cool story bro
Poeng: 4.658
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 1.462 (41.)
Stamme: KiMs
Poeng:
Ligger på en solid 7ende plass. Har et lite stykke opp til topp 3 og et enda større stykke opp til rank 1. På bakgrunn av det her velger jeg å trekke 2,5 poeng, topp 10 plasering er veldig bra, men er et lite stykke unna toppen.
(7,5/10)
Plassering:
Spilleren er plassert sentralt i K54, nesten helt core i verdenen. Som hos alle andre på denne serveren er brukeren omringet i et deilig grått hav av gråbyer. Blir though langt unna til medspillere, og har av den grunn svært få fristende adlingsmuligheter. Alternativet blir å prøve seg på noen cheekye langdistanseadlinger, men utifra at spillerne har valgt å starte med to bråbyer tviler jeg på det. KJEDELIG!
(6/10)
Farming:
Har de nødvendig medaljene som forventes av rangen. Regner med at det farmes for full maskin her, og at de som så mange andre har nesten for mye ress. Det er nok endel som farmer mer en denne kontoen, var ikke blant de første til verken plyndrer gull eller raner sølv som jeg fikk med meg.
(8/10)
Stamme:
Her kommer det store lyspunkte med hele ratingen. Brukeren har klart å komme seg inn i det som er denne HP-rundens klart beste stamme. Ved sin side har han noen av .no`s beste spillere (om ikke de beste!). For på - Sun Tzu - sier ryktene at .no`s beste duo har slått seg sammen igjen, nemelig Odd og Pelle. Nå skal jeg ikke gjøre dette om til et innlegg om dere to, men det her er toppen av toppen av .no`s spillermasse! Har så dyp respekt for disse to og hva de kan utrette, rett og slett en killer duo! Hører også at Kjetil(?) spiller her om jeg ikke tar helt feil, og hvis det er sant er det et stort pluss til en allerede overdrevet god bruker.
På ***K2*** spiller Roger. Roger er også det du kan kalle en fantastisk god spiller, si hva du vil om han, god er han. Har også et rykte for å være svært aktiv, spesielt på natten om det måtte trenges. Skills har han i masser også, altså alt du trenger i en god spiller.
(10/10)
Rykte:
Er vistnok en brasilianer og en engelskmann før. Har naturlig nok ikke noe rykte her på .no, ihvertfall ikke som jeg har fått med meg. Velger derfor å ikke gi noe rating her.
(-/10)
Totalt:
Alt i alt en brukbar konto ifra det jeg har hørt om gutta på denne kotoen. Litt vanskelig å komme med noe spådom om fremtiden her da jeg ikke vet noe om nivået på spillerne. Men de har en foreløpig rank 7, så de vet ihvertfall hva de holder på med. Fordi de er i en så fantastik god stamme vil jeg spå at det kommer til å gå bra her, kanskje til og med en av vinnerkontoene på denne HP-runden?
(31,5/40)
Rate - Tribal Wars/Joakim fordi han er awsome!