Rate spilleren over.

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Alikevel utretta mer enn deg da :p

Egentlig burde jeg være enig i denne påstanden, men jeg er ikke det. Syrogen har vist å være en flink deffspiller, men mtp adlingene hans kan jeg ikke se at han har utrettet så voldsomt mye mer enn det roxor har. Ikke at roxor har gjort noe annet enn gråbyhoring, men han har tross alt smadret kontoen til Syrogen med alle nukewavesene sine, så sånn sett har faktisk roxor utrettet mer enn hva Syrogen har gjort på denne verdnen.



The Mercenary (Tar utgangspunkt i kontoeier, Simen)


Poeng 8/10
Rundet milionen for noen dager siden. Var på vei til verdensherredømme før han ble satt tilbake i to uker. Adler alt han kommer over, og jeg føler meg veldig sikker på at dette er kontoen som står på rank 1 når verden 27 avsluttes.


Plassering 7/10.
Har et bra cluster som strekker seg fra rim til front. En stund hadde kontoen alt for mye front, og mye av det ble dekket av stammen. Collect har endelig fordelt litt mer på fronten, så Groverud er ikke helt alene der fremme, men har fortsatt utallige adlingsmuligheter. Plasseringen kan være noe vrien og krever aktivitet. Heldigvis er kontoen alltid bemannet, og klarer seg veldig bra.


ODT 10/10.
Ligger på syvendeplass på ODT. ODD'en har latt seg vente, men det er ikke kontoen sin feil. En grei syvendeplass på ODD er forøvrig ikke dårlig, men med tanke på posisjon burde den nok vært noe høyere. Angrepsvillig konto som ligger på tredjeplass ODA. Man kan egentlig ikke forvente særlig mye mer etter ferien på 13 dager.


Stamme 9/10.
Bra sammensveiset gjeng, men jeg er alltid ivirig på å finne på hvordan vi kan bli bedre. Vi mangler fortsatt to kontoer i stammen, så det trekker både opp og ned. Dumt for poengskalaen og mer aktivitet mot fienden, bra for det viser at vi er bedre enn fienden, selv med færre spilere. Jeg klarer ikke gi stammen en 10/10 ENDA, og jeg må trekke enda litt til fordi ting kan bli bedre. Jeg gir ikke halve poengsummer, så vi runder det opp. Når alt det "negative" er sagt, så er det ingen andre stammer på v27 som har det så moro som oss. Vi hygger oss, stiller krav til hverandre IG, og lytter til hver enkelt.


Rykte: 6/10
Etter det jeg har fått med meg er det få som visste hvem du var før v27. Nå vet omtrent alle det, både på godt og vondt. Dine foruminnlegg her offentlig har tatt seg voldsomt opp etter endel drittslening med spillere som ikke gir seg. Det er veldig positivt, men litt riper følger med for dine tidligere innlegg. I tillegg er det aldri bra å bli utestengt. Når ting er sagt, så føler jeg meg rimelig sikker på at dette er kontoen v27 gruer seg mest til å møte. Både Simen og hans duals er flinke.

Totalt: 40/50
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kalou

Poeng 8/10
Tredjeplass med solide 1,2 millioner poeng. Fremdeles et lite stykke bak rank 1, men kan fort ta dem igjen dersom tempoet holdes oppe og HBT-bristene plutselig sprekker totalt.


Plassering 6/10
Ligger veldig spredt, en del byer i umiddelbar front og en annen del i total safe. Det kan være både bra og dårlig. Dersom fronten din skulle rakne så har du alltid noe å bygge deg opp med igjen, men på den andre siden så har du et par byer som er "ubrukelige", med tanke på avstanden du bruker frem til front med deff og nukes. Byene du har i front kan derfor regnes som litt svakere enn muligens nødvendig, sett bort i fra at du har stammemedlemmer i umiddelbar nærhet.
Personlig foretrekker jeg et tett cluster fremfor byer litt over alt. Derfor gir jeg deg ikke mer enn 6/10.


ODT 4/10
I grunn en skuffende ODT. Med en poengsum som er såpass høy, og en så liten ODT viser egentlig at du ikke har møtt så veldig mye motstand underveis. Hvis vi ser på rank 1 i poengsum (ZombieFred) og ser videre på hans OD, så ser vi at han har mer ODa enn du har ODT. Likevel, du har en veldig jevn ODa (4 mio) og ODd (3,1 mio). ODa'en din kan kanskje skyldes avstanden du har hatt frem til nærmeste front som har hatt noe form for tropper og forsvar. ODd'en din kan du jo ingenting for, men også her tror jeg det har vært at du har hatt mangel på front, før du kom frem til HBT.
Jeg synes virkelig du må bruke troppene dine for hva de er verdt. Kjør på!


Stamme 9/10
Bra og sammensveiset gjeng, akkurat slik som du sa. Collect virker så langt som veldig solide på aktivitet, og det ser ut som at dere ønsker dere langt. Kjenner til mange av dere i Collect fra før av, og vet dere kan bedre enn dere har prestert så langt. Ikke veldig mye mer å si om stammen deres, annet enn lykke til videre i prosjektet deres.


Rykte: 9/10
Jeg kjenner igjen nicket ditt fra før av, og av den grunn får du litt pluss for det. Jeg likte virkelig "Stjerner i øya" innlegget ditt på starten av v27. Du kom inn med et boom - akkurat slik du ønsket. Du ville at folk skulle hate deg, og kjenne deg igjen ingame for å få maksimalt med utfordringer på din vei til seier. Du er på god vei, men jeg er usikker på om kontoen din vil ende på rank 1 til slutt. Det er ikke en umulighet, men jeg har dessverre(?) mine tvil.


Oppsummering: 36/50
Keep it going! Ganske sikker på at plasseringen og ODt vil bli bedre med tiden som går, med mindre HBT finner tilbake til krigsøksa og hugger deg til biter.

For de av dere som ikke vet hvor jeg spiller, så spiller jeg overraskende nok på ZombieFred.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Zombiefred
Poeng 10/10, rank 1 osv
Plassering 7/10, fint cluster, stor konto, litt tlou-front, langt langt langt unna fremtidige stammefrender i cllect
ODT 7/10, ganske bra, men også en smule dårlig
Stamme 4/10, veldig elendig til å være rank 2
Rykte 8/10, ganske kjent, relativt dum, over middels ok likevel. Litt wishy-washy. Eller apatisk. Eller begge.

Totalt regn det ut selv

Rate Seimler
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Steimler
Poeng 1/10 Du fin poengsum tidligere mtp at du ikke var i hverken Cllect, HBT eller SDS, men er nåtiden som teller;)
Plassering 1/10 Du ligger spredt på vestrimmen, men dine fiender luskene i nabogata
ODT 3/10 Du scorer litt på ODD, men du ble kjappt redusert i byer og poeng da HBT angrep
Stamme 3/10 Er noen erfarne spillere i stammen, men jeg ser ikke for meg en lys framtid for VW
Rykte 8/10 Har spillt med deg på v18 og v25, hvorav jeg ble veldig imponert av deg på v18 da du timet inn mye adels og nukes på Pilgrim. gir deg ikke full score for kjenner deg ikke så veldig mye

Total 16/50

Lillegutt
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg er ikke Steimler btw. Og hvis du ikke gir meg 10/10 på rykte tar du rett og slett feil.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Lillegutt

Poeng: 1.948.562
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 19.522.730 (2.)
Stamme: SDS

Poeng: 1.948.562 (10/10)

Når du ligger på topp 3 så får du 10/10 av meg hvertfall, Lillegutt har godt med poeng og er hele tiden frempå. Husker at denne kontoen var ganske treig med poenga i starten men naitsirk var en lett match og plutselig ble han topp 10. Ikke mye har satt en stopper for denne kontoen som gjør at den er nå på 2 plass. Lurer mest på om denne kontoen kommer til å bli rank 1 en gang, eller ikke.

Plassering: (8/10)
Har hovedclusteret som endel av hele SDS, men det jeg trekker for er litt for mange spredte byer, ellers er du foreløpig litt for lite mot Cllect fronten utifra størrelsen, men regner med at det blir gjort noe med ganske så snart. Ellers har du en front mot ganske mange stammer, men ser ikke ut til at det stopper deg.

ODT: 19.522.730 (10/10)
Igjen topp 3 så blir det 10/10. ODA ligger på ligger Lillegutt på en klar ledelse med litt over 5m ned til 2. plassen, har brukt en hel haug med tropper på denne kontoen spesielt i angrep, denne kontoen er ganske glad i å teppebombe. ODD har Lillegutt kommet seg akkurat opp til topp 25 og gjor det med storm, gikk fra 27. plass til 6. plass på 1 dag så det står ikke på tropper for å si det sånn. Endelig er det noen som tørr å angripe karen. Og som støttespiller ligger kontoen på en solid 3. plass så det vil jeg bare avslutte med å si at det er et godt stammemedlem.

Stamme: SDS (10/10)
SDS har vert med siden starten og utviklet seg sakte men sikkert oppover med Lillegutt i front. Som sagt lite som har satt en stopper for de til nå men vi får se hvordan det går i fremtiden. Noen tapte byer i det siste kan kanskje skyldes laber aktivitet hos noen stammemedlemmer. Ellers har de et godt cluster med flest byer i nord-øst og som sprer seg utover sør-øst. Må også si at jeg syntes denne stammen har gjort det rette når det gjelder å ta valgene sine.

Rykte: (10/10)
Godt likt av flere! Benja, Olve og Stephan som sitter her. Kjenner kanskje litt bedre Benja og Olve siden jeg da ikke har snakket så mye med Stephan enda siden han er ny på konto. Ellers utifra det jeg har snakket med dem virker de som kjempekarer og syns vi har samme meninger. Koselige og er erfarne TW-spillere, kommer ikke på noe negativ derfor blir det 10/10.

Poengsum: 48/50.

Dere tenker helt sikkert at jeg har vert altfor snill med dem, men det er en konto som har gjort seg fortjent for det ifølge meg da. Kommer ikke på noe negativt å si her + at det er naturlig at en topp-konto blir å håve inn mye poeng, mange ville nok ha ratet annerledes men dette er da mi mening.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Pettulf

Poeng:
702.271
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 6.616.087 (13)
Stamme: SDS

Poeng: 702.271 (9/10)

Vi rimmet deg, men nå har du jammen passert meg i poeng igjen, med litt drahjelp fra en innadling så ser det ut til å gå veien for deg igjen

Plassering: (6/10)
En naturlig konsekvens av å bli rimmet er nettopp å havne langt ut på kartet. men du har utnyttet den plassen så godt du kan, dessverre blir det veldig safe og du får bare 6 på denne.

ODT: 6,616,087 (7/10)
Lillegutt står nok for mye her, men se.. nå er dere bestevenner <3 dette viser at like barn leker best, til cllect's store frykt

Stamme: SDS (10/10)
Dette er min egen stamme, så jeg føler meg ikke veldig objektiv.
Jeg vil dog poengtere at samholdet i stammen er langt over det jeg forventet da jeg gikk inn i SDS i starten. En fantastisk gjeng med uante muligheter

Rykte: (9/10)
Vi så nok på dere litt som underdogs, men dæven vi lærte.
Tror dere skaffet dere et meget godt rykte først under motstanden mot SDS, og deretter er du (og panzer) blitt skrytt opp i skyene av flere på v27. gir derfor en solid 9'er
Poengsum: 41/50.

Pettulf er en konto med stort potensiale, og som vi kommer til å se mye av, har imponert stort som sagt med sin motstand mot SDS og Tlou, men nå er jeg bare glad vi spiller på samme side :)
 

cid the king

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Vivaldi

Poeng: 650.301
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 3.208.821 (27.)
Stamme: SDS

Poeng: 650.301 (7/10)

Du Har vokst jevnt og trutt men det har nok gått litt sent, men i det siste har det tatt seg opp. Håper å se at du blir litt mer ivrig på å ta byer rundt omkring og kanskje korte litt avstander imellom byene

Plassering: (6/10)
Du har en brukbar plasering iforhold til stammen din og det er noe som gir deg +poeng, men når det kjem te utenom det er du ganske så spredt og ganske så innestengt på mange plasser. Alt i alt har du en god plassering for teamplay om aktiviteten er der.

ODT: 3.208.821 (27.) (8/10)
Ikke så mye å skryte av, men det er en respektabel sum uansett. Men det som er fint å se er at 2mill er som angriper og bare 590k som forsvarer. Resten er som støttehjelp og det er ikke til å flire utav. Virker som du glatt støtter og ikke er gnien på troppene dine.

Stamme: SDS (9/10)
Kan nok ikke gi stammen full score ennu da jeg ikke er blitt kjennt nok med den, men den virker som en dugende stamme og sitter på en fin 2.plass per nå. Blir spennende å se kordan framtia blir!

Rykte: (8/10)
Som noe sikkert alle vet sitter jeg på særdeles lite info om spillere og da kreve sin research. Jeg har et godt inntrykk av deg og det, men vet nok for lite om deg til å kunne gi toppscore. Dette kan nok endre seg drastisk i framtiden mtp vi nu er i samme stamme og er nødt til å lære hverandre å kjenne.

Poengsum: 38/50.


Virker som en god konto som kan bli en skummel skapning i slutten av spillet. Blir spennede å se kor verdenen tar den hen.

~Rate Das Panzerfaust
 
Topp