masse dårlige valg og har ikke fått til noe som helst. En restart hadde passet best for medlemmene her..

Favorittstamme gjennom tidene
1. BNP - En av de bedre stammene jeg har vært i, og den beste i V4. Samhold og krigerskap står høyt i fokus på denne lille gjengen.
2. PALS - Høsten og vinteren 09 var et stort løft for meg på tribalwars, takket være opprinnelige PALS sin ledelse og medlemmer
3. -HvM- En stamme som har vært her fra starten i V4. Har vel omtrent hele tiden ligget på topp20, og alltid klart seg til tross for alle dystre spådommer om denne stammen. Jeg har aldri hatt kontakt med noen av de, men liker særdeles godt at denne stammen som har fått så mye skit mot seg fortsatt klarer seg, og faktisk spretter opp på topp 20 listen

Beste leder gjennom tidene
1. thepreak99 - (opprinnelige) - En fantastisk leder og motivator. Du er savnet for lengst...
2. cdstativ - En herlig leder. Står på for stammen, tar gode avgjørelser der det trengs, og ellers lar sine medhjelpere få tillitt til å gjøre arbeidet de har fått tildelt. Er sjeldent uenighet i ledelsen/diplomatiet i BNP, og dette fungerer utrolig godt.
3. Har heldigvis ikke hatt flere ledere i V4..

Dårligste leder gjennom tidene
1. Gwendole - Say no more. De som kjenner saken på V4 forumet, vet hvorfor jeg har plassert han her...
2. Lederen i Romana eller hva nå enn den stammen het..
3.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, da får jeg legge ut ny :)


Mest respekterte spillende spiller
1. Pointwhore - Bedre spiller skal man lete lenge etter, når han går etter 1 spiller så bør den spilleren være redd. Er en av de beste spillerne jeg kjenner, jeg kan ikke si noe spesielt om hvor god han er i forsvar men han kan det å angripe å virker som han ikke går lei! Men han er god i forsvar han kan det selvom han har elendig ODD :p
2. McRogn - Han er god, har spilt mot han 1 gang på v4 hvor jeg da mistet en konto på 700 k til McRogn, Blackburn og zzzz. Artig nok uten McRogn så hadde de ikke klart å ta en by, det er ikke noe tvil om at det er skills i fyren ;)
3. Gandreas - fyren er spesiell, Capes hadde ikke vært det samme uten han! Han er en ståpå spiller som ikke gir seg før det er slutt, kommer ikke til å bli en slutt for han!

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
Kommer ikke på noen i farten..
1. Kan vel nevne General1 som var her i starten av v4, vanskelig å ta byer hos en som er på 17 timer i døgnet..
2. Originale Josef Stalin, han kunne det å spille, hadde han spilt fra starten og til nå så hadde det ikke vært tvil om at han kunne dominert v4, skulle likt å vist hvorfor han sluttet.
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste diplomat gjennom tidene

1. Fubar81, han kan alt man trenger å vite om diplomati..
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Gjennom tidene må det vel være RV/Noffe som er på topp her.
2. Johvij er vel også en spiller som holder mye liv i v4 forumet.
3. Snowfire, han har holdt liv her i det siste får satse på at han ikke slutter å holde liv nå!

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
Hater ingen her så man kan heller si misliker
1. Ulv den skjeløyde, har aldri likt han det kommer vel av starten av v4. Arrogant spiller
2. Gjerdes, er ikke en spiller som jeg vanligvis ville satt opp her! han er en spiller å beundre, men hertug tittelen hos ITV gikk han vel til hodet.. eller så var det vel noen andre som snakket altfor stygt om Capes til han men jeg har ikke sett noen skifte mening om noen bare i løpet av ett par måneder så jeg lurte på hva som skjedde med deg?
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Snowfire, har mye adels og han har ikke hatt stopp i å adle siden han kom inn i Capes. Er ikke lenge før han er på topp20
2. JFK80, han har adlet siden han begynte her. Han begynte sent i v4 og ligger så høyt oppe på rankingen og det er ikke alle som klarer.
3. Gandreas - Spiller som kommer til å være på topp20 om ikke så altfor lenge!

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Capes - Står på hele tiden, ligger i front nesten over alt og har hatt fiender helt siden stammen ble opprettet.
2. BNP - Har ikke sett andre stammer adle VARG så lett før, creds for det!
3. EASY - har blitt flere ganger kalt lillebroren til VARG men burde VARG være redd for at de en gang vender seg mot dem? Isåfall så kommer det til å bli slutten for VARG. Er spillere med skills i stammen.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. Bulls - mange av spillerne overlever kun på internadling, er siste stopp for de som kommer ny i stammen.
2.
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste leder gjennom tidene
1. Black Rose - kan garantere at hun gjør det annerledes enn det andre ledere gjør. Har en tendens til å ta ting for personlig er vel eneste som kan være ett minus med lederegenskapene. Capes ville uansett ikke vært den samme stammen uten henne!
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1.
2.
3.
 

DeletedUser

Guest
Har ikke så mye erfaring med V4, men prøver.

Mest respekterte spillende spiller
1. Pointwhore
2. Unknown Soldier
3.

