Fikset Respons på forslag og diverse

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tilsnakk fungerer i de fleste tilfeller. Det er heller ikke nok folk i teamet til at jeg kan sparke de ut derfra dersom de skulle glemme å svare på en ticket eller forumtråd en-to ganger. Likevel har enkelte blitt sparket ut da de ikke har gjort jobben sin ordentlig (eller ikke i det hele tatt).

Fordi du avslo søknaden min det! :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Fordi du avslo søknaden min det! :crybaby:

Når det gjelder det Zippy her siterer angående for få i teamet så er jo en åpenbar løsning på dette å ta inn nye medlemmer. Er det for få søknader vil det kanskje hjelpe å eventuelt annonsere et behov for nye moderatorer på forsiden.

Når det er sagt så tror jeg ikke at Zippy hadde blitt en veldig god moderator, så det er nok like greit å avslå søknaden hans :razz:

Jeg nevnte svartiden på support da du nevnte det i et innlegg du hadde. Forumet er på ingen måte en indikasjon på hvordan det står til på support. Der går ting raskere!

Aha, et annet innlegg i en annen tråd. Veeeel, med tanke på at det er i stor grad de samme personene som svarer på support som svarer på forumet så er jeg fortsatt skeptisk. Selv om det kanskje der er lettere å se hva som er ubesvart. Siden det fortsatt er en annen tråd jeg savner svar på, som jeg også har henvist til i denne tråden.

Når vi er inne på emnet så vil jeg også nevne denne tråden. Det er strengt tatt ikke noe der jeg føler det svares på, men jeg vil bare igjen gjøre oppmerksom på at mange av forslagene der fra flere spillere er ment seriøst, og burde vurderes. Jeg regner med at du skjønner hvilke forslag som ikke er ment helt seriøst :razz:

Jeg synes ikke vi er så håpløse. Ikke overalt i alle fall!
Script som blir lagt inn for godkjenning har blitt godkjent raskt - det siste ble lagt til den 29. mars og godkjent 1. april. Nå har det riktignok ikke vært så mange nye script, men det er så. Spørsmålsforumet er forumbrukere generelt sett gode til å hjelpe til på, og da burde det ikke være nødvendig for oss å svare det samme så lenge svaret som har blitt gitt av andre er riktig. Likevel kan jeg innrømme at jeg ofte leser en tråd og glemmer å gå tilbake på tråden for å svare dersom jeg ikke hadde tid akkurat i det jeg skummet raskt over en tråd. Derfor har jeg laga meg en "huskeliste" hvor jeg limer inn linker til tråder som jeg må svare på.

Nei, akkurat nå er dere faktisk ganske flinke. Og det har dere også vært i perioder tidligere. Men hvis man ser på det opprinnelige innlegget i denne tråden, mer spesifikt...

Dette er minst femte gangen det blir rettet fokus på mangelfull respons på forumet (#1, #2, #3 og #4). Merk at dette kun er det jeg har en vag oversikt over, uten å ha sjekket opp veldig grundig. Antakeligvis er dette (som om dette ikke er ille nok i seg selv) bare toppen av isberget.

Så skjer det ofte at responsen faller fullstendig sammen. Rett etter at det blir rettet fokus på det, så er dere flinke. Men når det nå minst fem ganger har vært alvorlige mangler ved responsen på forumet i større perioder... Vel, da er det et problem.

En huskeliste er en god idé ja!

Jeg har vel aldri sagt at det ikke vi bli gjennomført. Jeg sa at det er meget godt mulig at vi oppretter en sånn stilling etter hvert. Aller først er jeg nødt til å sette meg litt inn i hva vi burde kreve som erfaring. Da jeg er rimelig grønn på script selv kan jeg lett "ansette" en person ved en feil som utgir seg for å ha peiling, men som egentlig ikke har det likevel.

Du har sagt det muligens blir implementert, og det - samt et eller to av de andre punktene i denne tråden - passer ikke helt til prefixen Fikset. Det er også godt over en måned siden dette forslaget med godtatt.

Når det gjelder hva slags ferdigheter en slik person burde ha er det ikke noe jeg kan veldig mye om. Du kunne for eksempel spørre Petnquaranlor, som er moderator for skriptforumet på .net, om hva slags kvalifikasjoner man burde ha for en slik stilling. Jeg vil tro han enten har god peiling, eller kan henvise deg til noen med andre mer peiling.

Du har helt rett. Jeg kjenner ikke til absolutt alle funksjoner forumet vårt har, eller hvordan alle fungerer - derfor er det så fint at jeg kan lære noe nyttig nesten hver eneste dag.

Når det kommer til det andre eksemplet ditt, så var det et svar jeg fikk tilbake fra en chat hvor jeg spurte om hjelp til å besvare spørsmålet. At det viste seg å være feil visste jeg ikke akkurat da. Igjen er det fint at andre vet noe jeg ikke vet. Nyttig!

Ja, og forumet er et verktøy du har brukt i noen år nå. Det sier litt om hvor mange felt man mangler kunnskap på, og trenger kunnskap om. En liten digresjon, denne kronikken var interessant og kan knyttes opp til det med å utnytte de med kunnskap om feltene man snakker om.

Ja, du spurte om hjelp til å besvare det - og det hadde vært mye bedre hvis det hadde vært noen innad i teamet som kunne slike ting, som du visste var kvalifisert. Som kanskje kunne tatt diskusjonen for deg óg.

Og dette er kun knyttet til et par diskusjoner som dukket opp på forumet. Jeg vil tro det er mange flere situasjoner hvor en slik person ville kunne gjort noe nyttig.

Du har rett.

Ja, jeg har som regel det. Det er en slitsomt til tider, men vi har alle våre byrder å bære.
 
Topp