Videresendt, Inno Rapporter - filter

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
eg er litt lei av å få fult med forskjellige rapporter, noen viktige, og noen uviktige, så tenker at det kanskje hadde vert lurt å lage administrering av rapporter

F.eks: Erobrede landsbyer, Markedsspam og sånt
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
har du premium så kan du lage egen mapper :p
du har også innstillinger hvor du kan sortere hvilke rapporter du ønsker/ikke ønsker.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nå tror jeg det hadde blitt litt vel mye med både rapporter for angrep og byer du erobrer, men handelsrapporter er noe du allerede kan filtrere etter om det er det du ønsker å se f.eks.
I tillegg har du "diverse" som ymse rapporter kommer i - venneforespørsler, premiumkonto osv

Du har også muligheten til å fjerne ganske mange forskjellige rapporter om du får på "filter". Har du sett der? :)
 

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nå tror jeg det hadde blitt litt vel mye med både rapporter for angrep og byer du erobrer, men handelsrapporter er noe du allerede kan filtrere etter om det er det du ønsker å se f.eks.
I tillegg har du "diverse" som ymse rapporter kommer i - venneforespørsler, premiumkonto osv

Du har også muligheten til å fjerne ganske mange forskjellige rapporter om du får på "filter". Har du sett der? :)

har sett der ja, men hadde vert litt bedre viss man kunne lagt ut ein mappe som du kan se rapportene som viser erobringer, viss du skal slette rapporter, er det jo kjekt å ha erobringsrapportene, men det tar så lang tid å fikse viss man har 100 meldinger om angrep
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Så det du vil ha med andre ord, er en egen mappe hvor kun den "xx erobret (xxx|zzz)" kommer opp? Eller misforsto jeg?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
har sett der ja, men hadde vert litt bedre viss man kunne lagt ut ein mappe som du kan se rapportene som viser erobringer, viss du skal slette rapporter, er det jo kjekt å ha erobringsrapportene, men det tar så lang tid å fikse viss man har 100 meldinger om angrep

http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=15775

Kanskje du burde få deg en mentor eller snakke med de du har i stammen din om tips rundt dette.

PO
 
Topp