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Arnold Schwarzenegger :rolleyes:
2.ThePhreak90 (husker ikke helt hvordan nicket staves)
3. black Void

Favorittspiller gjennom tidene
1. Arnold Schwarzenegger :rolleyes:
2. Yatta
3. Monkiii

Beste diplomat gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1.
2.
3.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1.
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1.
2.
3.

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. Pals
2. ; )
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1. *T*
2. Easy
3. Capes

Beste leder gjennom tidene
1. Yatta
2. Monkiii
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1.
2.
3.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillende spiller
1. Pointwhore || Får god Respekt med 2 kontoer der begge er ekstreme store, ekte engelsk presisjon
2.
3. johvij || Ledet BNP til det som mange trodde var umulig.

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Reisverket || Jeg har hatt stor respekt i spillestillen hanes
2. Noffe || Hatet og elsket.. jeg likte han ihvertfall :)
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. noffe
2. Reisverket
3.

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. mange har "hatet" noffe..
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. newsted
2. harubaru
3. jeeey

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. BNP
2. Capes
3.VARG

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. K102SE / hele denne SE familien.. samler bare noobs
2. NW-familien
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1. Capes
2. EASY
3. BNP

Beste leder gjennom tidene
1. Black Rose
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1. SE lederen.. andyandy97 eller noe sånt ? forferdelig leder.. ødela stammen så og si
2.
3.
 
Sist redigert av en moderator:

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Mest respekterte spillende spiller
1. Johvij - Han har imponert meg veldig og er den spilleren i BNP som er best når det kommer til og koordinere angrep o.l. I tilleg er han en veldig hyggelig person og slå av en prat med ;)
2. Unknown Soldier - Han er en skikkelig spiller med imponerende ODA en god Leder ;)
3. Pointwhore - husker dine skillz fra v2 :D

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Reisverket
2. Monkiii
3.

Favorittspiller gjennom tidene
1. Johvij - uten tvil ;)
2.
3.

Beste diplomat gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Reisverket
2. snowfire
3. noffe

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1.
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1.
2.
3.

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. BNP
2. VARG
3. EASY

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. ITV
2.
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1.BNP
2.VARG
3.

Beste leder gjennom tidene
1.Unknown Soldier
2.
3.

Dårligste leder gjennom tidene
1. har hatt en leder :p
2.
3.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillende spiller
1. McRogn - En mann som holder sine løfter, Han sa han ikke ville angripe meg ettersom vi var X-tribemates. Han klarte jaggu meg å holde det løftet uansett om hele stamma hans angrep meg. Flink ingame er han også.
2. Johvij - Han kan virkelig tinga sine.
3. Little Big May (Hell G) Rå fyr, skjønner ikke at jeg overlevde i samme område som han.

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. Justin Case - Idiot, Ødelegger motivasjonen min med å slutte :l
2. JohnnyBravo - Hvor ble det av deg? :(
3. Dr. McQueen - Vi Rula K54 grensa vs PALS

Favorittspiller gjennom tidene
1. JohnnyBravo
2. McRogn
3. Sylphida

Beste diplomat gjennom tidene
1.
2.
3.

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Arnold Layne
2. Arnold Swartznegger
3. Johvij

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. Amstaff/The Ghost/Terh@ls (Reisverket) - Skjønner enda ikke hva som var vitsen med den idiotmerga Outlaw-Skygge - Varg
2. Gjerdes - Fordi jeg aldri helt skjønt hvorfor du kicka meg fra ITV
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Badtrance
2. Nolaw
3. Lettnavn

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. Outlaw
2. BNP
3. VARG

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. ITV - Skjønner ikke vitsen med den idiotmerga deres heller..
2.
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1. Outlaw
2. BNP
3. UnderD

Beste leder gjennom tidene
1. Cdstativ - For en herlig gjeng du har samla ;)
2. Dr. Phil
3. Dr. Psycho

Dårligste leder gjennom tidene
1.
2.
3.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillende spiller
1. JKS6
2. B L A C E
3. Little big may (Hell G)

Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller)
1. arnold schwarzenegger
2. GeirS78 (Orginale)
3. Zhine

Favorittspiller gjennom tidene
1. GeirS78 (Orginale)
2. Manfred
3. GeirS78 (Ex-con)

Beste diplomat gjennom tidene
1. R3born (Fuzzball)
2. Handsome
3. RV

Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)
1. Nofjon
2. Fuzzball
3. RV

Mest "hatet" spiller gjennom tidene
1. S.H. Spammet ned hele øst fronten til easy i flere uker
2.
3.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. MrVictor
2. Alexis.
3. lenvikingen

Mest respekterte stamme gjennom tidene
1. DRA
2. *T*
3. Aces
Vil ikke sette min egen stamme her. Føler det blir opp til andre og bedømme :)

Minst respekterte stamme gjennom tidene
1. Hadde det vært misslikte stammer kunne jeg skrevet opp mange. Men Jeg har respekt for alle mine fiender/allierte
2.
3.

Favorittstamme gjennom tidene
1. Easy er helt klart min favoritt
2. *T*
3. Aces

Beste leder gjennom tidene
1. Ex-con på Geirs78 kontoen for Easy
2. Josef stalin for DRA
3. Ukjent soldat
 

DeletedUser

Guest
Liker ikke at alle dere i EASY setter opp så mange EASY folk jeg altså.. Må bare nevne det:p
 
Topp