Videresendt, Inno Rapportsortering

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hvor mye skal til for at forslaget når inn til IG? Burde den kanskje sendes til dem?
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er noe som må forberedes/klargjøres for at forslaget skal sendes inn så ser jeg gjerne at en mod kan informere meg om det. Så skal det bli gjort :). Det være å oversette til engelsk, dypere forklaringer osv...
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er noe som må forberedes/klargjøres for at forslaget skal sendes inn så ser jeg gjerne at en mod kan informere meg om det. Så skal det bli gjort :). Det være å oversette til engelsk, dypere forklaringer osv...

Forslag blir videresendt av CM hvis forslaget er utførbart samt at det har fått masse god kritikk.
Dere må nesten bare vente, og prøve å skaffe enda flere brukere som sier seg enig i forslaget(jo fler jo bedre) ;)
 

DeletedUser

Guest
Forslag blir videresendt av CM hvis forslaget er utførbart samt at det har fått masse god kritikk.
Dere må nesten bare vente, og prøve å skaffe enda flere brukere som sier seg enig i forslaget(jo fler jo bedre) ;)

Det skal la seg gjøre ^^)

Hører dere det dere som ikke har støttet forslaget enda? Shout out!

Eller jeg snur spørsmålet litt..

Hvem er det som IKKE kunne tenkt seg disse mulighetene? Jeg vet at det er mange flere enn 16 forumbrukere her (takk til alle dere forresten) og siden resten ikke lar høre fra seg så virker det som om de ikke har lyst på dette. Eller??

Prove me wrong!
 

DeletedUser

Guest
Hvem er det som IKKE kunne tenkt seg disse mulighetene? Jeg vet at det er mange flere enn 16 forumbrukere her (takk til alle dere forresten) og siden resten ikke lar høre fra seg så virker det som om de ikke har lyst på dette. Eller??

Prove me wrong!

Er vel ingen som ikke kunne tenke seg dette her? :) Er jo rene drømmeforslaget, forundrer meg at ingen har kommet opp med det før ;)

Skal jeg være ærlig så har jeg vært inne på tanken, men jeg var vel for lat .. neida, men en utrolig idé er det. Rett og slett!
 

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Flott at enda flere liker forslaget, derfor legger jeg ut alle mulighetene jeg ville likt å sett.
Hovedfanene skal fungere som før at du da får frem alle rapporter i nevnte sjanger, sortert etter dato mens du har mulighet til rask sortering (på dato) i ønskede undergruppe. Tror jeg skal ha fått med meg alt, men er fortsatt åpent for navnbytte. Hvis forslaget skal sendes videre til IG etterhvert så trenger vel jeg en engelsk oversettelse også. Kan noen som spiller på en engelsk server copy/paste hva gruppene heter der?

Rapporter

Alle rapporter
Uleste rapporter
Angrep
  • Blå rapporter
  • Gule rapporter
  • Grønne rapporter
  • Fullt bytte rapporter
  • Ufulle rapporter
Forsvar
  • Røde rapporter
  • Gule rapporter
  • Grønne rapporter
Støtte
  • Mottatt støtte
  • Sendt støtte
Handel
  • Dine akseptere bud
  • Andres akseptere bud
  • Forsyninger
Diverse
  • Stammeinvitasjoner
  • Venneforespørsler
  • resten
Videresendt (denne tror jeg er fin nok som den er)
Filter
Blokker avsender
Offentlige rapporter


@erlend14

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Men får man ikke vite mesteparten av dette i "Kommandoer" på oversiktsbilde? Ihvertfall inn og utgående tropper og handelsmenn.

Det eneste jeg savner i den oversikten er at man skulle fått sett bytte på tropper som ligger på retur i kommando oversikten.

Ikke røde angrepsrapporter, eller blå forsvars? :p
 

DeletedUser

Guest
Støttes, har lengtet etter dette, da mine rapporter er noen ganger samme som forsvarerens :S
 

DeletedUser

Guest
Du får blå rapporter både når du speider en annen by, og når en annen spiller speider din. Så blå rapporter er både i forsvar og angrep de og.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp