Reisverket!?

DeletedUser

Guest
Reisverket!?​

Hei godtfolk på v21.

Etter at spilleren kjent som "Reisverket" gjore sitt inntok på v21 med et brak fikk jeg en dyp interesse for denne spilleren. Hans særegene personlighet, gode ferdigheter og dype arroganse fanget meg fra første stund. Derfor tok jeg på meg den store oppgaven å analysere denne spilleren gjennom mine avnserte studieteknikker. Så etter flere måneder ute av samfunnet og det sosiale liv, der jeg har levd på grandiosa (en godt stekt pizza) og vann, har jeg avslørt Reisverkets hemmlighet(er).

La oss starte med et pang. Jeg var faktisk nært på å gi opp oppgaven med finne ut hvem denne Reisverket faktisk var. Etter rundt en måned på et lite mørkt rom hadde jeg ikke kommet opp med noe avslørende informasjon. Men så plutselig slo det meg, måten Reisverket som grunnlegger av Aristo, leder og propaganda maskin ledet Aristo til rank 1 minnet han meg svært mye om noe(n) jeg hadde vært borti før. Måten han brukte spioner, brilljert taktisk og psykisk både in game og på forumet vår så kjennt på en litt rar måte. Så slo det meg som lyn fra klar himmel, Reisverket var ikke noe hvem som helst, han er selveste KIM JONG UN!
:Neutral:




The Supreme Leader of North Korea, Kim Jong-un, disappeared from the public eye for six weeks beginning September 2014, which created an uproar in the international community. Apparently, regular sightings of Jong-un going about his usual business is much less alarming than his inexplicable absence.

Alt gir mening nå! Disse ukene Kim var borte var det fordi han forberedet seg for v21. Hver gang Kim forsvinner fra offligheten er det rett og slett fordi det er travelt på v21. Som sin far, Kim Jong-il, kan han alle verdens språk og er best i alt han gjør. Derfor er v21 dessverre allerede avgjort, men dere skal være stolte som får lov til å spille med og mot selveste Kim, The World Leader. Tribal wars og v21 bruker han bare som en test for hvordan han skal knuse U.S og vesten, så pass på, mørke tider kommer. Dere er alle brikker i hans spill.


Når jeg trodde jeg hadde avslørt Reisverkets/Kims største hemmlighet snublet jeg over noe jeg ikke engang kunne fantasert i mine villeste drømmer. På "The deep Web" fant jeg denne videoen ---> https://www.youtube.com/watch?v=50RZrJSC0Cs. Mer bevis en dette er det ikke mulig å komme opp med, jeg kan bekrefte at Reisverket = Kim Jong Un = Illuminati confirmed.


via Imgflip Meme Maker

Takk for meg.
 
Sist redigert av en moderator:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Ikke bry deg om denne Rv, They hate us cuz they anus.

Tipper Stephan synes posten er artig og tar dette med stoisk ro. Det skulle vært mange flere slike poster på .no istedet for random propaganda på fakta- og ryktebørsen.

Grønt til trådstarter!
 

DeletedUser

Guest
Var såkart ikke ment som noe negativ post, mer et forsøk på å bringe tilbake noe av den humoristisk propagandaen. Spiller og har ikke spilt på v21 heller, så alt er skrevet fra et nøytralt standpunkt.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Om noen tar seg nær av dette så kaller jeg dem hårsåre. Et fint humoristisk innslag som frisker opp på v21 :)
 

tratinv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Tipper Stephan synes posten er artig og tar dette med stoisk ro. Det skulle vært mange flere slike poster på .no istedet for random propaganda på fakta- og ryktebørsen.

Grønt til trådstarter!

Jada tror nok også han tar det humoristisk , mente kommentaren som en litt "ironisk trøst "
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
En tråd som burde vært arkivert under "søppel, men ok har lest den, og tenkt mine tanker om trådstarter.
 

DeletedUser

Guest
Gertpe er like negativ som alltid. Men greit, skal skjerpe meg, i'm so sorry.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Gertpe er like negativ som alltid. Men greit, skal skjerpe meg, i'm so sorry.

Er absolutt ikke negativ, men når du starter denne type tråd må du forvente respons. Og for min del fikk jeg ikke helt greie på relevansen i tråden. Har sikkert ikke den korrekte humoristiske forståelse, så nei Benja, jeg er ikke hårsår på RV sine vegne, jeg bare ikke helt ku fordøye den sammenligning.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ikke jeg som står bak, jeg bare setter pris på den første humoristiske propagandaen her på v21, og synes det er forfriskende.

Så skal det også sies at absurd humor kommer rett bak min favoritt som er tørr humor, tar vi med grov humor i tillegg så har vi dekket alt av min humoristiske sans, men da blir noen kicka fra offentlig forum:mehe:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ikke jeg som står bak, jeg bare setter pris på den første humoristiske propagandaen her på v21, og synes det er forfriskende.

Så skal det også sies at absurd humor kommer rett bak min favoritt som er tørr humor, tar vi med grov humor i tillegg så har vi dekket alt av min humoristiske sans, men da blir noen kicka fra offentlig forum:mehe:

Sa brura
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Takk for at du avslørte hemmeligheten for hele v21 da, Adriano. :help: Ok folkens, nå som dere vet hvem jeg er så vet dere også hva jeg er i stand til å gjøre. Nå skjønner dere kanskje hvorfor vi har så få avhoppere i Aristokratene.

Rv
조선인민군
 
Topp