Rate en spiller!

DeletedUser

Guest
paausan

Poeng, 8-9/10
ODT ligger på 10nde oda, ser ok+ ut 8/10
Rykte, tja, veldig anonym, men så synes jeg egentlig ikke dette passer for en rating......Han/hun er i en topp stamme og bør derfor legges merke til, om du er naboen i alle fall. Stryker rykte.
Stamme, potensiale helt klart 8/10
Farming 5/10 Why so low? vel....startet en dag etter serverstart, under 1mill ranede ress, området til Carnifex(syk farmer) og du har Akad? hva er gården din på lissom? Kritisk til din rush og Oda såpass høy, nei....skeptisk:p men uansett, om diplomatiet tilsier at du ikke trenger tropper why bother, er jo bare syyyykopater rundt deg.

En ugle i mosen kanskje??
29/40
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
paausan

Poeng, 8-9/10
ODT ligger på 10nde oda, ser ok+ ut 8/10
Rykte, tja, veldig anonym, men så synes jeg egentlig ikke dette passer for en rating......Han/hun er i en topp stamme og bør derfor legges merke til, om du er naboen i alle fall. Stryker rykte.
Stamme, potensiale helt klart 8/10
Farming 5/10 Why so low? vel....startet en dag etter serverstart, under 1mill ranede ress, området til Carnifex(syk farmer) og du har Akad? hva er gården din på lissom? Kritisk til din rush og Oda såpass høy, nei....skeptisk:p men uansett, om diplomatiet tilsier at du ikke trenger tropper why bother, er jo bare syyyykopater rundt deg.

En ugle i mosen kanskje??
29/40

Å så skal du si hvem neste skal vurdere:)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
13revolvoris:

Poeng:1.372, svært lavt og dårlig. 4/10
ODA/ODT: 6.918 Odt, er bra det i forhold til poengrang, men rang. interesserer ikke meg så mye, bare ODTen, ikke i forhold til poeng, hadde du vært dyktig hadde du hatt mer av begge. 5/10
Rykte: Svært dårlig i mine øyne, spammer og dårlig IG., men du har spammet så mye at de fleste vet om deg da, er et +/- det. 3/10
Stamme: Divine, hvordan du er i den stammen er for meg et mysterium. 9/10
Farming: Latmann, det har du sagt selv og. 2/10 fordi du har angrepet noen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Fan nr. 1 av Sylphida:


Poeng: 3137, er på god vei oppover, ligger også på 26 plass, så denne må da være verdt en 7'er (har stor tro på at du skal komme til topp 10 på en kort tid)

OD: rank 6 i od-a og rank 6 i od-t med en OD på 21.334, denne er ganske bra, så gir deg en 9'er. men beviser egentlig bare at du har gått på en smell tidlig i spillet.

Rykte: de fleste kjenner vel til zippy, selv om det er posetivt eller om det er negativt. Gir deg en 8'er her.

Stamme: DN det er en stamme som ligger på rank 4 i poeng, den har også vokst veldig raskt, og har mange gode spillere i seg. Eg har troen på at denne stammen vil nå langt her på v9. gir dere en 9'er her

Farming: Zippy og de har farmet over 3.5 mill, noe som er veldig bra. Det vil og si at de er blandt de 3 beste folkene på farming ( blandt de 3 som har farmet mest. så denne blir en 10'er fra meg.


Mitt nick er da: McBitch
 

DeletedUser

Guest
McBitch

Poeng: 5.942 og rank 4 er da ikke galt. De kunne ha kommet enda litt høyere etter min mening men var vist en stund med lite aktivitet hos dem. gir den derfor 9/10 fordi jeg vet de kan bedre.
OD: Rank 17 på ODA og rank 16 på ODT er vel ikke så mye å skrytte av. så gir vel 7/10 her da.
Rykte: Har hørt en del om den gjengen her, har sett dem en del på forumet men da ofte med saklige innlegg. Og de fleste vet nok hvem de er. 10/10
Stamme: Forte, har troen på at denne stammen er kommet for å bli på v9. De klatrer sakte men sikkert oppover og er nå kommet til rank 6. virker som en bra stamme med god kontrol. 10/10
Farming: HAr da passert millionen og 1000 angrep mer vet jeg ikke om farminga deres. 8/10

Total: 44/50

Håper den var grei, var den første jeg har laget.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Magre, ig navn? :D

Sindick, vi har ikke gått på noen smeller, men man får ODA av drepte tropper, ikke av tapte enheter :cool:
Dessuten har jeg ikke farmet 3,5 mio heller ;)
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Magre

Poeng:1.581, litt lite. 5/10
ODA/ODT: 15k, er jo bra det, og alt i ODA. 8/10
Rykte: Totalt ukjent. 1/10
Stamme: #VD, anbefaler deg å dra på stammeletting altså. 2/10
Farming: Over 1 mio, men under 1000 plyndringer så kan være akkurat over. 4/10

Fan nr. 1 av Sylphida
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fan Nr.1 Sylphida

Poeng: 3.2k Rank 28. Bra det :) Vet at Zippy kan og får han fart på Mumle blir jo dette kanonbra! Hørt rykter om tog, og at han ble snipet, men kommer vel snart en ny by i samlingen der. 7/10.

OD: Rank 6 totalt, 7. Plass ODA, og 2k ODD. Ekke ille det :) 8/10.

Rykte: 10 / 10. Kjente begge to.

Stamme: DN, bra sterk stamme - Ser frem til fremtiden der, noen medlemmer trekker såvidt ned, mens noen trekker opp. Er også alltids noe som kan forbedres i en stamme. 9/10.

Farming: Over 3.5 millioner er ekstremt bra - og mange runs har du også :) 10/10.

Totalt: 44/50

~Allimac
 

DeletedUser

Guest
Hører alle snakker om hvor mye du har farmet zippy, men jeg har da ikke sett noe bevis på det enda? :eek:

Jeg ble clearet så det satte meg vell litt tilbake, men at du skal ha farmet nesten 1,5 millioner mer enn meg. Altså at du er over 3 dager forran meg på farme fronten ser jeg ikke helt som sannsynlig, ettersom det er du som spiller :)
 

DeletedUser

Guest
Får rate Allimac jeg da :)


Poeng: 3.610, med 2 byer. Ikke så gale, så får gi deg en 8'er på denne :)

OD: 8.830 od-t, det er ikke noe serlig bra for en kar med de poengene, så her får du bare en 6'er

Rykte: det er folk her som mange kjenner, men eg personelig kjenner ikke så mye til disse folkene. 7'er

Stamme: Psycho, rank 1 i poeng, rank 4 i od-t. Dette er en stamme med mange gode og kjente spillere. Ser fram til å se dere på toppen i en stund framover, så dere fortjener en klar 10'er


Farmet: Har ikke peiling, inge medaljer vises, så eg svarer ikke på denne.


totalt: 31/40


nick: McBitch
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
mcbitch

nr 4 poeng.. 8/10
14k od 8/10
stamme 9/10 virker seriøs
farmet mye 8/10
 

DeletedUser

Guest
Magre
Stamme: #VD, anbefaler deg å dra på stammeletting altså. 2/10


Stammen som nå ligger på 3d plass med rank 2 på ODA ODD og ODT, du er vell bare gretten fordi vi tydeligvis ga deg avslag på søknaden din som du selv har sagt<3
 
Topp