Problemet som ikke løses

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er i min dypeste ærbøyelighet jeg fremlegger denne tråd, om et problem som ikke vil løse seg.

Med den stilling som en uavhengig 3. part ser jeg det på som min plikt her på TW-samfunnet til å uttale meg om problemene som har oppstått her på v24.

I min prosess må jeg først og fremst omtale den eneste velfungerende stammen som vi har: LF

En kort oppsumering av LF:

- Spiller for å vinne
- Skyr ingen midler for å oppnå dette mål
- Har både kunnskap, erfaring og pengene, benytter seg av alle de 3 variablene
- Funnet seg en stamme dumme nok til å stille seg på deres side og utnytter dem til å cleare små spillere
- Ønsker egentlig kun en milepælen på CV-en, selve hensikten med spillet, en jevn krig er lite ønskelig for de fleste av spillerne

Ja, LF, stammen som tar inn de beste, stammen som oppløste seg selv over 30x for å få det maksimale ut av et event ingen forstod seg riktig på. "Elite-stammen" (Kvitt dere med Moa) som har et formål, feie over all motstand lettest mulig og ta .no's raskeste seier (-Coller virker å ville dra det ut da men). Lederne av stammen er etter mitt bekjentskap mange, og tullefaktoren er høy når Abel blir satt opp som leder. Fascinasjonen for Themis er høy, og hun ble honorert med en egen fanklubb i noen minutter.

De diplomatiske egenskapene må likevel være høy når de både skaffer seg allianse med NF, en slavestamme som kun yter LF sine ønsker og i tillegg får lov til å innadle byer fra stammen. Det er likevel kanskje NF-spillernes sitt eneste håp i sitt ønske om å være en medpart i seieren på v24, for med et landsbyforhold på 4,4 er det kun et spørsmål om tid før Origin og -D-/-F- er borte.

For en vet at når den mest fryktinngytende fiendespilleren du har heter dg44, en leder som virker aller mest opptatt av å dra ned sine medspillere og ydmyke de ved offentlighet, om ikke han er for opptatt med å dra seg selv ned i sine lange og kronglete "Jeg er best" innlegg på forum, at du får en gratis seier. Med en allianse gjennomsyret av elendige spillere, der spionerer florerer og det eneste virkemiddelet i håpet om å ikke miste byer er å stacke 12 av 12 byer (Toniden). Ja, da eksisterer det ikke håp. Origin virker desperate, og tillater -F- & -D- en hel god del, det er ikke farlig om spillere hopper ut i utbryterstammer eller fiender for så å komme tilbake (les: Toniden, småen65, sneilen m. fl) sålenge en kommer tilbake med en liten unnskyldning blir det meste godtatt sålenge det føler med en soldat eller to.

Kampen er allerede tapt, og det uten at verdenen har vart i over 60 dager, jeg vet ikke om jeg skal le eller applaudere, for en stor prestasjon er det ikke. Når det virker som en fersk TW-spiller som i all hovedsak virker som en turtle med pigghorn til alle kanter er Ori sitt fremste våpen etter Bohic sitt stopp i spillet at det er noe galt, hvor er viljen til å kjempe? Er det kunst å bruke flere tusen kroner på å kjøpe ress når det ikke skal kriges?

Man kan ikke ta fra LF seieren, men de kan i det minste latterliggjøres når de kun klarer å kjempe mot inkompetente hjerner som krangler åpenlyst på forum i sitt forsøk på å seire.

Jeg savner glød, jeg savner passion, jeg savner ære, jeg savner guts, jeg savner ønske om en fair og hardtkjempene seier.

For hvor er prestasjonen i å vinne når du bokstavelig talt kjemper mot noen høns som har drukket en flaske vodka eller to?

[video=youtube;7n2_WNJWCT8]https://www.youtube.com/watch?v=7n2_WNJWCT8[/video]
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Viste at det va noe fishy når ei bitch blokere mæ på tw etter 30sec med mindre bitcha va zippy

haters gonna hate
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Når det virker som en fersk TW-spiller som i all hovedsak virker som en turtle med pigghorn til alle kanter er Ori sitt fremste våpen
Pinnsvin heter det :p
Btw, herlig video.

Forresten, må han være themis da? Kan det ikke hende han er cyber? (giggle)
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Det gjør du jo garantert, du er sikkert spionen også! HAH, to fluer i en smekk! zippy = spion og Themis = 100% confirmed
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg vil bare si en ting, om vi vinner v24 så tror jeg dette er den mest useriøse gjengen som noen gang har vunnet en verden + Odd.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg vil bare si en ting, om vi vinner v24 så tror jeg dette er den mest useriøse gjengen som noen gang har vunnet en verden + Odd.

Kanskje nettopp derfor dere har muligheten nå. Ingen turte å gå på egenhånd, men ville mye heller være komfortable og userriøs med grupper de har spilt med før. :eeek:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Litt morro at det hele startet med at bobilen "kicket" oss fra en stamme vi var med på å lage(iaf til dels) grunnet at vi var "umoralske" eller whatever :p
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Ey, æ e ikke useriøs. E den tryharde i accen. Ryktes også at æ e den hemmelige kven som adle barbs te herman
 
Topp