-Rome- = Mormoner

DeletedUser

Guest
Stamme familien:
¤-ROME-
¤*Rome*
¤ROME-S
¤~ROME~
¤leg-2
¤leg-3
¤leg-4

Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er vitsen med dette. Hva er det dem prøver på egentlig? Virker som dem vil ha halve verden under sin familie regjering.

Skal det liksom se skremmende ut at det er så mange stammer under en regjering?
 

DeletedUser

Guest
Mye lettere å få spioner inn i stammen når du har så mange understammer
 

DeletedUser

Guest
Hm... ser ut som -Rome- blir den nye RoEm v1...

Når noen går til full krig vedder jeg på at det går slik som RoEm:p
 

DeletedUser

Guest
Da får vi vel snart stable på beina noen angrep da Zanmato? Og se hvor fort de faller :p
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
understammer okej virker dumt, men om man har mange allierte og iaps er vel nesten det samme? iaf om man har en levende allianse og man stilleropp under angrep og forsvar for sine allierte. Jeg vet ikke hvem som har mest når det gjelder allianser/iaps men har da hørt at noen stammer har drøssevis....
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
-Rome- (og alle deres understammer) har til stadigheter rømt fra kriger, jeg tror ikke det er en dag før om noen måneder at noen har til å ta disse som rømmer.

Men er ikke mer å si at dem ikke er særlig lojale angående allierte.
dem forsvarer kanskje, men thats it.

Lykke til -Rome- jeg tror dere vil trenge det ;)

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
-Rome- (og alle deres understammer) har til stadigheter rømt fra kriger, jeg tror ikke det er en dag før om noen måneder at noen har til å ta disse som rømmer.

Men er ikke mer å si at dem ikke er særlig lojale angående allierte.
dem forsvarer kanskje, men thats it.

Lykke til -Rome- jeg tror dere vil trenge det ;)

~Jazcan~

De har nå søkt allianse hos oss igjen, etter at de backstabbet oss sist. -.-
 
Reaksjonspoeng
3
En av stammene eksisterer ikke da:p

Utrolig uprofesjonelt av -Rome-.

To stammer med 100.000 poeng.

Enmed 400.000 og en med 600.000.

Utrolig uprofesjonelt:(
 

DeletedUser

Guest
Hm... ser ut som -Rome- blir den nye RoEm v1...

Når noen går til full krig vedder jeg på at det går slik som RoEm:p

HAdde ikke jeg vert på ferie da hadde feks. du vert adlet ut i den krigen.. (selv om AKDM ikke var med i den)
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hmm .

Jeg kan heller ikke se poenget med 1 hoved familie, delt i 2 familier, og hver familie har 3-4 stammer hver ! ?

Som alle andre har nevnt er dette virkelig uproffesjonelt !

Vi har 1, det synes jeg kan virke smart, så lenge vi har tett samarbeid med hverandre . Når spillerne i understammen har kommet seg opp til en viss standard og kvalifikasjoner som trengs og godtas i en seriøs hovedstamme, så kan man plukkes de opp til hovedstammen . Istedet for og ha altfor mange spillere i hovedstammen. Jeg tror nok det kan bli problematisk og styre en stamme med 60-70 medlemmer i en eventuell krig osv .

Yamato og D-yato så ikke ut til og fungere sammen, da kan det virke problematisk, til og med med bare 1 understamme !

Brennstrøm .
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan heller ikke se poenget med 1 hoved familie, delt i 2 familier, og hver familie har 3-4 stammer hver ! ?

Som alle andre har nevnt er dette virkelig uproffesjonelt !

Vi har 1, det synes jeg kan virke smart, så lenge vi har tett samarbeid med hverandre . Når spillerne i understammen har kommet seg opp til en viss standard og kvalifikasjoner som trengs og godtas i en seriøs hovedstamme, så kan man plukkes de opp til hovedstammen . Istedet for og ha altfor mange spillere i hovedstammen. Jeg tror nok det kan bli problematisk og styre en stamme med 60-70 medlemmer i en eventuell krig osv .

Yamato og D-yato så ikke ut til og fungere sammen, da kan det virke problematisk, til og med med bare 1 understamme !

Brennstrøm .

Det var et VELDIG dårlig eksempel, gi meg et bevis på at vi jobbet dårlig sammen?:)
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sorry .

Rett etter jeg postet dette leste jeg at (jeg tror faktisk det ver deg(fuzzball)) hertug i D-yato gikk over til Yamato og ble baron, da skjønte jeg at det var samarbeid og begges vilje .

Jeg trodde D-yato mislikte Yamato, og at det var grunnen til oppløsningen .

Jeg legger meg flat og beklager, sorry .
 
Topp