RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

DeletedUser

Guest
Kanskje du ikke vet så mye som du ønsker du vet? :)
Alt jeg sier er at du fremstår som du vet alt om saken og at BOL fortsatt er engler som svever oppe i himmelen.. Og ang allianse argumentene dine, så er jo det bare tomt prat.

Kom til poenget og få fart på sakene! :)

Ok, poenget? Dersom poenget du vil høre er at BOL er forrædere, vil du dessverre aldri høre det fra meg ;) Men poenget mitt er fremdeles det det alltid har vært. BOL har ikke gjort seg fortjent til backstabberryktet, og alliansen består (om enn så lenge) ;)

Og jeg vet ikke halvparten av det jeg ønsker å vite, men jeg er så heldig at jeg er klar over at det jeg ønsker meg er det jeg aller helst ikke burde få :p Så jeg har besluttet å bruke de samme opplysningene som dere legger ut her. Så kan ingen beskylde meg for å komme med falske opplysninger. Det er deres egne ord :D
 

DeletedUser

Guest
Er vi ikke det da? :confused:

nei det er dere ikke:mad: ikke lat som det for dere vet at dere ikke er det for dere har gjort den største backstabbingen i TWs' historie og det var å gå til krig mot dem etter at dere hadde brutt alliansen med dem:mad:

og det er versjonen jeg har hørt:p
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nei det er dere ikke:mad: ikke lat som det for dere vet at dere ikke er det for dere har gjort den største backstabbingen i TWs' historie og det var å gå til krig mot dem etter at dere hadde brutt alliansen med dem:mad:

og det er versjonen jeg har hørt:p

I et krigsspill er det vanskelig å være engler....
hvis det fremdeles er noen som går rundt å tror at BOL har gått til krig med noen som helst de siste dagene, vil jeg gjerne for siste gang avkrefte dette. Det er påtide folk begynner å sjekke kilder, ta ikke det du hører om BOL fra IB eller selvutnevnte BOL-hatere for god fisk.
Vi har gjordt det totalt motsatte. Vi har tatt til oss spillere og laget en stamme for spiller. Mange av disse hadde ikke fått plass i Rng, og ville vært uten beskyttelse. Lurer på hvordan det hadde gått med dem med RNG og BOL på hver sin side...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
I et krigsspill er det vanskelig å være engler....
hvis det fremdeles er noen som går rundt å tror at BOL har gått til krig med noen som helst de siste dagene, vil jeg gjerne for siste gang avkrefte dette. Det er påtide folk begynner å sjekke kilder, ta ikke det du hører om BOL fra IB eller selvutnevnte BOL-hatere for god fisk.
Vi har gjordt det totalt motsatte. Vi har tatt til oss spillere og laget en stamme for spiller. Mange av disse hadde ikke fått plass i Rng, og ville vært uten beskyttelse. Lurer på hvordan det hadde gått med dem med RNG og BOL på hver sin side...

Hvorfor sier du at alle i IB hater BOL? Nå er det du som stempler oss som usikre kilder. Hvis det er den retningen vi skal gå, så kan ingen stole på noen andre enn sin egen stamme. Det blir jo et stort røre.

Tror/mener du virkelig at folk lyver her?

Og til david93:
Nei, dere er ikke engler. Selv dere rekrutterer fra fienden, noe i som er utrolig galt ifølge dere.
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvorfor sier du at alle i IB hater BOL? Nå er det du som stempler oss som usikre kilder. Hvis det er den retningen vi skal gå, så kan ingen stole på noen andre enn sin egen stamme. Det blir jo et stort røre.

Tror/mener du virkelig at folk lyver her?

Det står ingenting om at alle i IB hater BOL i mitt innlegg.

(ikke rart rykter oppstår når man får meldinger som dette)

Etter hva jeg har lest i denne tråden er det rimelig klart at IB ikke sitter med like mye info som de involverte stammene. Kan jo si at jeg har gjordt ganske mye brannslukking etter ekstremt missvisende informasjonspreding av Cyber...
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jaja, det var da moro så lenge det varet, får se hva som skjer neste gang i den såkalte "alliansen"!
Og hva som skjer med de nye stammeoppsettene, holder de sammen og blir en sammensveiset gjeng?
Eller er det for store motsetninger og dette blir nådestøtet for alliansen som blir knust innenfra?
Hvem vet?
Vi får bare ta tiden til hjelp å se hva som skjer!!!!
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jaja, det var da moro så lenge det varet, får se hva som skjer neste gang i den såkalte "alliansen"!
Og hva som skjer med de nye stammeoppsettene, holder de sammen og blir en sammensveiset gjeng?
Eller er det for store motsetninger og dette blir nådestøtet for alliansen som blir knust innenfra?
Hvem vet?
Vi får bare ta tiden til hjelp å se hva som skjer!!!!


Er akkurat som forventet dette her, de fleste i BOL og RNG liker å ligge trygt plassert, sånn er livet ;-)
 

DeletedUser

Guest
Er akkurat som forventet dette her, de fleste i BOL og RNG liker å ligge trygt plassert, sånn er livet ;-)


yeye, du husker vel kansje ikke tilbakke i ti, for vi i BOL har vært underdogs flere ganger, ikke vår feil at ib mista så mye medlemmer for en stund tilbakke. Så litt feil det der.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
yeye, du husker vel kansje ikke tilbakke i ti, for vi i BOL har vært underdogs flere ganger, ikke vår feil at ib mista så mye medlemmer for en stund tilbakke. Så litt feil det der.. :rolleyes:

Still... Dere adler grått :D
God unnskyldning, men ikke en holdbar en for argumentasjon. ;)
 

DeletedUser

Guest
Still... Dere adler grått :D
God unnskyldning, men ikke en holdbar en for argumentasjon. ;)
å ta gråbyadlingen in her blir bare dumt, når dere adler like mye gråbyer som oss...
Ellers har jo vi i BOL krigen mot stammer som har vært mange ganger større en oss tidligere, så blir feil å si at vi bare ligger trygt plassert slik paalodin antydet.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
å ta gråbyadlingen in her blir bare dumt, når dere adler like mye gråbyer som oss...
Ellers har jo vi i BOL krigen mot stammer som har vært mange ganger større en oss tidligere, så blir feil å si at vi bare ligger trygt plassert slik paalodin antydet.. :rolleyes:

hvor får du det fra?:confused: for når jeg sjekker TWstats så finner jeg det at dere adler rundt 80%-90% gråbyer mens IB ligger et sted rundt 50%:)cool:) så nå lurer jeg på hvor du har fått det at IB tar like mange gråbyer som BOL gjør.
si meg er det BOL som sier det?
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke på tide å avslutte denne diskusjonen all den tid det bare blir spekulasjoner og løse påstander som ikke har hold i virkeligheten. Sannheten var at det var en 3.dagersperiode som kan kalles litt turbulent, men som desverre for IB-fams del ikke resulterte i annet enn et lite hvileskjær fra BOL/RNGs side. Fra å være en allianse på 3 er det blitt en allianse på 2.

Vi tror vi står sterkere nå enn vi gjorde før denne "oppryddingen", men tiden vil dømme om vi har rett eller ikke.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Still... Dere adler grått :D
God unnskyldning, men ikke en holdbar en for argumentasjon. ;)

Må vel si at gråbyadling er latterlig å diskutere, alle gjør det og sånn er det, at BOL påstår de er underdogs er jo ett merkelig utsagn, dere har vært i en allianse i over ett år som omringer IB og HVIB på alle kanter og dere har vært større til sammen hele tiden. At dere ikke makter å få til mere enn dere gjør er vel ett bevis på at alliansen dere har ikke er den beste. Dette er betraktninger jeg har og har ikke rot i noe info jeg får fra stammene (eller :rolleyes: hmmm he he )
 

DeletedUser

Guest
Må vel si at gråbyadling er latterlig å diskutere, alle gjør det og sånn er det, at BOL påstår de er underdogs er jo ett merkelig utsagn, dere har vært i en allianse i over ett år som omringer IB og HVIB på alle kanter og dere har vært større til sammen hele tiden. At dere ikke makter å få til mere enn dere gjør er vel ett bevis på at alliansen dere har ikke er den beste. Dette er betraktninger jeg har og har ikke rot i noe info jeg får fra stammene (eller :rolleyes: hmmm he he )

På den annen side, når vi overtar førsteplassen er dere betydelig svekket, så det kommer til å være relativt lite dere kan gjøre for å komme dere igjen ;) Og så gjenstår det faktum at uansett hvor sterke IB var, kunne dere likevel ikke stå dere mot alliansen :p

Merker meg dessuten at alle statistikker her dreier seg utelukkende om IB målt opp mot BOL og RNG. DERE HAR TO STAMMER OGSÅ, FOLKENS! Bare fair å telle med HVIB også ;) Og en gang i tiden eksisterte det vel en IBB i tillegg? Dere var sterkere før, men allikevel går det nedover :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
På den annen side, når vi overtar førsteplassen er dere betydelig svekket, så det kommer til å være relativt lite dere kan gjøre for å komme dere igjen ;) Og så gjenstår det faktum at uansett hvor sterke IB var, kunne dere likevel ikke stå dere mot alliansen :p

Merker meg dessuten at alle statistikker her dreier seg utelukkende om IB målt opp mot BOL og RNG. DERE HAR TO STAMMER OGSÅ, FOLKENS! Bare fair å telle med HVIB også ;) Og en gang i tiden eksisterte det vel en IBB i tillegg? Dere var sterkere før, men allikevel går det nedover :rolleyes:

Dersom man slår sammen IB F. til en stamme, blir det totalt 1 stamme. IBB eksisterte før, ja. Men det gikk nedenom og hjem, ja.

Men dersom man slår sammen BOL og RNG så går det ikke? Dere har ca 100 millioner poeng mere enn IB F. Sier litt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nå, ja. Siden paalodin trekker frem fortiden ser jeg meg selv berettiget til det også :D Poenget mitt er at alliansen kanskje har hatt mer poeng enn stammen IB hele veien, men stammen IB har ikke stått alene. Dermed blir argumentene hans svekket :D
 
Topp