Rate spilleren over

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Dr.Robert
Poeng: 22.562
Rangering: 45
Beseirede motstandere: 29.489 (124.)
Stamme: Origin

Poeng [4/10]
Relativt sløvt for å være ærlig. You even trying?

Stamme [7/10]
En hyggelig gjeng som ligger et lite hestehode bak LF. Vi må skjerpe oss hvis vi skal vinne v24, og det skal vi visst.

OD [7/10]
Sånn passe masse ODA, uten at du skiller deg ut i verken positiv eller negativ forstand. ODD har du ikke i det hele tatt.

Rykte [8/10]
Tror de fleste vet hvem du er. Tror de fleste synes godt om deg.

Farmet [3/10]
Ikke farmet 10k byer og ikke 1 million.

Plassering [7/10]
Sett i forhold til poengsum og farming og sånt så er posisjonen din veldig bra.

Total [36/60]
Forbedringspotensiale her, bror.
 

DeletedUser

Guest
Jato "The Dream" Link

Poeng: 4.174
Rangering: 137
Beseirede motstandere: 100.048 (71.)
Stamme: Origin

Poeng

Min gode venn Jato har litt over 4k poeng. Han hadde en del mer for ei lita stund tilbake, men ble dessverre rimmet :(
4.1k poeng holder til en 137 plass på rankingen, ikke spesielt bra. Men Jato ligger så å si aleina på rimmen i et godt område, så her blir gutta å hoppe på rangstigen framover! Så gir noen gode feite plusser for det i poengboken, selv om det kanskje ikke er lov? (think)

5/10


Stamme

Jato har funnet seg til rette i Origin. Sitter ikke på så altfor mye informasjon angående dynamikken innad i stammen, men skal vi se på krigføringen til nå ser det ut til at de sliter litt.
Stian with friends sitter i ledelsen her, og har blitt sakt en del angående den ledelsen her på forum (spesielt angående Stian). For meg virker det ikke som en spesielt harmoniske ledelse, men der igjen, hva vet vel en tulling som meg.
Stammen er nr.2 på rankingen og har brukbart med ODA og ODD, men ligger i skyggen til LF på de fleste rangeringer.
Ser et par gjenkjennelige nick i stammen som jeg personlig anser som gode spillere, ellers endel som er nytt for meg.
På alliansesiden er et sammarbeid med D/F det enste jeg kan se som er offisielt. Akkurat her kan jeg ikke se for meg det er så altfor mye hjelp å hente. Er at par gode enkeltspillere i D/F, men som en helhet er det en svak stamme som vil falle over tid.
Så kort oppsummert, ikke imponert av hva jeg har sett av Origin til nå, men hei hå, ting kan fort snu.

6/10


OD

PgjsXkI.png


Som vi kan se har Jato greit med OD. Endel ODD som han fikk gjennom aksjonen der han ble rimmet, og noe ODA, som jeg ikke jeg har peiling hvor kommer ifra. Iforhold til poengsummen synes jeg det er greit, jo mindre OD man har i starten, jo bedre, er det ikke det man sier? Litt vanskelig å si med tanke på mesteparten av den OD`en kommer fra før du startet opp på nytt igjen. Men siden jeg er en såpass grei fyr gir jeg masse poeng her, bare fordi jeg kan.

8/10


Rykte

Hvem vet ikke hvem Jato er. Tw gud/legende/helt osv.

Med på laget har han fått en type som heter Svein.

HolyHeLL jan. 26, 15:59
Vi? Hvem er denne mystiske/søte dualen til selveste, Jatoboy?

Adriano

Jato Link jan. 26, 16:00
Svein aka Pineapple Trees aka et par andre navn. Fet fyr.

HolyHeLL jan. 26, 16:03
Hørtes litt kul ut, ja, må innrømme det.

Adriano

Kan det bli bedre, jeg tviler.

10/10



Farmet

ALkXncx.png
LAyrzc4.png

Har ikke delt prestasjoner, så vanskelig å si. Men utifra "en dag" oversikten vil jeg si at "Jato with friend" farmer jevnt og trutt. Langt unna toppen (har såklart ikke tropper til det enda), men nok til å vokse i et passe raskt tempo.

5/10


Plassering
Ute på rimmen, masse noobs og fine adlingsmål. Så at Jato vil klatre raskt oppover på rankingen innen kort tid tviler jeg ikke på. Konge plassering.

10/10



Våpenskjold

Legger på et til punkt her. Vi alle vet jo at det viktigste for å være en god toppkonto er et fete våpenskjold (fy fy til alle som er i toppen og ikke har skaffet seg et awsom våpenskjold, tenk en slik uhørt oppførsel, har dere ikke oppdragelse?). Her skårer såklart Jato full pott, bare se på profilen hans ig. Fyren/mannen/gutten er en magiker på photoshop og lager de mest fantastike ting!

11/10

Total
Jato is awsm.
Jato is cool.
Jato is smart
Jato is a handsome bastard.
Choose the Jato-way, choose success!

55/70, eller 70/70 som det kommer til å være om ei lita stund!


Rate: HolyHell
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Holyhell
Poeng: 118.197
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 170.965 (52.)
Stamme: LF

Poeng [7/10]
Har greit med poeng, men ikke helt i toppen. Mye innadling/merging men.

Stamme [10/10]
Hva skal man si, stammen ligger på 1. plass, så må vel gi 10 her. Kunne vært gjort på en bedre måte da men :)

OD [4/10]
Veldig lite til en så stor konto spør du meg iaf. Til og med jeg har bedre, kan vel bedre enn dette? ;)

Rykte [10/10]
De fleste kjenner Odd iallefall. Og kjenner ikke adriano så godt, men veit iallfall at dere er gode spillere alle man.
Så kan vel ikke annet enn å gi 10 poeng her :p

Farmet [8/10]
Da er denne endret. Ser ut som dere gjør en grei jobb her.

Plassering [7/10]
Forsåvidt en grei plassering, litt imellom front og rim. Skal sies dere har fått dere 2 frontbyer nå da men.

Total [46/60]
Dere har forbedringpotensiale.

Rate: Robb stark.
 
Sist redigert:

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Robb stark
Poeng: 72.750
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 237.117 (39.)
Stamme: -F-

Poeng [6/10]
Grei mengde med poeng, ennå ikke i topp 25 men det kommer nok :)

Stamme [6/10]
Familiestamme sammen med -D- og mista mange byer men nå er det bare de gode som er igjen og de kommer nok til å imponere videre.

OD [7/10]
Grei OD med tanke på plassering + har for det meste ODA noe som er supert

Rykte [9/10]
Ble selv kjent med han her på v24, men tror de fleste kjenner til han fra før av. Har positivt inntrykk av personen :)

Farmet [6/10]
Fikk 2x DP ganske tidlig i verden men nå ser farmingen ut til å ha falt av litt.

Plassering [9/10]
Bra plassering, både front og litt safe. Men kanskje litt trangt?

Total [43/60]


Rate: Legend786
 

DeletedUser

Guest
legend786
Poeng: 129.787
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 348.884 (34.)
Stamme: Origin




Poeng [7/10]
Vokst sterkt i det siste med noen lette byer. Dette er bra, men vokser stadig mot feil side. Vil dette hjelpe alliansen på noen måte? Det gjenstår å se. Kan fortsette å vokse høyere om motivasjonen forblir.

Stamme [7/10]
Vi er klart den nest beste stammen, men har fortsatt mye å bevise på denne verdenen. Jeg tror at ting vil snu ganske snart, men spørs om det ikke er altfor sent nå.

OD [7/10]
Masse god ODA som kan tyde på enkle byer mot rimmen. Dette er dog ikke godt nok fra en spiller på den størrelsen. Kan tenke meg at det vil vokse snart.

Rykte [6/10]
Fersk spiller som fortsatt har mye å bevise. Grei med motivasjon og aktivitet.

Farmet [6/10]
Altfor svak på denne fronten, og det er tydelig at det er det som også hemmer veksten. Håper det løftes opp en hel del.

Plassering [8/10]
Har en trygg plassering bak front, med masse adlingsmuligheter mot rimmen.

