Retigheter og Titler!

garsino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det burde være sånn at man kunne velge flere personer istede for å legge til rettigheter på en og en!
Eller avskjede!
Dette er noe bare Hertuger og Baroner får bruk for!
Før du poster noe dumt LES hele tråden!
 
Sist redigert:

garsino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvorfor hadde det ødelagt spillets sjarm da?
Det er snakk om en liten forandring!
 

DeletedUser

Guest
alle medlemmer trenger vel ikke rettigheter eller titler ?
 

garsino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei,men tenk at du kommer inn i en stamme der alle har rettigheter og titler og hertugene har forlatt stammen og du tar den stillingen,så tenker du at du vil rydde litt opp og fjerne rettighetene og titlene på alle som ikke skal ha det.
Da må du jo trykke på hver eneste person,og viss det er 89 andre medlemmer så må du sitte å trykke hele tiden og bla opp og ned!
Det hadde vært lettere å kunne gjøre det viss du kunne merke flere enn en av gangen!
 

DeletedUser

Guest
vel, jeg tviler på at alle medlemmene i en stamme som ligger på 1. plass er så uorgansiert.
 

garsino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Les tråden før du poster noe dumt!
Dette er snakk om å kunne merke av mer enn et medlem av gangen!
Det er ikke alle som får brukt det uansett!
Lite trolig at alle slutter pga. dette!
 

rebbelroar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er ikke alle som får brukt det uansett!

Får ikke alle brukt det?:eek: skal det ikke være likt for alle nå plutselig!

Nei detta her høres skummelt ut. Buu for forslaget ditt. Da tror jeg heller at jeg ville hatt en regel der det sto at sånne idioter ikke fikk komme med nye forslag til regler! Det hadde vært mye mer nyttig!
 

DeletedUser

Guest
Da kan vi liksågreit bare legge ned hele tribalwars. vist alt skall gå på automatikk. -10
 

garsino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror ikke dere som stemmer negativt på dette leser tråden godt nok!
Bare Hertug og Baron i en stamme får bruk for dette!
Det ødelegger ikke spillet men forbedrer det litt!

Til dere som stormer ut med -10 osv. LES TRÅDEN!
 

DeletedUser

Guest
det er et godt poeng!! jeg har vært leder i en stamme og jeg er dritt lei av og klikke på alle spillerene for å legge til retigheter!
 

rebbelroar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har da faen meg lest tråden. Og det er jo nettop derfor jeg synes den suger så geiteballer!
[
QUOTE=yoyowar;19274]det er et godt poeng!! jeg har vært leder i en stamme og jeg er dritt lei av og klikke på alle spillerene for å legge til retigheter![/QUOTE]

Så ikke vær leder da! Hvis det er så jævla vanskelig!
 

DeletedUser

Guest
jeg synes det er et godt forslag:) vis du var baron stammen hade 100 medlmer og alle skule ha nye titler du sat i en time og skrev og blade o.s.v
og nor du var fredig hadde du musehand og hvod i hodet! synes du det er artig hææ...
 

DeletedUser

Guest
jeg synes det er et godt forslag:) vis du var baron stammen hade 100 medlmer og alle skule ha nye titler du sat i en time og skrev og blade o.s.v
og nor du var fredig hadde du musehand og hvod i hodet! synes du det er artig hææ...

Bruker vel ikke en time på det...og sånn går det når man masserekrutterer absolutt vil ha titler :)
 
Topp