-rome-

DeletedUser

Guest
sa du ikke akuratt at du var så stolt over rankingen din? Og hvis du mener at stammer skal bedømmes på ranken og du mener at dere ikke er blandt de beste nå (du sa jo rimelig klart at dere kommer til å gjøre det), må det bety at rank 2 ikke er blandt de beste, som betyr at Rome som er rank 5 på V2 ikke er blandt de beste, som betyr at hele logikken din faller sammen o_O
 

DeletedUser

Guest
2. om du sjekker fakta føre du skriver så ville du vist at nesten så mye som 50% (og da sa jeg nesten) stammer fra gamle rome i v2(mange under andre navn serru)


Om Dere bruker fakenicks..

Hvordan skule han da fått skjekke om 50% er fra rome?
Hæ?!?!?

HÆÆÆ?!?!
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Føre du skriver les hva som er skrevet.
Slik som det ble sagt , men han stammen vil falle sammen etter bare kort tid , vi massrekrutterer jo 50 spillere om dagen som han sier.

Nå vet jeg ikke om dere følger med på tw stats etc men hadde dere gjort det ville dere sett jeg leder ~rome~ i v4 som er på langt nær så bra rangsert som -rome- er.
og være blandt de 10 beste er veldig bra etter min mening åkesom og at -rome- er rangsert som nr 5 i v2 er drit bra om man ser litt på stammens historie og på hisstorien til til over.

Hva jeg sier er : Når det har gått flere uker og -rome- fortsatt ligger på 2 til tross for at de fleste da har stammer og rekruttering har delevis opphørt(sier det da som regel alle stammer har noe gjenomtrekk av medlemer og det dukker alltids opp noen nye nå og da) vil jeg komme tilbake å si hva sa jeg.
De fleste (med untak av dårlige spillere som ikke har anna å ta fore seg en å spionere for andre) er rutinerte spillere som er kjenninger av en eller flere i ledelsen.
Da mener jeg i den forstand(bare for å ta det sakte for dere som ikke følger helt med) at ennten kjenner vi de veldig godt og har gode relasjoner til de , kjenner de delevis (er kanskje i allierte stammer i andre verdner etc betyr det for de som lurer) eller så har vi de som som kjenner de som man kjenner delevis til.Disse spillerene og medlemene er de som holder stand og gjør at vi alltid kommer til å være bladnt de beste og så lenge man har rutinerte erfarende spillere som er med så er det lite man kan si her på dette forumtet som kan endre det.

V4 har bare vært oppe i noen dager og mange endringer vil bli gjort de neste ukene for å skape en bedre stammer og rutinerte stammer.Mange stammer vil gå under andre vil øke deres rangsering eller går ned , det er for tidlig å peke ut hvem av de 10 baeste stammene som kommer til å fortsette å være det , men vet at vi kommer alltid til å være blandt de som ikke vil gi etter for press , hets etc derme vil vi rejere lista.
 

DeletedUser

Guest
Fordi man kontakter hverandre og man vet fra tidligere hvem som har bytta nick.Er ikke så vanskelig det serru....

Så du vil jeg skal kontakte alle medlemmene i stammen din for å finne de 50 % som har vært i samme sugne stamme på v.2? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hva jeg sier er : Når det har gått flere uker og -rome- fortsatt ligger på 2 til tross for at de fleste da har stammer og rekruttering har delevis opphørt(sier det da som regel alle stammer har noe gjenomtrekk av medlemer og det dukker alltids opp noen nye nå og da) vil jeg komme tilbake å si hva sa jeg.

fy f.. dere starta tidlig!
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
For meg er det for tidlig å lese så mye rart , lol:-D Har sovet under 3 timer nå.

Hvorfor vise så mye interesse og bruke så mye energi for en stamme man lissom ikke liker at man bryr seg med nicka til folk?

Er det ikke bare å drite i det da og la stammen drive med sitt i stede for å stikke nesa et sted der den ikke hører hjemme?
 

