Jato "The Dream" Link
Poeng: 4.174
Rangering: 137
Beseirede motstandere: 100.048 (71.)
Stamme: Origin
Poeng
Min gode venn Jato har litt over 4k poeng. Han hadde en del mer for ei lita stund tilbake, men ble dessverre rimmet
4.1k poeng holder til en 137 plass på rankingen, ikke spesielt bra. Men Jato ligger så å si aleina på rimmen i et godt område, så her blir gutta å hoppe på rangstigen framover! Så gir noen gode feite plusser for det i poengboken, selv om det kanskje ikke er lov? (think)
5/10
Stamme
Jato har funnet seg til rette i Origin. Sitter ikke på så altfor mye informasjon angående dynamikken innad i stammen, men skal vi se på krigføringen til nå ser det ut til at de sliter litt.
Stian with friends sitter i ledelsen her, og har blitt sakt en del angående den ledelsen her på forum (spesielt angående Stian). For meg virker det ikke som en spesielt harmoniske ledelse, men der igjen, hva vet vel en tulling som meg.
Stammen er nr.2 på rankingen og har brukbart med ODA og ODD, men ligger i skyggen til LF på de fleste rangeringer.
Ser et par gjenkjennelige nick i stammen som jeg personlig anser som gode spillere, ellers endel som er nytt for meg.
På alliansesiden er et sammarbeid med D/F det enste jeg kan se som er offisielt. Akkurat her kan jeg ikke se for meg det er så altfor mye hjelp å hente. Er at par gode enkeltspillere i D/F, men som en helhet er det en svak stamme som vil falle over tid.
Så kort oppsummert, ikke imponert av hva jeg har sett av Origin til nå, men hei hå, ting kan fort snu.
6/10
OD
Som vi kan se har Jato greit med OD. Endel ODD som han fikk gjennom aksjonen der han ble rimmet, og noe ODA, som jeg ikke jeg har peiling hvor kommer ifra. Iforhold til poengsummen synes jeg det er greit, jo mindre OD man har i starten, jo bedre, er det ikke det man sier? Litt vanskelig å si med tanke på mesteparten av den OD`en kommer fra før du startet opp på nytt igjen. Men siden jeg er en såpass grei fyr gir jeg masse poeng her, bare fordi jeg kan.
8/10
Rykte
Hvem vet ikke hvem Jato er. Tw gud/legende/helt osv.
Med på laget har han fått en type som heter Svein.
HolyHeLL jan. 26, 15:59
Vi? Hvem er denne mystiske/søte dualen til selveste, Jatoboy?
Adriano
Jato Link jan. 26, 16:00
Svein aka Pineapple Trees aka et par andre navn. Fet fyr.
HolyHeLL jan. 26, 16:03
Hørtes litt kul ut, ja, må innrømme det.
Adriano
Kan det bli bedre, jeg tviler.
10/10
Farmet
Har ikke delt prestasjoner, så vanskelig å si. Men utifra "en dag" oversikten vil jeg si at "Jato with friend" farmer jevnt og trutt. Langt unna toppen (har såklart ikke tropper til det enda), men nok til å vokse i et passe raskt tempo.
5/10
Plassering
Ute på rimmen, masse noobs og fine adlingsmål. Så at Jato vil klatre raskt oppover på rankingen innen kort tid tviler jeg ikke på. Konge plassering.
10/10
Våpenskjold
Legger på et til punkt her. Vi alle vet jo at det viktigste for å være en god toppkonto er et fete våpenskjold (fy fy til alle som er i toppen og ikke har skaffet seg et awsom våpenskjold, tenk en slik uhørt oppførsel, har dere ikke oppdragelse?). Her skårer såklart Jato full pott, bare se på profilen hans ig. Fyren/mannen/gutten er en magiker på photoshop og lager de mest fantastike ting!
11/10
Total
Jato is awsm.
Jato is cool.
Jato is smart
Jato is a handsome bastard.
Choose the Jato-way, choose success!
55/70, eller 70/70 som det kommer til å være om ei lita stund!
Rate: HolyHell