RoEm vs Ninjaz

Status
Stengt for ytterligere svar.

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er jo litt kjekt da:) Derfor vi spiller, det er kjekt, dette er bare med på å gjøre ting litt kjekkere:p
 

DeletedUser

Guest
Neineinei.. Vi må jo fortsette :D Dette er jo gøy..

Haha Mufc93, ja det har jeg :)

Gå på "ranking", så ser du på "Motstandere bekjempet stammer", så på "som forsvarer". Det sier litt om hvor sterk RoEm egentlig er da! :p
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er det ikke bra å ha mye i def? hadde vi blitt rent over hadde den jo vært lav:) Betyr bare at vi har drept mye av det som har kommet imot oss.

Forøvrig, vil jeg ikke røpe alt, men...overraskelsen som noen etterlyste er i ferd med og skje. Det er ikke bare EN ting, håhå-neida. Det er hele TO:D
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hoho, great, Looking forward to it. sender du meg en pm når det skjer? kanskje vi må hente inn litt tyngre skyts vi også...? ;P
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
stort å stort er da igrunne ikke. Nytt er det, noe som er litt stort igrunnen. Litt størrelse på det liksom, på en måte. Vokser seg større med tiden, på en vakker måte, på en måte.
Morten Harket lever seg inn i dette, og skilder det med sine egne ord, akkurat som en rød solnedgang bak fjellene. Solnedgangen, fjellene, atmosfæren. Det er vakkert, som en sang nesten, en melodi av følelser, tanker.

dette ble helt vilt må ta en pause:)

what is "there" exapt "here" without a "t"?
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
synes dere har pratet lenge om hva som skal komme, men blir bare med praten, mens dere fyker nedover ranken. er det ikke på tide at denne "overraskelsen" kommer snart?
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Håpe det komme nåken angrep på meg snart. Har kje fått ett i mot meg...

Ser dere har fått nåken nye i stammen. Jaja, synd for dem :)
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
fra hvilken stamme kom disse nye spillerne?
uansett, dårlig gjort å lure noe i en krig hvor man taper :p
 

DeletedUser

Guest
Våre "nye" har blitt opplyst om vår situasjon til punkt og prikke, og de har selv valgt å bli med oss, noe jeg ser som utrolig modig gjort av de, og det beviser hvilke spillere de er.
 

DeletedUser

Guest
sånn btw, hva mener dere med at vi hermer, og at vi er barnslige?

Dere må ikke tro dere er de eneste på TW som har merga da.! -_-
 

DeletedUser

Guest
Riktig Madskillz, de har selv avgjort å merge, etter forhandlinger, og kommer til å være med i krigen. Det betyr ikke at vi, som dere har gjort blir passive å lar DT gjengen gjøre drittjobben.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp