[Program] Poeng Kalkulator

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Heisann alle sammen.

Da har jeg brukt dagen min på å lage et ganske greit program som regner ut poengsummen av byene dine.

Her er et screenshot:

21c57ps.jpg


Last ned programmet: Klikk her

HVIS DU FÅR FEILMELDING:
Last ned Java (hvis du ikke har): Klikk her

Hvis ikke lenken fungerer, ta kontakt.
Vennligst rapporter feil til meg.


~ Noif


BTW: Jeg er PixelCombat på .net
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Tror du du kan få til slik at du skriver inn en poengsum og noen ønskete bygninger, så får du bygningsopsett for en sånn by?

F.eks at man skriver inn HQ 20, Stall 20, Smie 20, Brakker 25 og poengsum "9999" så kommer det opp et bygningsoppsett som gir deg 9999 poeng og de bygningene, evt. det nærmeste du kommer de poengene.
 

DeletedUser

Guest
Tror du du kan få til slik at du skriver inn en poengsum og noen ønskete bygninger, så får du bygningsopsett for en sånn by?

F.eks at man skriver inn HQ 20, Stall 20, Smie 20, Brakker 25 og poengsum "9999" så kommer det opp et bygningsoppsett som gir deg 9999 poeng og de bygningene, evt. det nærmeste du kommer de poengene.

Det kan ta en del tid. Men kan alltids prøve. :)
 

DeletedUser

Guest
Nice Noif!

Hvordan gjør man slikt? Skriver man inn masse "1"'er og "0"'er i et spessielt program e.l

Foreksempel: 00001011000011011101110100111101 og voila!? :p
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nice Noif!

Hvordan gjør man slikt? Skriver man inn masse "1"'er og "0"'er i et spessielt program e.l

Foreksempel: 00001011000011011101110100111101 og voila!? :p

Nei, det er et programering språk hvor man skriver kommandoer osv osv... Det er ganske avansert men man kan få det på et veldig enkelt plan også.

Vist du er intrisert så les litt rundt det og last ned/kjøp et programerings program. Jeg vet nesten ingenting om det, men jeg vet at visual basic er et veldig enkelt program å begynne i.

-Wemonster
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Tror du du kan få til slik at du skriver inn en poengsum og noen ønskete bygninger, så får du bygningsopsett for en sånn by?

F.eks at man skriver inn HQ 20, Stall 20, Smie 20, Brakker 25 og poengsum "9999" så kommer det opp et bygningsoppsett som gir deg 9999 poeng og de bygningene, evt. det nærmeste du kommer de poengene.

hvis jeg ikke husker feil:

Hovedkvarter (Nivå 20)
Brakker (Nivå 25)
Stall (Nivå 20)
Verksted (Nivå 15)
Akademi (Nivå 1)
Smie (Nivå 20)
Samlingsplass (Nivå 1)
Statue (Nivå 1)
Marked (Nivå 20)
Hogstfelt (Nivå 30)
Leirgrav (Nivå 30)
Jerngruve (Nivå 30)
Gård (Nivå 30)
Varehus (Nivå 30)
gjemmested (nivå 2)
Mur (Nivå 20)
---Ikke kirke verden---

Men ikke det du var ute etter :p, men hvis han lager muligheten for å skrive inn poeng for å finne bygningene, så kan man da vite ca hva motstanderne har og det gjør gamet litt for lett (greit nok man kan det allerede hvis man gidder å regne seg frem til det)

Kan eventuelt legge inn muligheten for å regne ut farm plass man har etter inputte bygninger er lagt til =P

Anyhow, niiice program =)
 

DeletedUser

Guest
hvis jeg ikke husker feil:

Men ikke det du var ute etter :p, men hvis han lager muligheten for å skrive inn poeng for å finne bygningene, så kan man da vite ca hva motstanderne har og det gjør gamet litt for lett (greit nok man kan det allerede hvis man gidder å regne seg frem til det)

Kan eventuelt legge inn muligheten for å regne ut farm plass man har etter inputte bygninger er lagt til =P

Anyhow, niiice program =)

Det vil ikke hjelpe en med noe annet enn tidsparing da. Om du vet at jeg har 20456 gård igjen så kan ikke du dra det til en fordel hvis ikke du vet hvordan tropper som er i byen...


marius <33

niice shit !
 

DeletedUser

Guest
Enig med Multi.
Dette er mer for å regne ut en fin build for deg selv.
Neste "patch" kommer til å regne ut hvor mye gård du bruker. :)


~ Noif
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp