Regel 1 (del 2)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke hvor jeg ellers skal poste denne ******** posten bortsett fra her, så da blir den her. Og jeg mener også det er feil at dere stenger en post som er svært viktig og diskutere uansett hvor mye dritt slenging det er.

For å si det sånn, vi stenger ikke stortinget fordi FrP er nasister hele gjengen ;)


Siste post i Regel 1:Skrevet av Poke Me

Så da sier jeg:

Kan vi ikke ha en avstemning til vår tillit til glitter som admin? Aka, fjerne henne som admin på forumet og in game ? :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vet ikke hvor jeg ellers skal poste denne ******** posten bortsett fra her, så da blir den her. Og jeg mener også det er feil at dere stenger en post som er svært viktig og diskutere uansett hvor mye dritt slenging det er.

For å si det sånn, vi stenger ikke stortinget fordi FrP er nasister hele gjengen ;)


Siste post i Regel 1:Skrevet av Poke Me

Så da sier jeg:

Kan vi ikke ha en avstemning til vår tillit til glitter som admin? Aka, fjerne henne som admin på forumet og in game ? :rolleyes:

I prefer a poll where we vote if certain idiots should be globally banned.
 

DeletedUser

Guest
Håper jeg er inkludert, for ellers orker jeg ikke sette opp en liste!
 

DeletedUser

Guest
ånei, nå føler jeg sinte folk komme så fort de våkner.

modsan liker ikke at vi prøver og overstyre demmes vilje
 

DeletedUser

Guest
Vel, skal dere ha en avstemmning på dette. Bør iallfall folk bli informert at de stemmer ut en gruppe spillere ifra V1.

Synes personlig det er helt latterlig at du kan bli stemt ut av et slikt spill.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
De banner bare meg, det går bra, har 3 andre kontoer jeg kan bruke :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De har bannet meg da jeg sa Glitter hadde fotsopp, så ikke ta det som et sjokk hvis jeg blir bannet : )
 

DeletedUser

Guest
Nei... :O

Denne tråden omhandler en regel som har blitt sabotert fra høyeste hold, altså er dette viktig!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Ja masse flotte argumenter her 3cession. Fantastisk, nå er jeg helt overbevist. Ikke det at han får lest dette på en 3 dagers tid.

Vent til Glitter eller Helene lager pollen med videre diskusjon.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp