Rate spilleren over

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Poeng:
Kommentar (?/10)

Plassering:
Kommentar (?/10)

Farming:
Kommentar (?/10)

Stamme:
Kommentar (?/10)

Rykte:
Kommentar (?/10)

Totalt:
(?/50)

Go!
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Da begynner jeg? Starter med:

Peligroso

Poeng:
Er med oppe i toppen, i skrivende stund en fin fjerdeplass. En ting er sikkert, og det er at det er brukt PP her! (9/10)

Plassering:
En fin og rolig plassering. Noen barbs i området, men lite store spillere utenfor stammen... kjedelig. (7/10)

Farming:
Har greid å farme til seg 10k, med 100 plyndringer. Klapp på skuldra (star) (8/10)

Stamme:
Er med i Jehova alliansen. De er nå 3 stammer i alliansen, om ikke det er flere? :hmm: Uansett blir det mange som setter de på svartelista tidlig i spillet, og det kommer til å bli en spennende framtid for kristengutta. Er gud med dem tro? (5/10)

Rykte:
Ikke hørt så altfor mye om spillerne på kontoen, men har vært borti de på V21 og V22. (6/10)

Totalt:
(35/50)

Tirpitz
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Tirpitz

Poeng:
Henger ikke helt med, 98. plass med 227 poeng er ganske lang bak teten.
(2/10)

Plassering: Noen spillere på omtrent samme størrelse, muligheter for få seg et par bra farms om de klarer å dominere området, litt langt til gråbyer.
(5/10)

Farming:
100 plyndringer, og 500 ress plyndret. Regner med de nærmer seg 10k ress snart.
(5/10)

Stamme:
Satan virker forløpig som Jehovas største utfordrer, mange gode folk her! Kan allikevel være litt tidlig å si hvem som kommer til å gjøre det bra.
(7/10)

Rykte:
Vet ikke helt hvem som spiller på Tirpitz her, men har vært borti de på v21. Skal ikke ta med alt som skjedde rundt overgangen til Aristo (det får tas et annet sted).
(8/10)

Totalt:
(27/50)
 

Lady og landstrykern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Tirpitz

Poeng:
Ligger litt bak de store gutta, og så vidt inne på top 100 med rank 98. Dette er vel ikke noe stort problem i starten da dere plutselig kan finne på å hoppe en 30 plasseringer på en dag. Tror ikke det er noe særlig PP bruk på denne accen noe som er smud! (party)
(6/10)

Plassering:
Ligger helt greit til. Har en del fine barbs å farme, men er tror ikke du er den eneste aktive spilleren i nabolaget. Litt redd Kamikaze nasker alle ressursene dine men ikke halvgæli!
(7/10)

Farming:
Du har farma 100 byer noe som er bra! Ikke nådd 10k helt enda, men regner med det kommer snart:p Som sagt litt redd den store stygge ulven(kamikaze) farmer det meste rundt deg.
(7/10)

Stamme:
Beste stammen så ikke noe å trekke på her!(love)
(10/10)

Rykte:
Det er vell Marco som sitter her. Han har gjort det ganske bra på v21? men ellers ikke hatt særlig mye med ham å gjøre. Sikker på at vi kommer til å bli bedre kjent etterhvert dah <3
(8/10)

Totalt:
(38/50)

Leonardo DiCaprio
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Leonardo DiCaprio
Poeng:
Henger bra med på en 16. plass, med 308p. Er ikke helt i toppen, men regner med dette er fordi det ikke er brukt like mye PP her.
(7/10)

Plassering:
Skummel plassering som har potensiale til å være veldig bra om det spilles bra. lite stammevenner i nærheten. Har også ok med gråbyer i ganske kort radius.
Kommentar (6/10)

Farming:
100 plyndringer og 10k ress. Bra!
Kommentar (9/10)

Stamme:
Satan virker foreløpig som Jehovas største utfordrer, mange gode folk her! Kan allikevel være litt tidlig å si hvem som kommer til å gjøre det bra.
Kommentar (7/10)

Rykte:
Oscar, spilt sammen med deg på v22. Ok spiller, ikke snakket alt for mye med deg da, mtp at du var på ferie en stund. Skal allikevel få ok med uttelling.
Kommentar (6/10)

Totalt:
(35/50)
 
Sist redigert:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Leonardo DiCaprio - 10/10 for navn... Fint at han endelig får en Oskar.
Poeng: 308
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 6 (77.)
Stamme: Satan

Poeng:
Ligger fint med, uten å ha brukt altfor mye pp tror jeg.. Blir spennende å se om du kan komme enda lenger opp, eller om du vil dale etterhvert. Jeg tror det første er mest sannsynlig ^^ (8/10)

Plassering:
Ligger helt greit til, for min del sliter jeg å finne gode eller dårlige punkter med plasseringen så tidlig i spillet.(7/10)

Farming:
Har runda både 100 plyndringer og 10k farmet - kan ikke forvente noe mer så tidlig. (10/10)

Stamme:
Beste stammen, helt objektivt sett. (10/10)

Rykte:
Må innrømme jeg ikke har altfor mye kjennskap til deg, men du virker som en dyktig spiller og trivelig kar. (8/10)

Totalt:
(43/50)

Rate; Azor Ahai
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Men søren da Marius, du trenger ikke spamme ned tråden da :|

Er meninga at man skal dele ratinga litt, ikke at du skal få 3 stykker på under 1 time :D
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Azor Ahal
Poeng: 322
Rangering: 12
Stamme: Satan

Poeng:
Fikk ikke tak i noe PP-ress fra markedet helt i starten. Dette den eneste grunnen til at denne kontoen ikke er topp 5. Fin poengsum og de kommer til å klatre på rankingen fremover (8/10)

Plassering:
Ser ut som en helt ok plassering. Vanskelig å si før vi får noen fronter, men hører rykter om at kontoen hauler bra for tiden, så må bli en åtter. Gutta på denne kontoen vil uansett finne de riktige posisjonene på kartet senere på serveren. Null stress. (8/10)

Farming:
Har 100 plyndringer og 10k farmet for leeeeeeeeeenge siden. Sånn skal det gjøres! . (10/10)

Stamme:
Spennende stamme med mye skills og stort alderspenn. Men kan ikke gi toppscore på stammer før vi ser hva de klarer å få til utover i spillet(9/10)

Rykte:
Dette er en meget sterk konto. Jokke, Niko og Sig. The Sig kjenner jeg ikke (Enda. Virker som en suveren dude), men Niko og Jokke er to meget profilerte spillere jeg har spilt med før. De har mer enn nok utholdenhet og ferdigheter til å grisebanke det aller meste. Lett 10'er (10/10)

Totalt:
(45/50)

Rate; Kamikaze
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Kamikaze

Poeng: 632
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 605 (1.)
Stamme: Satan


Poeng:
632 poeng allerede er veldig bra, rank 2. er også meget bra så her blir det en enkel (10/10)

Plassering:
Plasseringene på denne verden foreløpig vet jeg ikke hvor mye har og si egentlig siden nesten alle plasseringene er like. Gir derfor (10/10)

Farming:
Har tatt både DF DP begge dagene så er uten tvil den som farmer mest på v23 foreløpig. (10/10)

Stamme:
Satan er en interresang stamme, virker som denne stammen har valgt kvalitet foran kvantitet noe som er bra. (10/10)

Rykte:
Pelle, HAB, Simen og Kjetil. Noen mer kjente enn andre, men alle har til felles at de bare har positive rykter. Vil spesielt trekke fram Kjetil. Hadde ikke spilt med han før v22, men han har vist seg å være en suveren spiller. Pelle er også en veldig veldig erfaren og ordentlig spiller, gjør ikke ting halvveis. Simen er en veldig aktiv spiller med mye skills, har vel vært med å vunnet en god del. HAB er i Australia for tiden så regner med at han er på når det er natt norsk tid siden det er dag borti der da. Så denne kontoen har alt som trengs. (10/10)

Totalt:
(50/50)

Rate ***K2***(siden jeg ikke satser selv)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
***K2***
Poeng: 672
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 70 (19.)
Stamme: Jeh0va

