Ris og Ros v27

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
En liten vri på ranger spilleren over.

Gi 1 ris og 1 ros til spilleren som kommenterer over som har noe med v27 å den spiller og gjøre.

Jeg kan starte med en random spiller, og tar pettulf.

Pettulf ris: Du har ikke kriget slik jeg trodde du skulle, føler du ga deg litt for lett.
Pettulf ros: Du har enda ikke gitt deg! Fortsatt leder for TH, dere bygger dere sakte opp igjen! :)

-A
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Bobil ris: Diplomatiet vårt gjennom hele verdenen wtf

Bobil ros: Åpenhet i stammen, alle har sin stemme i avgjørelsene som blir tatt.
 

ferdinand10

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
100% ris: Bytter plutselig over til "fienden" sin side og forlater alliansen. Ble sett på som en backstabber.
100% ros: Har holdt seg i live og forsvart seg bedre enn de fleste hadde trodd. Kommer nok til å vokse enda fortere de neste ukene.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Ferdinand10

Ris: Har, med tanke på posisjonen, ikke klart å spille en like stor rolle som potensielt mulig.
Ros: Har, med tanke på posisjonen, klart å spille en større rolle enn forventet. Virker også fornuftig, rolig og reflektert, fra det lille jeg har observert.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
roxor

Ris: Collects desidert største gråhore. Hvor har blitt av alle farmene mine i sør-vest?
Ros: Han har adlet veldig smart, noe som har gitt han et veldig fint cluster (skyldes gråbyhoringen da dessverre) som HBT/SDS virkelig skal slite veldig med å få fjernet. Veksten hans per dag er heller ikke noe å si på.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Groverud eller The Mercenary som han endret navn til:eek:

Ris: Du ble bannet, å bli bannet er aldri bra.

Ros: Random spiller som jeg aldri har hørt om som gjør det mye bedre enn forventet all ros til deg
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
dg44

ris: er desillusjonert og lider muligens av megalomani, og ikke på den kule kanye west-måten.
ros: vet hvordan man får folk til å tilte, og dermed potensielt spille dårligere.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
roxor

Ris: Har mye å leve opp til. Kan utrolig mye både teknisk, taktisk og mentalt. Har overhode ikke bevist det tekniske nivået han har inne enda.
Ros: En utrolig gøyal kar å ha i stammen. Bruker mye tid i stammechatten og sprer humør. Er også flink til å snakke for seg når ting blir mer seriøst, og kommer alltid med gode argumenter i slike diskusjoner. Han kan mye om spillet, og jeg har plukket opp mange ting fra han siden jeg kom tilbake. Hadde han tatt spillet mer seriøst og høytidelig enn andre hadde han vært .no sin beste spiller.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kalou

Ris: Pusher litt for mye på andre spillere til å backstabbe egen stamme, ref: Meg selv
Ros: Over middelmådig flink i spillet (tror jeg, har ikke spilt front med/mot deg enda), og er virkelig en diplomatisk kar som vet hvordan man skal ordlegge seg til de riktige punktene i diskusjoner etc.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ZombieFred

Ris: AFk 24/7 yo

Ros: Veldig flink spiller og lager de beste middagsrettene jeg har sett <3
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
100%^
Ris: Er ganske høy på seg selv på forum. Clusteret mellom Tlou og SDS er der utelukkende pga blodstack fra kalep og div andre i HBT.
Ros: Hyggelig fyr på PMzz, hadde også vært ett kjedelig forum uten deg. Ellers tror jeg faktisk 100% sitter inne med mye skillZ som kommer til å vises fremover.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Exodus

Ris: Fikk det veldig dårlig til i early game.

Ros: Har stått opp fra de døde og er ganske relevant til denne verdenen enda! (Det er veldig positivt ment)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Pettulf

Ris: Ble slaktet in game
Ros: Blant de nøytrale på forumet som klarer stiller spørsmål til begge sider av en sak. Man kommer selvfølgelig ikke utenom podcaste han var med på å mekker sammen. Ellers ser det ut som karen er i ferd med å bygge seg opp igjen. Det kan ikke roses nok. Der viser at han ikke er en "gi-opper". Seig, og kanskje vil ha være med til v27s slutt med den innstillingen.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Kalou

Ris: Nekter å la meg og roxor gråbyhore og blir sint som en tyr når vi booster opp muren :(
Ros: En eksemplarisk leder (klart beste på v27), som har tatt ansvar hver dag siden dag én. Han gjør alltid valgene som er det beste for stammen. Han er veldig løsningsorientert og er derfor flink til å løse diverse problemer som har oppstått her på v27. Og er utrolig flink til å argumentere og legge frem sine meninger, som også viser seg å være veldig overbevisende.
 
Sist redigert:

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Vet dessverre ikke for mye om denne karen her, men likte denne tråden altfor godt uten at jeg prøver å sette litt fyr her.

The Mercenary

Ris: Litt for rart og spredt cluster
Ros: Virker som en meget solid og lojal spiller og har gjort det rette med å bli med i Cllect
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Siden pettulf fikk gratis av meg på førtse, velger jeg ny nå :O

Lillegutt

Ris: Adla endel barbs... (Eneste negative jeg fant :S)
Ros: Adla som faen av Cllect.

-A
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Bobil:
Ros: Kan være trivelig om han ønsker det
Ris: Under gjennomsnittet i TW
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
-TK-

Ros:

- Ålreit
- United-fan
Har ikke noe v27-relatert, men du har vel heller ikke spilt så lenge på verdenen?

Ris:
- Mister byer! Ikke bra! (hvis det stemmer at du spiller på Storebror, da)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Memelord/misosi

Ros: En av to store krigere på kontoen, jobber hardt og tar det de vil.

Ris: Ser litt deprimert ut på off forum
 

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Benja/Lillegutt

Ros: Er, og kommer til å fortsette å være, en av de beste kontoene på v27 imho.

Ris: Gir meg mye mer ros enn jeg fortjener
 
Topp