Rate Spilleren Over

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Poeng: 1.653
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 1 (72.)
Stamme: CTRL

Poeng: 10/10
Solid byggestrategi, og henger med helt i toppen. Små nyanser som avgjør rangeringen akkurat nå med tanke på når de tunge HK oppgraderingene kommer. Well done!

Plassering: 7/10
Alle har farmemekka, men ikke alle har like gode adlingsmål. Skulle gjerne sett noen større byer i området ditt.

Farming: 10/10
Skjult medaljene sine, men er helt sikkert på at Joakim har farmet mer enn nok til å både rekke akkurat det han vil i både brakke og stall, samt ha akkurat den køen han vil i brakka. Det er deilig med en server hvor farmekonkurransen ikke er viktig ;) (I hvert fall ikke i startup)

Stamme: 9/10
To gode kontoer her. Det bli spennende å se hvem som vil fylle den siste plassen. Uansett vil Tribal Wars og gutta krutt på Kate Upton slå hardt fra seg.

Rykte: 10/10
Legende på .no. Joakim AKA Mr Game and Watch AKA Jato Link AKA Joaking. Kjært barn har mange navn. Jeg oppfatter Joakim som en særdeles sterk og strategisk spiller. Watch out peepz. Denne karen kan dele ut deng!

Total: 46/50




- Sun Tzu -
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Poeng: 1.723
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 1 (56.)
Stamme: KiMs

Poeng: 10/10
Har hørt rykter om at kontoen fikk en litt dårlig start som følge av litt for mye dødtid, men nå ser det ut som om dere har fått fart på sakene. HK i 25 ser det ut som ifølge TW stats, men denne oppdateringen er fra 18:14 og jeg regner med at HK er i 26 nå eller i hvert fall på vei til å bli det.

Plassering: 9/10
Veldig fint område med bra med gråbyer innenfor 9x9 som hjelper til med å få en god start, og mange fine adlemål. Det eneste som trekker ned er det at det kanskje er noe konkurranse om farmingen.

Farming: 10/10
Farmet 1 mill så er ikke noe man kan trekke for her.

Stamme: 8/10
I stamme med ***K2*** som er Roger? Roger er god han altså, men det er kun 2 medlemmer i stammen og jeg antar at de har intensjoner om å utnytte de 3 plassene til medlemmer man kan ha i en stamme.

Rykte: 10/10
Er ikke heeelt sikker på hvem som sitter her, men er ganske sikker på at det er Pelle, Odd og Kjetil om ikke det har skjedd noen forandringer? :hmm: Hadde vært kult om Pelle, Kjetil og Odd for eksempel kunne spilt på hver sin konto og sånt da, for alle disse skulle nok lett klart å holde seg i toppen alene. Pelle er en spiller som jeg har fått inntrykk av legger veldig mye arbeid inn i det han gjør, og av den grunn alene så tror jeg at denne kontoen kommer til å ende opp som rank 1. Det er heller ikke noen ulempe å ha med Odd og Kjetil på laget som også er spillere av svært høy kvalitet.

Totalt: 56/60
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Kim Jong-Il
Poeng: 1607
Stamme: ingen
OD: 1
RANK: 8

Poeng: henger bra med, spiller solo så vidt jeg vet å så<3 9/10

Plassering: en av de dårligere plasseringene angående barbarbyer jeg har lagt merke til hittil. men har iallefall en fin adlingsmulighet på sin venstre flanke:D <3 8/10

Farming: Gjort det han skal, men ingen dagens plyndrer eller raner og heller ikke 10k plyndret. 8/10

stamme 0/0

Rykte: Martin<3 spoonie<3 sniper(ja sniper alt, bare å gi opp allerede) 9/10

34/40

Rate kate
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
navn: Kate upton
poeng: 1.699
Stamme: ctrl
Beseirede motstandere: 1.488 (1.)
Rank: 5

Poeng:
Veldig bra poengsum til og ligger oppe i toppen av hp 18 8/10

Plassering:
Bra farme plassering men har ingen bestemt store folk rundt dokke til og adle seinere 8/10

Farming:
Var førstemann til 10k plyndret 10/10

Stamme:
Ser ut som en veldig lovende stamme som absolutt vil være en tittel utfordrer her på hp 18 9/10

Rykte:
Sig har jeg bare snakket med litt men hvirker som en hyggelig fyr. Jeg har derimot ikke fått sett så alt for mye av skillzne hans 7/10

Totalt
(42/50)

Jim Henson
 

DeletedUser

Guest
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 1 (82.)
Stamme: Dik


Poeng: 10/10
Helt der oppe og kjemper i toppen i tillegg til å ha lagt der siden start.

Plassering: 10/10
Mange flotte gråbyer å farme i tillegg til greie adlingsmål når dere kommer dit.

Farming: 10/10
1k byer og 1 mill. ress farmet sånn som de fleste andre i toppen. Ligger også godt over 1 mill.

Stamme: 8/10
Hadde tidligere kun 2 spillere, men har nå fått inn nummer 3. Har dog aldri hørt om han og kjenner lite til han som allerede var der, vil nok bli spennende å følge fremover ;)

Rykte: 8/10
Magnar.... Trenger ikke å si så mye her, er ikke hvem som helst som har fanboys der ute. (nerd) Kjenner på en annen side lite til dualen Steffen. Aktivt og ivrigt radarpar her i alle fall.

Totalt:
(46/50)

Magnar up for rating
 

DeletedUser

Guest
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 1 (72.)
Stamme: First


Poeng: 9/10
Ligger på toppen, men utanfor topp 10 så trekker der.

Plassering: 10/10
Flotte gråbyer til farming og ser en fin adelsmål sør-vest for deg

Farming: 10/10
Har begge nødvendige medaljene du skal ha så topp poeng gis

Stamme: 8/10
Vet veldig lite om de som er i stammen, men den ligger da på 5. plass så god må nokk dykk være
Rykte: 0/0
Aldri hørt om deg så velger å ikke gi noe poeng her

Totalt:
(37/40)
Veldig bra scoret!
Rate Generalen!! husk riktig General nå -.-
 

DeletedUser

Guest
Skjenner ikke til han, vis han er OP kjent person beklager jeg (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er da relativt ny da så vet ikke hvem de fleste er. Vistee ikke om deg før v22 heller :D
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
General Tzu

Poeng: 292
Rangering: 144
Stamme: ingen


Poeng:
Begynte sent på HP, men ligger fint alene på rimmen. Kan bli farligere senere hvis generalen satser! <3 (3/10)

Plassering:
Ikke så tett med barbarer der på rimmen, men ligger fint alene. Mye potensial. (6/10)

Farming:
Farmingen er skjult, men regner med generalen har fått basic medaljer som 10k raner osv. Har også begynt sent, så er nok ikke mye, foreløpig! (5/10)

Rykte:
Generalen er beast <3 (9/10)

Totalt:
(23/40)

Tirpitz
 

marilyn monroe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Tirpitz

Poeng:1.703
Rangering:20
Stamme: !Noob

Poeng: 1703.
Hadde en bra start, så rablet det litt sammen. Litt som meg, faktisk så sovnet jeg også. (8/10)

Plassering:
Ganske grei plassering, bedre enn meg iallafall. (8/10)

Farming:
Ser ut som om du gjør det ganske greit her, 1m farmet og 1k plyndret. Det vil jeg si er innafor. (7/10)

Rykte:
Sindre, Marco og (Heisenberg?) spiller på denne brukeren. Tror dog at Sander spiller mest? Hører rykter om at han er en baker, men han topper nok ikke mine spesial cupcakes med jorbærfyll. (10/10) Kreds for at du er en baker.

Sources: Oskar AKA leonardo no Oscar. Oskar beklager dypt for HENDELSEN.

