Problemer med venneliste?

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
I det siste har jeg lagt merke til at man ikke kan se når vennene sine er online. Har sjekket dette ut med et par stykker, og det ser ikke ut til at den fungerer. Når jeg bruker mine få kroner (som jeg har tjent gjennom hardt blodslit) på premium konto forventer jeg at funskjonene fungerer.

Håper dette blir fikset med en gang! ;)
 
Sist redigert:

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Folk på vennelisten min hopper litt av og på, selv om jeg vet at de er pålogga hele tiden, er det noe som er galt.
 

DeletedUser

Guest
Det kan jo hende at de logger av TW selv om du snakker med de på skype.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det kan jo hende at de logger av TW selv om du snakker med de på skype.

Siste gang jeg forklarer det her. Er visst noen som må ha det inn med teskje.

Jeg har snakket med folk via skype/MSN/steam og spurt dem om de er pålogget på TW. Ofte er svaret ja, selv om det står motsatt på TW vennelisten min.

Lurer derfor på hvorfor vennlisten ikke fungerer som den skal.
 

DeletedUser

Guest
Siste gang jeg forklarer det her. Er visst noen som må ha det inn med teskje.

Jeg har snakket med folk via skype/MSN/steam og spurt dem om de er pålogget på TW. Ofte er svaret ja, selv om det står motsatt på TW vennelisten min.

Lurer derfor på hvorfor vennlisten ikke fungerer som den skal.

Merkelig at det bare er du som har det problemet. Iallfall av de som har skrevet på denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har og problemet og har hatt det siden jeg skaffet premium for første gang (det er lenge siden, det!), jeg har bare ikke postet (tror jeg...) ettersom det allerede hadde blitt sagt at det er et problem.
 

DeletedUser

Guest
Regner med du spurte meg, så jeg svarer "Aner ikke". For jeg vet det rett og slett bare ikke.

Forøvrig lurer jeg på om jeg har funnet årsaken. TW regner deg som offline/afk med mindre du oppdaterer noe på sånn 5 minutter :)
 
Topp