ps3-linux

DeletedUser

Guest
om jeg installerer linux på ps3 version: 3.15 altså 60gb

vill jeg miste allt av media eller har jeg allt av filmer brukerinfo og spill info der enda ?
 

DeletedUser

Guest
Xbox 360 er mye bedre enn PS3, på samme måte som Mac er bedre enn Windows. Gå og oppsøk en PS3 guru i Himalaya eller noe. Kan sikkert hjelpe deg med alt.
 

DeletedUser

Guest
Xbox 360 er mye bedre enn PS3, på samme måte som Mac er bedre enn Windows. Gå og oppsøk en PS3 guru i Himalaya eller noe. Kan sikkert hjelpe deg med alt.

1: på xbox må jeg betale for online
2:på xbox kan man ikke installere andre os
3:på xbox kan man ikke putte fillmer rett in i hardisken
4: xboxen har ikke blue-ray

har du noen argumenter ?
 

DeletedUser

Guest
LIVE tjenesten på XBOX knuser PS3en sin LIVE tjeneste. XBOX har bedre eksklusive spill enn PS3 (HALO m.flere). XBOX har bedre kontrollere og er billigere.
 

DeletedUser

Guest
LIVE tjenesten på XBOX knuser PS3en sin LIVE tjeneste. XBOX har bedre eksklusive spill enn PS3 (HALO m.flere). XBOX har bedre kontrollere og er billigere.

kontrolen er ræava maskinen lager så mye lyd jeg ikke hører en dritt.

halo3 og livetjeneste suger

har begge så vedt det godt
 

DeletedUser

Guest
De er like bra, men i lengden slår ps3'n det pga trådløst nett, gratis nett o.l

Hva skal du med Linuz på Ps3'n?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det kan være trådløst nett på XBOX også. Tror også trådløst net er kjappere på XBOX hvis du bruker den nyeste adapteren. Ledning er uansett raskest.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sony gjir gratis nettverk... (sikkert derfor det er litt dårligere, men jeg merker ikke forskjell :p)
Microsoft må du betale for nettverket, men hva går pengene til?
 

DeletedUser

Guest
Du må ikke betale for nettverket. Det meste er gratis unntatt å spille over nett. Det koster deg 300 kr i måneden å ha gull-medlemskap. Det er faktisk mindre enn det de taperne som spiller WoW bruker.
 

DeletedUser

Guest
Det kan være trådløst nett på XBOX også. Tror også trådløst net er kjappere på XBOX hvis du bruker den nyeste adapteren. Ledning er uansett raskest.

Ofc, er ledning raskest.
Å er vell 700kr for de adapteren til xbox?
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du må ikke betale for nettverket. Det meste er gratis unntatt å spille over nett. Det koster deg 300 kr i måneden å ha gull-medlemskap. Det er faktisk mindre enn det de taperne som spiller WoW bruker.

Har du spilt wow selv? :p
Det var da mye... bruker de pengene på å forbedre LIVE eller?
 

DeletedUser

Guest
Ehhm,samme om det er mulig med trådløs på Xbox det koster penger!
Som alt annet du skal ha til den brækete kladden! Ironkiller lagre alt på en hardisk eller noe så du er sikker ;)
 

DeletedUser

Guest
Du må ikke betale for nettverket. Det meste er gratis unntatt å spille over nett. Det koster deg 300 kr i måneden å ha gull-medlemskap. Det er faktisk mindre enn det de taperne som spiller WoW bruker.

Men faktisk 300 kroner dyrere enn oss tapere som bruker PS3 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ehhm,samme om det er mulig med trådløs på Xbox det koster penger!
Som alt annet du skal ha til den brækete kladden! Ironkiller lagre alt på en hardisk eller noe så du er sikker ;)

JEG KAN IKKE drive og ta ut save files fra nett xD
 
Topp