Poeng:Rank 1
10/10

Plassering:
For mange fra stammen i området imo.
8/10

Farming: skjult
-/-

Stamme:
og her er det mye å si, Jehova og Jeh0va har utrolig mange gode spillere, men noen av de andre som jeg ser der er ikke like erfarene og jeg er usikker på om de kommer til å levere. "A chain is only as strong as its weakest link", ergo blir det ikke full pott fra meg
8/10

RYkte:
Roger.
10/10

Totalt:
36/40



Azor ahai
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Azor Ahai
Poeng: 327
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 1 (152.)
Stamme: Satan

Poeng: God start av Azor folka! Klarer de å holde seg innenfor topp 15? (7/10)

Plassering:
Helt grei plassering, pass deg for egrob, god spiller. Mulighet til å farme har dere også. (6/10)

Farming:
Ettersom jeg er i Skype chatten, forstår jeg dere er gode til å farme :) (8/10)

Stamme:
Ser ut som en stamme med erfarne spillere, kan nå veldig langt (8/10)

Rykte:
Vet det sitter utrolig gode spillere her. (9/10)

Totalt:
38/50

Rate Lord Bobil

-A
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Lord bobil

Lord bobil
Poeng: 257
Rangering: 46
Beseirede motstandere: 1 (129.)
Stamme: Satan

Poeng: Grei start av abobil (6/10)

Plassering:
misunner barbsa dine, men vet ikke om de er spika (10/10)

Farming:
Du har ikke 10k enda så sikkert helt greit mye (6/10)

Stamme:
Rank 3, men ser ut som en bra stamme (8/10)

Rykte:
Abobil legenden. (10/10)

Totalt:
40/50

Rate failed abortion
 
Reaksjonspoeng
2
failed abortion
Poeng:319
Rangering:18
Beseirede motstandere:19 (63.)
Stamme:Jehova

Poeng:
Henger med på top 20 så langt gj! (8/10)

Plassering:
Har en god del barbs å farme, regner med at du tar godt vare på de :) (9/10)

Farming:
Skjult (-/-)

Stamme:
Jehova, mange talenter her. Liker ikke broder stammer, men det er en annen sak :) (5/10)

Rykte:
Har ikke hørt om deg før, sry:) Men ser ut som du har feilet med å ta abort? :eek: (7/10)

Totalt: 29/40

Rate Menneskesyn og Filosofi :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Menneskesyn og Filosofi
Poeng: 268
Rangering: 120
Beseirede motstandere: 12 (94.)
Stamme: Eru

Poeng:
Ganske langt bak (2/10)

Plassering:
Har gode muligheter til farming i et relativt rolig område. (6/10)

Farming:
Skjult (-/-)

Stamme:
Tullestamme? Fanboys? (1/10)

Rykte:
Aldri hørt om deg og negativt ryktepoeng på forum (1/10)

Totalt: 10/40

Peligroso
 

DeletedUser

Guest
Peligroso
Poeng: 658
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 88 (23.)
Stamme: Jehova

Poeng:
4. er bra men like nærme 7. plassen som 3. (8/10)

Plassering:
Ligger greit til, brukbare muligheter for adling, og mange stammefrender i nærheten (7/10)

Farming:
Har det som kan forventes av spillere per dags dato, men fortsatt bak Kamikaze. Rart å bedømme, når "alle" har likt (9/10)

Stamme:
Jehova virker som den sterkeste stammen akkurat nå, har også hørt det er bra miljø internt :) (9/10)

Rykte:
Gode spillere som sitter her, Marius er hyggelig også. Kjenner ikke så godt til S2rm. (8/10)

Totalt: 41/50

Jeg Elsker Kod 2016
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Jeg Elsker Kod 2016

Poeng:
Litt langt bak (6/10)

Plassering:
Grei den men du blir rimmet fort (8/10)

Farming:

har medaljene som er behov for (9/10)

Stamme:
kødde stamme (0/10)

Rykte:

du ble voldtatt på v22 (1/10)

Totalt:
(24/50)

Rate: Mo I Moa
 
Topp