Royal Flush fakenicker v8

Status
Stengt for ytterligere svar.

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kan du ikke holde slikt for deg selv?
Barnslig å måtte gå ut med slik info om folk som ønsker å spille under et annet nick enn dem er kjent for....
 

DeletedUser

Guest
orly-ostrich.jpg


Har du noe bevis for den underholdene påstanden? :jhimle:
 

DeletedUser

Guest
Litt barnslig, men litt morsomt for oss som ikke vet det ;)
Syns forsåvidt at om du først skal gå ut med fakenicks, så burde du helst ha mer enn ett nick...
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Uansett hvor hemmelig det skal holdes så kan jeg til syvende og sist bekrefte dette. Samtidig vil jeg gjerne henge ut den eneste mistenkte bak dette utspillet; McBitch fra Verden 7 som spilte sammen med en annen spiller på Jonas Har Større kontoen, en konto som i går ble internadlet. Kan ellers melde at TSFS har aldri stått så støtt med sine medlemmer som vi gjør nå.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
In-game heter han Barracuda.

Hva er hensikten din med dette? at vi ikke skal angripe Barracuda fordi han klarer å ødelegge for seg selv hver gang? :confused:

neida, men la nå han få spille under et fakenick da, vi ville jo sett hvor god/dårlig han hadde vært uansett. Hvem som spiller er uvesentlig, det er hvordan de spiller som har noe å si.

En Glitter uten aktivitet er sikkert mye dårligere enn en f.eks meg som er aktiv. Dette er bare et eksempel så la nå han få spille under fakenick hvis han vil det, selv om jeg heter Zippymaster her på v8 betyr heller ikke det at jeg er Zippymaster fra v1,v6 eller v7..
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Skjønner ikke helt greia med å hjemme seg bak fakenicks uansett. Respekt til folkz som Poke Me og Estrow som spiller under samme nicket uansett, eller til folk som bruker andre nick, men er åpne om hvem de egentlig er.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke helt greia med å hjemme seg bak fakenicks uansett. Respekt til folkz som Poke Me og Estrow som spiller under samme nicket uansett, eller til folk som bruker andre nick, men er åpne om hvem de egentlig er.

Flere som er feilinformert ja? :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Skjønner ikke helt greia med å hjemme seg bak fakenicks uansett. Respekt til folkz som Poke Me og Estrow som spiller under samme nicket uansett, eller til folk som bruker andre nick, men er åpne om hvem de egentlig er.

Haha, gliser. Poke Me spiller faktisk under fakenick i verden 8 :)

Uansett, tilbake til poenget:

På flere verdener jeg har startet opp siden v3 har jeg opplevd å blitt spiket gjentatte ganger. Riktignok fikk jeg vite at det ikke gikk an å støtte de grå byene etter verden startet, men navnet er vel søtt? :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp