-Rome-, litt høye på pæra?

DeletedUser

Guest
Landsby Poeng Tidligere eier Ny eier Dato/Tid
Power Cat RIP (272|399) K32 10,474 power cat [Shadow] Humongus [-Rome-] 10th Feb 2010 - 22:36:50

Her er det verdt å merke seg at Shadow og -Rome- formelt sett har IAP.


når vi prøver å prate sammen svares det slik;

Thebigbang i dag klokken 09:33
hvilket omfang snakker vi her?

regner med dere stopper alle angrep mens vi finner en løsning på dette.


Humongus i dag klokken 11:00
det må du nesten spørre hissi om....men det ble hvertfall koordinert sammen med ericøien

jeg bestemmer ikke over angrepene på power cat, jeg tok bare en by fordi den var nær meg, og uansett er ikke dere i posisjon til å kreve noe av oss
(bold; fantastisk kommentar til noen man er i iap med og nettopp har adlet by ifra)


Thebigbang i dag klokken 12:07
Humongus skrev følgende:
er ikke dere i posisjon til å kreve noe av oss


Arrogant holdning, ja.. makan



Humongus i dag klokken 15:30
samme for meg hvis du føler at jeg er arrogant

hvorfor skulle dere kunne kreve noe av oss?
dere lever jo på nåde


Thebigbang i dag klokken 15:40
jeg vil heller bli nedadlet, enn at slike smågutter som deg skal snakke så nedlatende om meg/oss.

kommer til å ignorere alt du kommer med, men tro meg når jeg sier at om du ikke stopper alt mot min stamme nå, kommer jeg til å gjøre det jeg kan for at du vil angre det.
(ble jo irritert av slike tåpelige svar)
-------------

etter prat med granpa ble det da klart at vi nå er røde prikker for hverandre.
 

DeletedUser

Guest
ja det var vel ingen hemmelighet at det var dette som var tanken med shadow...å krige mot -ROME- he he.
Litt rart det var IAP i hele 4 dager eller hva det ble.
 

DeletedUser

Guest
Det var jeg som startet en plan mot Power cat etter han angrep meg før han gikk til Shadow:D Vi har planlagt dette i mange dager før han gikk inn til Shadow. Jeg skrev melding til kracked og forklarte at vi kom til å ta han.
sondre94 den 08.02. klokken 16:05
power cat har vi planer om å ta, listen er ferdig så han er så godt som en flyktning vi startet med planleggingen for mange dager siden så vi ser helst at han forsvinner fort.

Kracked den 08.02. klokken 17:56
Ja men **** da ?
Nå får dere gjøre dere ferdig med Serigala .
Så skal jeg finne noen nye spillere dere kan satse på etterpå .

sondre94 den 08.02. klokken 18:00
det var cleo som drev på med serigala men så kom dere å adla mange byer fra serigala:/ så tror han mista litt motivasjonen:D

Kracked den 08.02. klokken 18:05
Okey.
Det var jo ikke snilt gjort av oss :S
Men hvorfor holder ikke dere på med NT ?

sondre94 den 08.02. klokken 18:12
hvem skal vi ta i NT?:p vi er jo ikke ferdige med wynja og du ser vel hvilken vei vi adler oss?:p

Kracked den 08.02. klokken 18:17
Jeg ser dere adler dere oppover til oss ja .
Men NT ligger i k43, dere har vel litt dere der og?!

sondre94 den 08.02. klokken 18:22
ha ha vi skal ikke ta dere da:D vi adler oss mot NT men vi kan jo ikke bare ta en by i fronten heller vi må adle oss frem:D

Kracked den 08.02. klokken 18:53
Det beste er bare å super stacka noen byer i front .

sondre94 den 08.02. klokken 18:54
he he vi har nok byer å stacke:D og vi vet jo ikke hvordan fremtiden blir så vi får vente og se.

fjerne litt kracked;)
 

DeletedUser

Guest
Så det er egentlig Humongus du mener er høy på pæra?
 

DeletedUser

Guest
Ja.. Hvor skal vi starte??

Først kan vi jo se på hvordan flyktningleiren Shadow har fri inngang. Serigala er nuket tom av Rome. Shadow kommer inn og tar inn spilleren. Vi stopper angrepene for en liten stund, men plutselig så begynner Shadow og internadle byene som er nuket rett ved oss, før han til slutt kastes ut igjen. Shadow fortsetter internadlingen og stopper ikke selv om Rome sier klart i fra. Ny eier kommer inn og Shadow tar han inn igjen, fordi det er "ny eier på kontoen". Det var da enda godt, da forrige spilte multi.

Så Power cat.. Power cat angriper Rome. Rome setter opp liste på spilleren og angriper han, men Shadow tar han inn. Shadow vil ikke kaste han ut, og da skjer dette.

Dere har dere selv og takke. Dere erklærte oss i krig som BIRKI og gjør praktisk talt det samme som Shadow.
 

DeletedUser

Guest
vi var innstilt på å ha den lengre, men når jeg/vi mottar hovne PMer og generell nedlatende holdning, så er det liten vits.
jeg har tidligere nevnt flere gnager her inne at -Rome- var den stammen av de som var mine fiender som jeg respekterte mest. akkurat det har endret seg.
 

