rsrsrsrsrsrsrsrsrsrs , ZF fail.

DeletedUser

Guest
So funny :D your such a noob :D looking so forward to beat yoou guys hard i could do it alone i think but hell the others want to be a part of the beatdown
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså SQ her for avklare dette er en meget liten stamme akkurat no og at dem skal ut i noe krig er selvmord :D

når gejlder oss i RK så har ikke jeg personlig ønske om noe krig før AM er oppe ja :)

da vet eg ka grisen vil skrive på den så kan svare her

ja eg speida noen spillere idag kun for få info samme grunn som trippelS brukeren har speida meg 2 ganger ;)

så er ikke for krig men på grunn av samme grunn som at eg blir speida :)
 

DeletedUser

Guest
altså SQ her for avklare dette er en meget liten stamme akkurat no og at dem skal ut i noe krig er selvmord :D

når gejlder oss i RK så har ikke jeg personlig ønske om noe krig før AM er oppe ja :)

da vet eg ka grisen vil skrive på den så kan svare her

ja eg speida noen spillere idag kun for få info samme grunn som trippelS brukeren har speida meg 2 ganger ;)

så er ikke for krig men på grunn av samme grunn som at eg blir speida :)

scared pretty much?
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer: Killah Bee
Mål: 1 - Yo (475|496) K44

Antall: 27 28 286 0 71 105 0 0 0 17 1 0
Tap: 27 28 286 0 71 105 0 0 0 17 1 0



kan forsette med dette i evigheten (yawn)
 

DeletedUser

Guest
Der blei han stille gitt skal du skryte av de ressene du tok eller :D fail .. Failer
 

DeletedUser

Guest
Hehehe føler du deg rå nå :D vi får se hvor lenge lykke rusen din vare ;) stor spiller må jeg si :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
føler meg ikke rå :) bare gir beskjed at dere og har spillere med lite tropper ;)


hvordan dere velger og handle det blir deres sak ikke min ;)
 

DeletedUser

Guest
føler meg ikke rå :) bare gir beskjed at dere og har spillere med lite tropper ;)


hvordan dere velger og handle det blir deres sak ikke min ;)

okei?

mitt poeng var bar at dere er coockey med raporter, så kan vi komme med og(nerd)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er en av dem som mener denne krigen er idiotisk så :) eg kommer no ikke til å begynne noe angrep idag :) ka andre gjør med troppene sine skal eg ikke legge meg opp etter :)

kan være at noe ikke har fått med meg sindick men føler ikke vi har delt ut så mye mer rapp en dere men kan være noe på fakta heller rykte der pleier scrolle fort ned :D
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
jeg også :)
jeg kriger med alle stammene, etter zf hjerne ikke svarte på ett brev :(
jeg skal adle enn og hver av dere, du og grisen
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer: MadWorld
Mål: [001] ItsAMadWorld (484|527) K54

Antall: 165 232 0 0 10 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 165 232 0 0 10 0 0 0 0 0 1 0


poor him
 
Topp