Total (33/40)

xoxo Marilyn Monroe
 

Cool Story Bro

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

Marilyn Monroe

Poeng: 1.926
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 893 (9.)
Stamme: Banjo



Poeng:
not so bad, but you was higher up in the start up, so its not bad but not very good eighter. (7/10)

Plassering:
Its nice as everyone with barbars, but you dont have any ppl to nooble? . (8/10)

Farming:
you have what the most ppl have, but you dont have any DP or DR so you get (9/10)

Stamme:
two person party? has potential, close to you friend. (8/10)

Rykte:
Have read somthing about you here on forum, but im not from norway so hard for me to know anyone. so i dont rate this one.

Totalt:
(32/40)

cool story bro
 

DeletedUser

Guest
cool story bro

Poeng: 4.658
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 1.462 (41.)
Stamme: KiMs

Poeng:
Ligger på en solid 7ende plass. Har et lite stykke opp til topp 3 og et enda større stykke opp til rank 1. På bakgrunn av det her velger jeg å trekke 2,5 poeng, topp 10 plasering er veldig bra, men er et lite stykke unna toppen.

(7,5/10)

Plassering:
Spilleren er plassert sentralt i K54, nesten helt core i verdenen. Som hos alle andre på denne serveren er brukeren omringet i et deilig grått hav av gråbyer. Blir though langt unna til medspillere, og har av den grunn svært få fristende adlingsmuligheter. Alternativet blir å prøve seg på noen cheekye langdistanseadlinger, men utifra at spillerne har valgt å starte med to bråbyer tviler jeg på det. KJEDELIG!

(6/10)

Farming:
Har de nødvendig medaljene som forventes av rangen. Regner med at det farmes for full maskin her, og at de som så mange andre har nesten for mye ress. Det er nok endel som farmer mer en denne kontoen, var ikke blant de første til verken plyndrer gull eller raner sølv som jeg fikk med meg.

(8/10)

Stamme:
Her kommer det store lyspunkte med hele ratingen. Brukeren har klart å komme seg inn i det som er denne HP-rundens klart beste stamme. Ved sin side har han noen av .no`s beste spillere (om ikke de beste!). For på - Sun Tzu - sier ryktene at .no`s beste duo har slått seg sammen igjen, nemelig Odd og Pelle. Nå skal jeg ikke gjøre dette om til et innlegg om dere to, men det her er toppen av toppen av .no`s spillermasse! Har så dyp respekt for disse to og hva de kan utrette, rett og slett en killer duo! Hører også at Kjetil(?) spiller her om jeg ikke tar helt feil, og hvis det er sant er det et stort pluss til en allerede overdrevet god bruker.

På ***K2*** spiller Roger. Roger er også det du kan kalle en fantastisk god spiller, si hva du vil om han, god er han. Har også et rykte for å være svært aktiv, spesielt på natten om det måtte trenges. Skills har han i masser også, altså alt du trenger i en god spiller.

(10/10)

Rykte:
Er vistnok en brasilianer og en engelskmann før. Har naturlig nok ikke noe rykte her på .no, ihvertfall ikke som jeg har fått med meg. Velger derfor å ikke gi noe rating her.

(-/10)

Totalt:
Alt i alt en brukbar konto ifra det jeg har hørt om gutta på denne kotoen. Litt vanskelig å komme med noe spådom om fremtiden her da jeg ikke vet noe om nivået på spillerne. Men de har en foreløpig rank 7, så de vet ihvertfall hva de holder på med. Fordi de er i en så fantastik god stamme vil jeg spå at det kommer til å gå bra her, kanskje til og med en av vinnerkontoene på denne HP-runden?

(31,5/40)

Rate - Tribal Wars/Joakim fordi han er awsome!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tribal Wars

Poeng: 3.819
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 578 (55.)
Stamme: Ctrl


Poeng: 3.819
Ikke så altfor bra men er jo topp 15 så 6/10


Plassering:Helt grei den masse barbs som alle andre og noen spillere rundt som er fine adlingsmål 10/10


Farming: Skjult prestasjoner så aner ikke.

Stamme: Ctrl for øyeblikket rank 4 stammen med 2 medlemmer, er gode spillere her sålangt
om de finner en 3 kan dette bli bra 7/10


Rykte: De fleste vet vell hvem Jato/Joakim er. 10/10

Totalt:
35/40

Rate ***K2***
 
Topp