Total [41/60]


Fatalchaos
 

DeletedUser

Guest
Krevde det rakettforskning for å forstå det? Ville ikke overrasket meg hvis du hadde slitt med det.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fatalchaos
Poeng: 124.811
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 279.277 (40.)
Stamme: Origin



Poeng [7/10]
124k ikke så alt for værst, og du ligger på en fin 16 plass. Du begynner å få deg front, så kanskje du kan starte å øke enda mer i poeng da :)

Stamme [8/10]
Orgin, ligger på rank 2. Men har tydelig mye å jobbe med som stamme. Utfordrer LF om rank 1, men har enda et stykke å gå for å klare det.

OD[5/10]
40 plass på ODA og tja ODD'en er ikke noe å nevne, du har ikke møtt noe motstand og har tydelig ikke angrept så veldig mye heller. Den kan du jobbe litt med.

Rykte [7/10]
Må ærlig innrømme at jeg ikke har så stort kjennskap til deg men du virker som en trivelig kar, og en flink spiller.

Farmet [7/10]
Vet ikke hva jeg skal si her, du har ikke så mye byer å farme ser det ut som men du har plyndret over 10.000 og ranet over 1m, så helt ok i guess da :)

Plassering [5/10]
Veldig kjedelig plassering, et stykke unna moroa, men likevell begynner det å danne seg litt front der kanskje. Endelig så kan du få adlet noe maybe? Slik at distansen ikke blir så stor? ^^

Total [39/60]
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Chaosisalex
Poeng:19,137
Rangering:71.
OD:31,226 (150.)
Stamme:Origin

Poeng [4/10]
Ser ut som du startet litt late men litt for langt bak topp 25. Men skal også sies at hvis du satser så tviler jeg ikke på at du kan komme deg blant de store snart :)

Stamme [8/10]
Origin som er største motstanderen til LF-familien. Kan bli en stor krig med potensialen begge stammene har i lageret. Tross alt så kjører LF-familien over Origin for nå.

OD [3/10]
Nesten ingen OD, kan være at du har ikke møtt på noen tropper hos andre spillere eller møter i blant. ODD-en din sier sitt, ingen motstand.

Rykte [10/10]
Alle vet jo hvem Chaosisalex er :D

Farming [7/10]
Bra farmet på en såpass liten størrelse, 10000 plyndringer og 1 mill ress farmet.

Plassering [6/10]
Potensiell front plassering hvis du har lyst til å flytte på deg oppover mot LF, ellers er det bare småspillere rundt å adle :)

Total [38/60]

Rate: Pax Era
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Pax Era

Poeng: 80.470
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 127.315 (68.)
Stamme: Origin


Poeng [5/10]

Ikkebeste poengsummen, men gjør det midt på treet. Har muligheter til å adle deg utover og er ikke like innestengt som resten av stammen, så kan bli bra.

Stamme [6/10]
Origin som er største motstanderen til LF. Tross alt så kjører LF over Origin for nå. Etter min tid i KoD, virket det som en stamme som låste seg selv mye inne. Vet ikke hvordan det er der borte nå, men LF er mye bedre.

OD [7/10]
Lav OD, sikkert pga du ikke har noe spesiell front. Så skal ikke trekke så mye her.

Rykte [7/10]
Om det er mandaljoor, så personlig har jeg ikke noe mot deg. Kjenner ikke til deg så mye.

Farming [7/10]

10k plyndringer, resten skjulte prestasjoner.

Plassering [8/10]

Ingen front, så litt kejdelig kanskje? Gode muligheter for å vokse på rimmen da.
Total [40/60]

RATE : Erlando
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Poeng [7/10]
Poeng:138.233, fin 12 plass, men er plass til forbedring ^^ Siden du ble adla av oss early game kan jeg akseptere at du ligger litt bak :*

Stamme [10/10]
LF, rank 1, leder overlegent. Miljøet er bra, og stammen er rank 1 i både ODA og ODD. Er det noe annet en 10/10 som kan bli gitt da? :p

OD 7/10]
Fin ODA og fin ODD ^^

Rykte [10/10]
Kjempe kjekke spillere på denne kontoen, Sim er utrolig koselig, og det er Joakim også ^^ Kjenner ikke så godt til Erlend dessverre :(

Farmet 7/10]
Du har farmet greit ^^

Plassering [8/10]
Fint området, tilgang til fienden, mene ikke så utrolig mye safe byer. Du har også fin tilgang til rimbyer ;)

Total [49/60]
[Kommentar]

Rate: King of Defence
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
King of Defence

Poeng: 396.252
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 835.169 (29.)
Funksjoner:
Stamme: MO


Poeng: ca 400k og 5.plass på rangeringlista gir aldri full pot da du ikke er på 1.plass,men litt fiende adlinger og gråby osv så her blir det 9/10

Stamme: Kan vell ikke si annet en stål stamme? Samarbeider godt,adler og kjører over de meste av fiender,så klart ikke fått en skikkelig krig,men tok moralen av ori,så spørs om det blir $$$ som blir neste og gi opp eller ikke 10/10

Od:Kan ikke skryte her,men det vil nok si at det er godt med tropper som er klare med kun 800k i odt,men skal ikke sie noe selv da 7/10

Rykte: Nas er flink spiller så er er det bare positvit ting og si om deg 8/10 da jeg ikkje kjenner deg så godt enda.:)

Farmet: Tatt bort disse tingene så vanskelig og vite 6/10 vet mange i mo er late på farming xd ;D 6/10

Plassering: Har både grått og fiender og adle 9/10

Tilsammen blir det vell sikkert 45/60?:)

Rate next: Chaosisalex
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Chaosisalex

Poeng: 1,091,560
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 5.472.337 (11.)
Stamme: G-A

Poeng: Rank 4 med over 1 mill poeng! Veldig bra! Klarer du å nå helt opp til 1. plassen mon tro? ;) 9/10

Stamme: Stammen virker solid. Ikke noe backstabbing eller slikt tull. Litt varierende aktivitet fra forskjellige spillere, men leder så trekker jo opp en del! Vi får se om det er dere som stikker av med seieren til slutt. 8/10

Od: 11. plass og rank 4. Er ikke så gale, men hadde forventet litt høyere. Kan det komme av adling av mindre spillere og moralen ødelegger? Ikke sikker, men en helt OK OD. 7/10

Rykte: Håkon som spiller. Trenger jeg å si så mye mer? Alle vet hvem det er :p 10/10

Farmet: 21x DR og med over 100 mill. ress farmet. Alle prestasjoner er det, og det vises på antall adels du har selv med late start. Er vel den som har farmet best på v24 sammen med Skandyzz kanskje? 10/10

Plassering: Masse byer å adle! Har rimmen bak seg så trenger ikke å tenke på angrep bak i fra. Perfekt plassering i mine øyne. 10/10

Resultat: 54/60 Meget bra! :)

Rate: Toniden
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Toniden

Poeng: 882.186
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 13.475.343 (2.)
Stamme: PPSS

Poeng: rank 7, 600k bak rank 1 ca, er ett stykke men holder seg i toppen. (7/10)

Stamme: Nest beste stammen, to bærebjelker i stammen, Themis og Toniden, resten er jeg usikker på. (9/10)

Od: 2 plass, nummer 2 på ODD og nummer 3 på ODA, meget "bra" ettersom han er rank 7, viser han har møtt endel motstand (10/10)

Rykte: PG og fredrik, PG er god, liker han ikke men god og kjent, fredrik har jeg ikke hørt noe særlig om men PG holder så mye opp så (9/10)

Farmet: 4x DR og 100 mill farma, greit nok, men langt bak chaos i guess (8/10)

Plassering: litt for mye front og litt for lite safesone, men greit nok (7/10)

Resultat: 50/60 Good (Y)

Rate Skandyzz
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kanskje på tide å fjerne raten farmet? DR ligger på 3-5 mio vanligvis og man omsetter gjerne for det 20 dobbelte :tunge:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Godt mulig det bør gjøres, eller synes du det bare fordi du ikke har ranet så veldig mye? :awesome:
 
Topp