Rate en spiller!

DeletedUser

Guest
WeAreNoobs:

Poeng: 14.692 15 plass på tabellen, det er bra. 7/10

Rykte: myh og simon. trenger ikke å si mer:p 7/10

Stamme: Forte 3 plass, med 15 medlemmer. 8/10

Farming: ingenting å si her. 10/10

OD: bra Oda, men ikke så mye odd, men det er vel ingen tvil om at ingen tørr å angripe denne spilleren. 7/10

sum: 39/50

Nick: Dutroux
 

DeletedUser

Guest
Dutroux:

Poeng: 6k poeng og rank 67. du har endel poeng, men siden du ligger litt bak de andre, får du en 6'er


OD: 600 OD-T, ser ut som du ikke akkurat har angrepet noe serlig.. så på OD, får du bare en 2'er. Jeg selv syntes det er taktisk og spare på tropper, men ikke så sent inngame.

Rykte: de fleste har vel hørt om St. Ruben, 8'er

stamme: IP er en stamme som netopp har kommet ut ifra Psycho. Eg håper personelig at de vil forsette og være blandt topp 5. De ligger på rank 2 forløbig, men Nr 3 ligger rett bak dem. 9'er

Farmet: Eg kan ikke se raportene dine, så vil ikke svare på denne her.


Totalt: 25/40



Mitt nick er McBitch viss dere ikke viste det.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
McBitch:

Poeng: 30k og 2. plass. 9/10

OD: 77k og 5. plass. Bra det, kanskje har du tømt noen adelsmål og? 10/10 fortjener du synes jeg her.

Rykte: Alle har hørt om de 3 som spiller her. Kanskje med Jonas som den minst kjente, mens McBitch selv og sindick er veldig kjente. 9/10

Stamme: Forte, fått visst mer av potensialet sitt og klatrer nå som Divine/Psycho har begynt å slite litt. 9/10

Farming: Ikke Dagens Raner/Dagens plyndrer. Men jeg vet at det farmes godt her, med unntakk når dere alle 3 var på ferie da :p
Ikke helt topp og sikkert en del bak So Saftig vil jeg tro. Velger derfor: 8/10

Tot: 45/50

Spiller: Fan nr. 1 av Sylphida
 

DeletedUser

Guest
McBitch:

Poeng: 30k og 2. plass. 9/10

OD: 77k og 5. plass. Bra det, kanskje har du tømt noen adelsmål og? 10/10 fortjener du synes jeg her.

Rykte: Alle har hørt om de 3 som spiller her. Kanskje med Jonas som den minst kjente, mens McBitch selv og sindick er veldig kjente. 9/10

Stamme: Forte, fått visst mer av potensialet sitt og klatrer nå som Divine/Psycho har begynt å slite litt. 9/10

Farming: Ikke Dagens Raner/Dagens plyndrer. Men jeg vet at det farmes godt her, med unntakk når dere alle 3 var på ferie da :p
Ikke helt topp og sikkert en del bak So Saftig vil jeg tro. Velger derfor: 8/10

Tot: 45/50

Spiller: Fan nr. 1 av Sylphida

kordan vet du at vi ikke har sjult dagens raner og plyndrer da;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fan Nr1 av Sylphida:

Poeng: 18K, og 5 byer. Rank 9. Ikke ille, men fortsatt langt bak So Saftig. 8
OD: Rank 3 ODA, rank 3 ODT. 9
Rykte: De fleste har hørt om Zippy (Og Mumle). 10/10
Stamme: DN, en av favorittene mine, liker den hissige stilen, men alle stammer har svakheter. 9
Farming: Ser ikke medaljene dine.

36/40

~Allimac
 

DeletedUser

Guest
Aldri gjort dette, så ikke drep meg :p

Allimac:

Poeng: 13.051, og 4 byer. Rank 24. Ganske bra i forhold til mange! 9/10
OD: Rank 12 ODA, rank 520 ODT. Ettersom du ikke er offer, men gjerningsmann. 8/10
Rykte: Aldri hørt om deg dessverre, men regner med at du har en del rykte her på forumet. 4/10
Stamme: Kan ikke uttale meg her, siden jeg er i stammen.
Farming: Gull i plyndring, så tenker meg det nærmer seg i gull i raning også. 9/10

Totalt: 30/40
 
Sist redigert av en moderator:

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Allimac

Poeng: 13.051 7/10 Bra, men ikke best.
OD: 59.904 rang 16 9/10 så godt som alt er ODA og det er bra i forhold til hans poeng
Rykte: Har hørt om deg, men vet ikke så mye om deg. Gir deg 8/10 mulig du fortjener mer eller mindre, men jeg vet ikke helt altså.
Stamme: Psycho 6/10 Var en bra stamme, det er det ikke nå lenger.
Farming: jeg rater ikke farming siden jeg ikke har noe sjans til å vite hvor mye du har farmet. Du har plyndrer 4 og raner 3, men det har jo alle. Tror han er en av de bedre i hvertfall.

30/40
 

DeletedUser

Guest
Får ta Kermit jeg da :)


Poeng: 6. plass med 21.895 poeng har 6 byer. Fortjener vel en 9'er her.

OD: 20 plass i od-a med 44,7k od-a og 27 plass i od-t med 44.8k od. her får du en 8'er av meg :)

Rykte: Dette er jo den lille frosken som gjør det ganske bra. Har hørt litt om deg. 8'er

Stamme: IP ligger nå på 2. plass og vokser raskt. Er en stamme og se fra videre framover: 9'er

Farmet: tsja, plyndrer som gull, men ingen dagens raner, så da får du en 8'er her.


Totalt: 42/50




Mitt nick er: McBitch
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
dæven duttæ mæ gitt,ingen som gid å raite mæ da!


det er jævnt over ælandig gitt!
 

DeletedUser

Guest
Tar Don jeg siden McB kontoen er representert her flere plasser.

DONslask

Poeng : 17k og 15 plass, bra det. Lite med fine byer å adle der borte? 8/10
OD : 39k ODT 99,9% oda, gir litt pryl, sparer tropper. 8/10
Rykte : Mulig du er kjent, ikke for meg. 4/10
Stamme Døgnflue etter min mening, vil falle, no rating
Farmet Alle mål nådd på medalejer+ en del byer adlet 9/10

29/40
 

DeletedUser

Guest
SjokoLaden:

Poeng : 15.765 og rank 18. 9/10
OD : 62.557 og alt sammen er ODA. 13 plass OD rank. sier meg at du har kjempet litt for poengene og det er bra. 9/10
Rykte : Du er vel en ganske kjent spiller med flere nick's. har fått med meg at du liker å skåle.
drunk.gif
SKÅL!!!11!:p 9/10
Stamme: Forte. hadde en litt dårlig start. men noen av medlemmene er vel ferdig med sommeren og det har vist seg på poengveksten, fin framtid og rank 3 poeng. kontinentet kontrolleres. 9/10
Farmet: Plyndrer gull og raner sølv. tyder på at du farmer en del. du har også en farme by utpå rimmen, det lover godt. 9/10

tot:45/50


Schizo
 

DeletedUser

Guest
Schizo (Aldri gjort dette før, så ikke bli sure :p )

Poeng: 23.079 og rank 6 9/10
OD: Totalen din er på 82.713 og en rank 6 der også:) Knall etter min mening 10/10

Rykte: Aldri sett, eller hør om deg på forum men du har vel et rykte håper jeg :D 5/10
Stamme: Death is Near, veldig god stamme. Har også en topp-plassering og noen kjente spillere der :) (Dvs som jeg har hørt om :p ) 10/10
Farmet: Plynder i gull, Raner i sølv:) Det kan bare love godt det 9/10

Totalt: 43/50
 

DeletedUser

Guest
BornInTaywan rater jeg da.


Poeng: 1.206 poeng og ligger på rank 449, denne får du desverre bare en 5'er på.

OD: 80 od-a poeng og bare det. Desverre får du bare en 2'er på denne, selv og jeg selv syntes det er lurt og spare tropper.

Rykte: Har desverre aldrig hørt noe om deg. 4'er

Stamme: JFFS, ligger på 11 plass og er understammen til JFF. med nok aktivitet, kan disse stammene komme lengre , men siden dette er en understamme, får du litt mindre rating: 6'er

Farming: over 100 byer og over 10k famet. her får du da en 4'er


Totalt: 21/50.




Mitt nick er følgenes: McBitch
 
Topp