Besvart "Registreringsmannen"

DeletedUser

Guest
Hei!

Vet dette er et relativt lite problem, men det irriterer meg ihvertfall voldsomt. Jeg liker dårlig å være pålogget på forumet hver gang jeg er inne og titter av mange forskjellige årsaker. Frem til den siste tiden har dette funket uten noen problemer. Nå har derimot et irritasjonsmoment dukket opp. Han fyren med registreringsskiltet. Han står der. Dag ut, dag inn. Foran teksten som forteller at det er kommet en ny post på et underforum, og der står han selv om jeg er registrert på dette forumet med flere kontoer. Ikke kan han krysses ut heller så vidt meg bekjent. Vet at jeg ikke er den eneste som lar meg irritere av dette, da jeg har hørt kommentarer fra andre forumbrukere også.

734889_4940489062586_1186935844_n.jpg


Kan dere flinke moderatorer være så snille å fjerne denne mannen? Eller tillate oss muligheten til å fjerne han selv, uten å være logget inn?

Det var egentlig en liten fillesak, men hadde vært fint om dere fikk ordnet dette!
 

DeletedUser

Guest
Er oftest innlogget her, om jeg er her eller ikke. Men da jeg logga på ifra en annen pc, så syntes jeg det var utrolig irriterende med denne fyren. Så gjør det mulig å fjerne, takk.
 

DeletedUser

Guest
ekstremt irriterende den der få en kryss ut funksjon på'n
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hadde vanskeligheter med å logge inn på min smarttelefon fordi mannen ikke skalerer.
Så hadde vært greit å kunne fjerne han, da han kun er der for å be folk registrere seg.

Men alt er bedre enn lommemannen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har "laget" et javascript som fjerner "denne mannen" fra forummet. Scriptet er testet i opera og funket for meg der. Det du må gjøre er å legge inn scriptet i en bokmerke i opera, og trykke på bokmerken for å fjerne han. Jeg vil påstå at det er mindre job å bare logge på forummet istedet for å fjerne han med scripts.

Kode:
javascript:function removeElementsByClass(className){      elements = document.getElementsByClassName(className);      while(elements.length > 0){          elements[0].parentNode.removeChild(elements[0]);      }  };removeElementsByClass("forcetoregister")

Bruker man opera skal man kunne kjøre script hver gang man går inn på enkelte sider, som f.eks tribalwarsforummet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker å ikke alltid være pålogget. Det er greit at folk ikke alltid veit når jeg er pålogget, og jeg har noen forskjellige brukere (selv om ingen andre er aktive akkurat nå). Nå kan jeg ikke snakke for andre, men å prøve å tvinge meg til å være pålogget ved den irriterende fjompenissen som står der kommer virkelig ikke til å funke, og er bare irriterende.

@Hophoolio: Hahaha, du er konge!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg liker å ikke alltid være pålogget. Det er greit at folk ikke alltid veit når jeg er pålogget, og jeg har noen forskjellige brukere (selv om ingen andre er aktive akkurat nå).

Du kan gjemme din påloggingsstatus ved å aktivere usynlig modus. (Men dette visste du kanskje?)
Til de som ikke har vært borti dette før, er det slik du gjør det:

Gå inn på "Innstillinger".
Deretter "Generelle innstillinger", under "Min konto".

Så ser du under kategorien "Innlogging & Personvern", som er øverst, og den øverste innstillingen.

Usynlig modus: Huk av for at denne skal bli aktivert, ved å trykke på radioknappen med tekst "Usynlig modus aktivert".
(Usynlig modus tillater deg å lese i forumet uten at du vises i 'Aktive brukere' listene.)

Bla deretter helt ned på siden, og trykk på "Lagre endringer".
 

DeletedUser

Guest
Du kan gjemme din påloggingsstatus ved å aktivere usynlig modus. (Men dette visste du kanskje?)

Jeg har hatt usynlig modus siden... ah... januar 2009 :razz: Men man kan fortsatt se hvis jeg gjør noe, og moderatorene kan fortsatt se det. Er man paranoid så er man paranoid.

En annen grunn til å ikke ha det er jo at hvis man blir bannet så må man da fjerne noe cookies eller noe sånt styr for å kunne lese forumet.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
En annen grunn til å ikke ha det er jo at hvis man blir bannet så må man da fjerne noe cookies eller noe sånt styr for å kunne lese forumet.

Hvis du har "Husk meg" huket av - så den logger deg på automatisk - må du da fjerne cookies før du slipper inn på forumet under en utestengelse.

Dette stemmer.
 

DeletedUser

Guest
Nettopp. Jeg har vært nødt til å gjøre det én gang, så da gidder jeg virkelig ikke å gjøre det igjen.
 

DeletedUser

Guest
Det forutsetter rasjonell oppførsel fra teamet. Med tanke på hvor mange infractionspoeng jeg har fått reversert etter at jeg fikk dem så virker det en smule naivt å stole på at det er nok å følge regelverket :razz:

Edit: Og at ingen bestemmer seg for å banne meg sånn plutselig, uten å la det bli samlet opp infractionpoeng.
 

DeletedUser

Guest
Det forutsetter rasjonell oppførsel fra teamet. Med tanke på hvor mange infractionspoeng jeg har fått reversert etter at jeg fikk dem så virker det en smule naivt å stole på at det er nok å følge regelverket :razz:

Edit: Og at ingen bestemmer seg for å banne meg sånn plutselig, uten å la det bli samlet opp infractionpoeng.

Jeg fikk et usedvanlig artig grått (ment negativt, antakeligvis) ryktepoeng for det innlegget der. Siden det (selvfølgelig) var anonymt føler jeg for å svare her :D

Anonym Surret Surpromp skrev:
reversert? aah, du whinet/sutret deg til å få dem reversert, mener du.. holde kjeft snart?

Mr. Ass (abbrevasjon av navnet jeg fant på for den som ga ryktepoenget), jeg misliker din implikasjon at teamet vil reversere gyldige infractionpoeng kun fordi noen ber om det gjentatte ganger. Når de heller blir overbevist av rasjonelle og logiske argumenter er dine grunnløse påstander mildt sagt upassende. Jeg håper du vil skjerpe deg i framtiden.

For å svare på spørsmålet ditt på slutten der: Nei :razz:
 
Topp