Putte kordinater i samlingslass????

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Heisann!

Jeg lurte bare på to ting!

1)Noen som vet, eller kan lage et script som fyller inn forhåndsbestemte kordinater?
Akkuratt det samme som å fylle inn tropper, men nå vil jeg gjøre det samme med cordinater ;D
svar: javascript:selectTarget(444, 555)

2)Er det lovlig :p

3)Et script som trykker på "ok" knappen? (Det er jo lovlig siden det utfører bare 1 handling)
svar: javascript:document.getElementById('troop_confirm_go').click();

takker for svar!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er de mye omtalte koordinatscriptene, som du finner her under Godkjente Script. :)
 

DeletedUser

Guest
Takk :)

Mente et script bare for å fylle inn kords... Så hvis noen har det så hadde det vært fint.
Funker med dette også, hadde bare noe annet i tankene :)

Et script som trykker på "ok" knappen da? (Det er jo lovlig siden det utfører bare 1 handling)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du trenger et skript som kun fyller inn et bestemt sett med koordinater så vil dette virke;

Kode:
javascript:selectTarget(444, 555)

Hvor du bytter ut 444 med x-koordinatene, og 555 med y-koordinatene.

Jeg vet ikke om et vanlig skript for å trykke på OK knappen, men du kan lage en hurtigtast for det, dersom du bruker opera. Koden for den hurtigtasten vil da være;
Kode:
Focus next widget & Click button & Open Link & Open Link

En grundigere forklaring på hva jeg mener kan du lese om her.
 

DeletedUser

Guest
Fant ut "ok".

Kode:
javascript:document.getElementById('troop_confirm_go').click();

Ellers: tusen takk :D
 

DeletedUser

Guest
Ah, pent lite skript det der. Takk for at du deler det, fiffig :)

Kan vel også nevne at den hurtigtasten vil trykke på "OK" på bekreftelsessiden, men også trykke på "Angrip" i samlingsplassen og "OK" i markedet og bekreftelsessiden der.
 

DeletedUser

Guest
Ah, pent lite skript det der. Takk for at du deler det, fiffig :)

Kan vel også nevne at den hurtigtasten vil trykke på "OK" på bekreftelsessiden, men også trykke på "Angrip" i samlingsplassen og "OK" i markedet og bekreftelsessiden der.

Feil:

navnet på "ok" er "troop_confirm_ go"
navnet på angrip er "target_attack"
og marked er: "submit"

Det betyr at du må skifte:
Kode:
javascript:document.getElementById('[B]troop_confirm_go[/B]').click();
Med noe annet :D

Hehe, er bare å studere kildekoden på siden, så finner du det meste :D (fant ikke putte inn kordinater, derfor spurte jeg :D)
 

DeletedUser

Guest
Jeg siktet til hurtigtasten jeg skrev når jeg sa det, ikke skriptet du la ut ;) For å gjøre alle fire tingene må du ha fire forskjellige skript, men kun den ene hurtigtasten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg siktet til hurtigtasten jeg skrev når jeg sa det, ikke skriptet du la ut ;) For å gjøre alle fire tingene må du ha fire forskjellige skript, men kun den ene hurtigtasten.

1sxx94.jpg
:p

Nå er alle disse 4 skriptene nyttige i noen situisasjoner ;)
 

DeletedUser

Guest
Når vi er inne på det...
Er det flere som sliter med å bruke hurtigtasten som grimlock nevner når de skal sende ut angrep? Når jeg skal sende ut alle troppene i byen på feks en backtime så må jeg trykke 2 ganger for å "komme" til OK. Problemet er at den huker av standardmål for katapultene først. Men en jeg snakket med trenger bare trykke 1 gang for at angrepet skal sendes med akkurat samme "kode" eller hva jeg skal kalle det som ligger i hurtigtasten. Litt irriterende hvis jeg har en backtime på 1 sek som jeg kanskje kunne klart å dodge :p
 

DeletedUser

Guest
@Rutern: Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. Er det på bekreftelsessiden du har problemer med å bruke en av hurtigtastene? Sånn jeg forstår det så når du bruker hurtigtasten på bekreftelsessiden så går den rett til å huke av standard katapultmål, og bare hopper over å fokusere inn katapultmålet? Hvis du hadde kopiert inn koden du bruker så hadde det vært fint. Helst kopiert fra nettleseren din, for å være helt sikker på at det blir den koden du bruker.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil liksom at det skal trykke på OK md en gang sånn at jeg slepper å trykke to ganger selv med katapulter.

Focus next widget&click button&switch to next page&delay, 20& Focus next widget&click button&switch to next page&delay, 20& Focus next widget&click button&switch to next page&delay, 20& Focus next widget&click button&switch to next page&delay, 20
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil liksom at det skal trykke på OK md en gang sånn at jeg slepper å trykke to ganger selv med katapulter.

Focus next widget&click button&switch to next page&delay, 20& Focus next widget&click button&switch to next page&delay, 20& Focus next widget&click button&switch to next page&delay, 20& Focus next widget&click button&switch to next page&delay, 20
Legg til dette leddet etter & click button;
Kode:
& Open Link

Av en eller annen grunn må det leddet være med. Eventuelt det leddet to ganger. Litt usikker på hvorfor, men meh. Hvis du hadde giddet å lest guiden min om disse hurtigtastene hadde du sannsynligvis skjønt det, bare sånn for å nevne det. Ahem.

Kan vel også nevne at den hurtigtasten der er ulovlig på .net dersom den hadde virket, sist jeg sjekket, iom. at den gjennomfører flere handlinger på ett trykk. Men her på .no har man vel bestemt seg for at reglene kommer i annen rekke i forhold til hva som kan håndheves.
 

DeletedUser

Guest
Modsa inner da aldri ut hvilke innstillinger man har i nettleseren uansett vel?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp