Dakapo
Tidligere CM
- Reaksjonspoeng
- 392
High Performance (classic) - Runde 11
Startdato: 28. februar 2014, ca kl 18:00
Sluttdato: 28. mars 2014, ca kl 21:00
Heisann heisann,
Vi valgte å kjøre en kort runde denne gangen, men som går litt raskere - det er nemlig en 4x4 igjen. Forskjellen fra forrige gang er at dere nå vil starte med tre byer på 26 poeng i stedet for en større by. Jeg har i tillegg tatt tilbakemeldingen ang halvering av byggetid fra forrige runde til betrakning, så dere vil kun finne PK, FA og KA på denne runden. Stammene vil også være mindre og ODA er det eneste som teller.
Pga av at enhetshastigheten vil være såpass rask, vil vi også kjøre ut ganske mange gråbyer.
Forhåndsregistrering vil ikke være mulig!
<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighet:</th>
<td>4,0</td></tr><tr><th>Enhetshastighet:</th><td>4,0</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Ja, gamle våpen</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Gullmynter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Ja, nye</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Ja, vokser til 4000 poeng</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>Enkel</td></tr><tr><th>Nybegynnerbeskyttelse:</th><td>1 dag</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>5</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Farming:</th><td>Vanlig</td></tr><tr><th>Premiumfunksjoner:</th><td>PK, KA og FA</td></tr><tr><th>Lojalitet</th><td>25-35</td></tr><tr><th>Valg av startposisjon</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Rekkevidde til adelsmenn</th><td>300 felt</td></tr><tr><th>Stammeskift</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Angrep på egen stamme</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Kun støtte til egen stamme</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Angreps/support gap</th><td>120ms</td></tr><tr><th>Fakegrense</th><td>1% av poeng</td></tr><tr><th>Nattbonus</th><td>02:00 - 07:00</td></tr><tr><th>Annet</th><td>Alle starter med tre landsbyer. Tidsrommet det er nattbonus, vil troppene være tre ganger så sterke.</td></tr><tr><th><h1>Vinnerkrav:</h1></th><td>Stammen med høyest ODA når runden avsluttes, vinner</td></tr></table></div></table>
Startdato: 28. februar 2014, ca kl 18:00
Sluttdato: 28. mars 2014, ca kl 21:00
Heisann heisann,
Vi valgte å kjøre en kort runde denne gangen, men som går litt raskere - det er nemlig en 4x4 igjen. Forskjellen fra forrige gang er at dere nå vil starte med tre byer på 26 poeng i stedet for en større by. Jeg har i tillegg tatt tilbakemeldingen ang halvering av byggetid fra forrige runde til betrakning, så dere vil kun finne PK, FA og KA på denne runden. Stammene vil også være mindre og ODA er det eneste som teller.
Pga av at enhetshastigheten vil være såpass rask, vil vi også kjøre ut ganske mange gråbyer.
Forhåndsregistrering vil ikke være mulig!
<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighet:</th>
<td>4,0</td></tr><tr><th>Enhetshastighet:</th><td>4,0</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Ja, gamle våpen</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Gullmynter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Ja, nye</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Ja, vokser til 4000 poeng</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>Enkel</td></tr><tr><th>Nybegynnerbeskyttelse:</th><td>1 dag</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>5</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Farming:</th><td>Vanlig</td></tr><tr><th>Premiumfunksjoner:</th><td>PK, KA og FA</td></tr><tr><th>Lojalitet</th><td>25-35</td></tr><tr><th>Valg av startposisjon</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Rekkevidde til adelsmenn</th><td>300 felt</td></tr><tr><th>Stammeskift</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Angrep på egen stamme</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Kun støtte til egen stamme</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Angreps/support gap</th><td>120ms</td></tr><tr><th>Fakegrense</th><td>1% av poeng</td></tr><tr><th>Nattbonus</th><td>02:00 - 07:00</td></tr><tr><th>Annet</th><td>Alle starter med tre landsbyer. Tidsrommet det er nattbonus, vil troppene være tre ganger så sterke.</td></tr><tr><th><h1>Vinnerkrav:</h1></th><td>Stammen med høyest ODA når runden avsluttes, vinner</td></tr></table></div></table>
Sist redigert: