regne ut antall nukes det trengs for å tømme

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
jeg har bare akkurat begynt å følge litt smått med på offentlig forum så jeg er ikke sikker på om det har blitt tatt opp før. men iallefall. jeg gikk gjennom tråden "godkjente scripts" siden det er en stund siden sist. jeg så dette scriptet:

Scout Report Evaluator
Dette scriptet leser en speider rapport og regner ut hvor mange tropper som trengs for å tømme alt den har av ressurser.

Forklaring:
Spoiler:

Selve scriptet finner du her
Spoiler:


da kom jeg til å tenke på om dette er mulig bare med å tømme troppene i byen. om man får en speiderrapport på en stacket by kunne man ha brukt scriptet til å sette inn troppene man bruker i sin egen nuke og regne ut hvor mange sånn nukes man trenger for å tømme byen. det går jo an i simulatoren, men om det er en by som trengs 50 nukes for å tømmes må man sitte og trykke og trykke. med et sånt type script vil man få opp antallet med en gang uten store jobben. scriptet vil selfølgelig fungere best der man har mange byer, men kanskje det kunne vært mulig å gjort en vri så man kan bruke det på en lignendes måte på nye verdener også :)

er dette mulig å få til elelr er det vrient? og kan det i det hele tatt bli godkjent?
 

DeletedUser

Guest
De holdt forsovet med på å lage et script som du ønsker i oktober.. De er ennå ikke ferdig med det.
 

DeletedUser

Guest
takk for linken sånn inntil videre. skal se om jeg ikke får dette excel arket :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp