Propaganda om v24

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Fyre opp litt stemninga på forumet da?

Så her om dagen at fatal lagde en svartråd til Machiavelli som hadde en kjempe tråd om diverse saker,men fatal skulle motsi hans fakta,med et nitrist innlegg ,som rett og slett var flaut og lese,hadde jeg vært deg ville jeg sletta det,kanskje dette her og blir en trist innlegg,men vil iaf fyre opp stemninga,men må gi litt credz til zippy sitt innlegg det var rett og slett dritt bra !!!!!!!! woho

Da fyrer jeg opp litt da
1147443hug00066.jpg


Stammen luksusfellen ble vell opprettet av Coller etter pp-eventet begynte,tror det starta med at det skulle være en kødde stamme,men som etter hvert ble til den stamme som fikk de beste meldingene, mens orgin var orginal stamme som skulle komme etter hvert, mange som var kjemphøye som jeg ser her inne på forumet,i det siste tidene har jeg sett stian har fått gjennomgått mye og fatal.

Det er vell ikkje akkurat det beste utgangspunktet om man skal satse.

Her ser du krigstatestikk fra forje uke,som sakt om Orgini og co faktisk påstår at de er bedre en LF som jeg mener både fatal,Legende784 osv har gjort så burde de se nøye på denne her så ser dere hvordan det går.!

Side 1:
Stammer: LF, NF
Side 2:
Stammer: Origin, -D-, -F-

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 85
Side 2: 73
Forskjell: 12

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 5
Forskjell: 8

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 196,248
Side 2: 217,672
Forskjell: 21,424

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 85,517
Side 2: 21,094
Forskjell: 64,423

chart



Orgini tenkte etter hvert hvorfor skal vi ikkje ta inn den beste spillere fra Destiny for og få litt mer likt på stamme forholdene ,og tok inn Bohic som skulle bli deres hemmelige våpen som nå ikkje har adlet på flere dager,og ser ut til at det fortsetter,er det lenge før han er på internadling eller ikkje??

Det var i 1814 vi i Norge gikk fra danskene og ble en union med Svenskene,i disse tider ble det også skrevet under at om Norge engang i framtida trenger og låne en tribalwars spillere så skulle man få velge en svenske spiller som het Bohic som skulle være med på og ta ned LF,men akkurat det har ikkje skjedd enda,men det kan fort skje.
Capture.jpg

norsk+flagg.jpg

Det store spørsmålet rundt dette,får de bohic i livet da kan krigen bli endret drastisk og kanskje bli litt gjevnere,men om de ikkje får han med tror jeg nok krigen er så og si avgjort.

Men LF både nå regjerer både forumet og på v24 ,så går det dårligere for Orgini,men som sakt det kan endre seg om gjør de rette trekkene det er nesten som sjakk,om man spiller rett og slår ut bonden først har man tatt første steget,men vil de greie det?
sjakk.jpg


Akkurat nå ser det veldig mørkt ut ,men som sakt har jo Orgini 2 andre stammer med på laget som heter Destiny og Fate som skal være deres hemmelige angrep!

SecretWeapon.png


Men på LF sin side har de som de sier på godt ghetto språk side Bitchessssssss

hqdefault.jpg


Så nå har vi kommet til de store spørsmålet hvem vil ta hvem?

Noen mener LF har ett par userriøse spillere som ble trad frem i en post her om dagen at de burde kicke moa før han gjør nå kødd.
Vil denne verden bli avgjort innen 1månde eller vil verden bli helt annen da?

Hvem tar det lengeste strået?


Strå-20110806.jpg




Så her kommer en kort oppsummering fra begge sidene:


LF/NF: Dere leder klart krigen mot Orgini/Destiny og Fate, men vil denne ledelsen holde verden ut?
Klarer dere og holde på deres samarbeid,eller vil NF ut at tøffelen eller blir de der til verden er over?

Skal dere i NF være tøffelene som gjørt nuke jobbe til LF ,så får trenger kun LF og adle byene uten tropper i?

200000032692.jpg


Om det forholde holder seg da vinner dere!;)

Orgin/Destiny/Fate siden: Skal dere snu krigen må dere spillere kortene rett

1.png


Så dere må rett og slett spille kabal med dere selv for og finne ut va som er feilene ,hvorfor dere ikkje får deres aksjoner til og fungere ,finner dere ut det så kan det gå deres vei.

kingalbert.jpg


Men før vi avslutter må jeg trekke frem at jeg har funnet hvem som sitter på Themis,Det er hele Norges store toppblogger Sophie Elise
sophie_elise_isach_5333256a.jpg

Så da ser jeg fram til en moro verden på v24:D
 

Vedlegg

  • hug.gif
    hug.gif
    42 bytes · Sett: 78
Sist redigert:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
LF/PP-Pro ble stiftet av -Coller, Skandyz, King of Defence og meg selv (Peligroso), etter at vi ble nektet å komme tilbake til -D- av Bobil. Vi bestemte oss for å stifte en stamme med utgangspunkt i oss 4, og ta inn spillere som ønsket og eller vi ønsket, som lå strategisk riktig til for oss så vi ikke sperret hverandre, og selvfølgelig spillere vi hadde troen på at skulle kunne være med å kjempe for en seier.

I tillegg tror jeg du burde sjekke opp litt fakta rundt året 1814.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Fjern spionene deres så ser vi nok krigen snu kjapt. Krigen snur nok uansett også, det er bare spørsmål om tid. Spioner gjør denne prosessen litt lengre bare.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
LF/NF ble stiftet av moa når han ba King of Defence å kontakte marius og stifte en kul dope stamme.

foreal doe
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Bra bruk av bilder. Har alltid undret på hvordan det lengste strået ser ut, hvilken farge tøflene faktisk har, forskjellen på det norske og svenske flagget i stor format og hvordan en nesten ferdigløst kabal ser ut! Takk!
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Bra bruk av bilder. Har alltid undret på hvordan det lengste strået ser ut, hvilken farge tøflene faktisk har, forskjellen på det norske og svenske flagget i stor format og hvordan en nesten ferdigløst kabal ser ut! Takk!

Værså god ,håper du fikk noen gode svar!:)
 

DeletedUser

Guest
Nei, og bare nei. Dette må være det verste forsøket på "propaganda" som jeg ser. Når trådstarter må implisitt kalle tråden for "Propaganda om ..." skjønner man hvor langt ut på jordet han er.

Spilleren som selv ble adlet ned raskt tid etter verdensstart sitter i dag og bedømmer situasjonen. Vi har det helt fint uten dine bemerkelser :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Nei, og bare nei. Dette må være det verste forsøket på "propaganda" som jeg ser. Når trådstarter må implisitt kalle tråden for "Propaganda om ..." skjønner man hvor langt ut på jordet han er.

Spilleren som selv ble adlet ned raskt tid etter verdensstart sitter i dag og bedømmer situasjonen. Vi har det helt fint uten dine bemerkelser :)

Lever da i beste velgående på v24 jeg da??
Så må nå få si mitt da?

Viktig og holde forumet varmt,så da får vi opp temaer vi kan diskutere! Virker som jeg traff spikeren da du ble sur nå,så noe rett må jeg jo ha da?
 

einmannsohartrent

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Nei, og bare nei. Dette må være det verste forsøket på "propaganda" som jeg ser. Når trådstarter må implisitt kalle tråden for "Propaganda om ..." skjønner man hvor langt ut på jordet han er.

Spilleren som selv ble adlet ned raskt tid etter verdensstart sitter i dag og bedømmer situasjonen. Vi har det helt fint uten dine bemerkelser :)

Vi har det fint uten dine bemerkelser også Fatal :)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
damn marius hoppe inn 3kant dramaet

let me get som popkorn

fatal suger og det samme gjør sondre.... fortsett pls
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Eg vet!
Har sendt deg min beste spydmann som en sikkerhet!
Jeg kommer til å nekte han hjemreise inntil jeg har holdt mitt ord om 100 pp!
Har også sluttet å selge ress da prisen er 600 ress per pp her borte.
 
Topp