Ressurser:)

Whitestone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei. Lurte på om det lønner seg å bare konsentrere seg om f.eks jern, og bruke handelsmann til å få tak i tre? altså ha kjempe bra jerngruve og bytte jern mot det treet jeg trenger. Hva lønner seg? ha like mye i alt, mest i jern, i tre eller leire?

Mvh White
 

Whitestone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fy, og jeg som har suttet foran pcen for å sjekke svaret 24/7! :O Suttet er sikkert skrevet feil, du trenger ikke nevne det Froydis;P
 

DeletedUser

Guest
Det skrives sittet på rumpestumpen på PDstolen som helt tilfeldigvis er plassert foran PDen døgnet rundt, å nei og nei.
 

DeletedUser

Guest
Du vet at PC står for Personal Computer? PD er helt rett å si.
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei. Lurte på om det lønner seg å bare konsentrere seg om f.eks jern, og bruke handelsmann til å få tak i tre? altså ha kjempe bra jerngruve og bytte jern mot det treet jeg trenger. Hva lønner seg? ha like mye i alt, mest i jern, i tre eller leire?

Mvh White

Skaff deg en bra mur... ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei Det lønn seg ikke. kan bi vanskelig og finn nån i nærområde som har løst og bytt jern mot tre heile tia. og jern ekke det du treng mest av i starten. i starten kan du godt hold leirgrop og hogsfelt en 2-3 nivå framfør jern. eks leirgrop og hogsfelt nivå 19 jerngruve nivå 16
 

DeletedUser

Guest
etter det e snakk om i starten som eg går ut ifra så må man vel ha bygningen før LK og da e det eineste smia som krev litt jern. resten krev mest leira og ved.
 
Topp