Nedstemt/ikke mulig Reserverte landsbyer - Erobringsplan

DeletedUser

Guest
Jeg ønsker en funksjon som kan gjøre det mulig (kanskje bare for premium-brukere) å vise reserveringene man har gjort, også på mini-kartet på en eller annen måte. Kanskje i form av en eller annen spesiell farge?
Som for eksempel nå, så ser man den gule hengelåsen på byer på kartet, men vil at dette skal implementeres også på mini-kartet, så det skal være enklere å planlegge og organisere egne tropper osv..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette vil jeg tro blir vanskelig. Hvis man skal ha forskjellige farger på de reserverte byene, så vil disse muligens blandes med med de du har markert fra tidligere. Det er også umulig å lage ikon på disse da det er for små bilder.

Jeg ser rett og slett ikke hvordan det skal gjennomføres.
 

DeletedUser

Guest
Hva med en liten hengelås, på samme måte som det er gjort med skattene/skattebyene, der har det gått an med en liten flagg, hvorfor går ikke dette da?
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener at dette også skal vises på mini-kartet. Vet jo selvfølgelig at det allerede finnes..
 

DeletedUser

Guest
Det vil ikke bli plass til hengelås på enkeltbyer der. I så fall må dette bildet bli mye større og da forsvinner hele poenget med minikartet.

Er det 16 pixler byene er på minikartet? Forsøk du å lage bilde av en hengelås ved bruk av kun 16 pixler...
 

DeletedUser

Guest
Støttes - så fremt det er mulig

Som fatal sier er det jo flagg der fra før. Kan jo muligens bruke et annet lite symbol, feks en pil.
 

Siren of the woods

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kan jo komme opp en liten hengelås over hver lille prikk på mini-kratet (hver by), slik som det er ellers på kartet :) Så det støttes!
 
Sist redigert:

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
ser ikke bruks området eller hvordan det kan vere mulig..

Skal man plaserer flagg på hver claim blir det plutselig mange flagg der!
Mener også et blir dumt vis claims får egen farge på minikartet!

Men hadde vært gøy å prøvd det, og sett etter om det er brukbart!
Men da kommer det vell også en knapp for å fjerne de her?;

[SPOIL]
mu8sna.png
[/SPOIL]

Slik at det er mulig å fjrne den..


Men støttes undertvil :)
 

DeletedUser

Guest
ser ikke bruks området eller hvordan det kan vere mulig..

Skal man plaserer flagg på hver claim blir det plutselig mange flagg der!
Mener også et blir dumt vis claims får egen farge på minikartet!

Men hadde vært gøy å prøvd det, og sett etter om det er brukbart!
Men da kommer det vell også en knapp for å fjerne de her?;

[SPOIL]
mu8sna.png
[/SPOIL]

Slik at det er mulig å fjrne den..

Den er jeg enig i, dette burde også komme inn.

Og som de andre sier, må nødvendigvis ikke være et hengelås, men kanskje bruke et annet symbol?
 

DeletedUser

Guest
Dette vil jeg tro blir vanskelig. Hvis man skal ha forskjellige farger på de reserverte byene, så vil disse muligens blandes med med de du har markert fra tidligere. Det er også umulig å lage ikon på disse da det er for små bilder.

Jeg ser rett og slett ikke hvordan det skal gjennomføres.

QFT
6tegn
 

DeletedUser

Guest
Kan dere ikke komme med forslag om hvordan dette ikonet kan se ut?
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Eneste jeg kan forestille meg er viss den hadde to farger, eller et flagg?

::::
::::

Viss claima byer hadde sett ut som det??

hadde to farger? 1 farge for å vise gruppen den tilhører og en farge for å vise det er claimet?
 

DeletedUser

Guest
Må være sjakkmønster da i så fall. ellers blir det vanskelig når det er byer som står helt tett oppmothverandre.
 

DeletedUser

Guest
Blir ikke mye plass til sjakkmønster på de små firkantene. Et alternativ er at de kunne blinke... Kan bli veldig irriterende etterhvert i såfall.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Hmm.. har man 60*60 mini kart og sitter å har opp mange faner med kartet oppe klikker jo opera?

men meget irriterende, og krevende?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sjarmerende... Kanskje du ikke burde ha 60x60 minikart og sitte og ha opp mange faner i kartet om browseren din ikke tåler det.
 
Topp