DeletedUser

Guest
sondre94 den 08.02. klokken 18:12
hvem skal vi ta i NT?:p vi er jo ikke ferdige med wynja og du ser vel hvilken vei vi adler oss?:p

Bruke meg som unnskyldning når jeg bare har 3 inc.......? :eek:
Se til å adle meg da vel :p
 

DeletedUser

Guest
vi var innstilt på å ha den lengre, men når jeg/vi mottar hovne PMer og generell nedlatende holdning, så er det liten vits.
jeg har tidligere nevnt flere gnager her inne at -Rome- var den stammen av de som var mine fiender som jeg respekterte mest. akkurat det har endret seg.

ser ikke helt problemet ditt jeg:rolleyes:

jeg støtter Humongus 100%, dere er faktisk krigsflyktninger som vi ga en ny skjangse. Så syns ikke dere er i en sånn situvasjon at dere kan kreve det dere kreverXD
 

DeletedUser

Guest
Så det er egentlig Humongus du mener er høy på pæra?

Handsome og granpa(selvom sistnevnte til slutt klarte å innrømme at humongus var arrogant) har også vist tendenser.


Handsome:
Jeg GA deg den byen, uten kamp. Jeg fikk Serigala ut av stammen. Dere hadde ikke angrepet på en stund, vi fant ny eier til kontoen(i samtykke med originale Serigala) og inviterte den nye eieren(som hadde vært i BIRKI med annen konto tidligere) til stammen.
 

DeletedUser

Guest
ser ikke helt problemet ditt jeg:rolleyes:

jeg støtter Humongus 100%, dere er faktisk krigsflyktninger som vi ga en ny skjangse. Så syns ikke dere er i en sånn situvasjon at dere kan kreve det dere kreverXD

Vi krever at noen som aksepterer en IAP-avtale faktsik holder seg til den. Er det for mye å forlange?
 

DeletedUser

Guest
Handsome og granpa(selvom sistnevnte til slutt klarte å innrømme at humongus var arrogant) har også vist tendenser.


Handsome:
Jeg GA deg den byen, uten kamp. Jeg fikk Serigala ut av stammen. Dere hadde ikke angrepet på en stund, vi fant ny eier til kontoen(i samtykke med originale Serigala) og inviterte den nye eieren(som hadde vært i BIRKI med annen konto tidligere) til stammen.
Du vet like godt som meg at den byen der hadde jeg adlet uansett om du ville det eller ei. :)

Siden du er så glad i legge ut meldinger på offentlig forum, så kan du like godt slenge inn der du mener jeg er arrogant, så skal jeg svare for meg...
 

DeletedUser

Guest
Handsome og granpa(selvom sistnevnte til slutt klarte å innrømme at humongus var arrogant) har også vist tendenser.

Har du noene gang pratet med granpa og Handsome annet en diskusjoner så finner du fort ut at de ikke er overlegne eller hovmodne mot noen:D

skjønner godt at de blir opprørte over dere:D

du kan ikke svare på den første posten min da, den med power cat?:p
 

DeletedUser

Guest
Vi krever at noen som aksepterer en IAP-avtale faktsik holder seg til den. Er det for mye å forlange?

Vet ikke så mye om den IAP en, men tror at meningen var at den skulle vare i 4 dager?:cool:

Vi/Jeg respekterte IAP en helt til dere begynte å ta inn alle spillerne som vi hadde planer om å adle:D strøm, serigala, power cat :D
 

DeletedUser

Guest
jeg vet at handsome kan være en kjempefin fyr. jeg sa også at det var tendenser, ikek at dem er det hele tida.
jeg kan være en knallfyr selv, men jeg veit at jeg ikke er det akkurat nå.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke så mye om den IAP en, men tror at meningen var at den skulle vare i 4 dager?:cool:

Vi/Jeg respekterte IAP en helt til dere begynte å ta inn alle spillerne som vi hadde planer om å adle:D strøm, serigala, power cat :D


Vi mottok aldri lista deres. Så beklager at vi ikke ser fremtiden. Det skal jeg ta på min kappe.
 

DeletedUser

Guest
Vi krever at noen som aksepterer en IAP-avtale faktsik holder seg til den. Er det for mye å forlange?

Ikke glem at dette var en mildlertidlig IAP.

Det var faktisk dere som brøt IAP'en med oss etter deres rekrutteringer av våre mål.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes ærlig talt ikke at dette er et relevant topic å poste på forumet, men for all del, be my guest.

Det her er jo igrunn bare vanlig pm-prat, og om tonen er noe mindre enn høflig - hva gjør vel det, srsly? Jeg er sikker på at det postes dusinvis av brev med den tonen hver dag...
 

DeletedUser

Guest
Vi mottok aldri lista deres. Så beklager at vi ikke ser fremtiden. Det skal jeg ta på min kappe.

vi sender jo ikke claim listene våre til "fienden":cool:
og vi hadde ikke liste på alle, PM vettu og planer inviduelt:D
 
Topp