DeletedUser

Guest
For meg er det for tidlig å lese så mye rart , lol:-D Har sovet under 3 timer nå.

Hvorfor vise så mye interesse og bruke så mye energi for en stamme man lissom ikke liker at man bryr seg med nicka til folk?

Er det ikke bare å drite i det da og la stammen drive med sitt i stede for å stikke nesa et sted der den ikke hører hjemme?

Jeg bare la ut diplomatlista deres, jeg vet også at dere har søkt dere som allianser til oss også, med et usselt brev som dette.
"Skal vi være allianser?"

Hahaha, tror du det funker på gode stammer?
Neppe!!


Grunnen til at dette går ut over deg nå, er fordi du prøvde å forsvare stammen din. Det du forsvarer med gir stammen ditt et enda dårligere lys. Noe vi må svare på, du driter deg ut.
 

DeletedUser

Guest
Rutinerte , gode , aktvie og ikke minst modene spillere gjør generelt ikke slike ting.
Å ta inn de som søker seg til stammen er ikke masserekruttering.Å sile ut dritten etterhvert er heller ikke det største problemet , men om man skulle klare å rekruttere (uten søkere) 50 om dagen burde vi vært på tredje stamme eller noe vi da.

Men å diskutere med noen på ditt nivå funker ikke , du kommer til å PRØVE (ikke at det går så bra da) å vri og venne på allt.

Saken er vi liger blandt de beste i v 2 og kommer til å gjøre det her.
Når den tid kommer , vil jeg komme tilbake her å si: Hva var det jeg sa???

Alright, da seiar vi det.
Dersom -Rome- eigar heile v4 så skal eg bøye meg i støvet å si at du har rett. Å ta inn dei som søkar seg inn i stamen er masserekruttering om dykk tar inn 50 på ein dag.
 

Paxona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er ikke så lett å komme inn i -rome- lenger :(

Paxona den 08.07. klokken 23:25
Kan jrg våre så snil å bi medd i stammmen din?

Shinitzu den 08.07. klokken 23:44
Vennligst kontakt [player]evil shit[/player] ang. dette:)

Paxona den 08.07. klokken 23:46
...

Denne meldingen har blitt videresendt av Paxona.

Evil shit i dag klokken 08:26
nei du må skrive søknad

Paxona i dag klokken 11:13
Okei, jej er 15 år og kommer fra oslo
Kan jej være med?

Evil shit i dag klokken 12:56
for dålig

Paxona i dag klokken 13:00
jej har spilt spile i snart 2 år!
kan jej bli med?
Jej komer til å vokse drittt fort!!

Evil shit i dag klokken 13:01
fortsat for dålig

Paxona i dag klokken 13:03
Okeii..
Jej har spillt dete spilet i snarrt 2 årr
jej vil vare med istammmen din fordi jej syntes det kan vare gøy å spillle med profffe folk!
så pizzzzzzzzz ? Kan jej vare m ed?

Evil shit i dag klokken 13:04
lengre

alder
aktivitet
efektiv
lojal
respekt
vor lenge du har spilt tw

Paxona i dag klokken 13:06
Sreww your shithead tribe!!!1
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, tror du det funker på gode stammer?
Neppe!!

Bare kommenterer denne da jeg kjeder meg.

På gode stammer? Du mener vel heller de spillerene som er Gode i stammen din mener du vel?
hvem du er bak ditt nye nick bryr meg ikke, men siden du er leder av en stamme med Arica spillere fra v2 vil det si at du er en spiller,
som er godt respektert.
Så ja din stamme vil nok ligge blandt topp 30 her på v4.
Ser det er tidligere Arica og Yamato spillere der så ja er enig i at stammen din ikke er dårlig altså.
Dette er ikke kritikk mot ditt innlegg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forsvarer: xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Landsby: xxx xxxx(xxx|xxx)Kxx

Antall: 25 26 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 25 26 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0

sånn skjer med -rome-
 
Topp