HP/Classic - Runde 3

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
DA82F31547FDDF96FFDE4E752CBC3280.png




Startdato: Onsdag 18. april 2012
Sluttdato: Mandag 18. juni 2012




<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighet:</th>
<td>5.0</td></tr><tr><th>Enhetshastighet:</th><td>0.5</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Ja, uten våpen</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Adlingssystem:</th><td>Gullmynter - billigere pris</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 1000 poeng - vil være flere gråbyer</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>Enkel</td></tr><tr><th>Nybegynnerbeskyttelse:</th><td>2 dager</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>35</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Kontoadmin:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Stammekrig:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Halvering av byggetid:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Diplomati:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Valg av startposisjon</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Mindre kart</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Stammeskift</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Angrep på egen stamme</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Kun støtte til egen stamme</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Angreps/support gap</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Fakegrense</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Nattbonus</th><td>01:00 - 07:00</td></tr><tr><th>No haul</th><td>Ja</td></tr><tr><th><h1>Annet</h1></th><td>Det vil ikke være mulig å farme på denne runden. Man begynner derfor med litt starthjelp i form av høyere ressurser. Lojalitet 30-55. Forhåndsregistrering vil være mulig.</td></tr></table></div></table></div>



Premie for HP runde 3:
  • Rank #1, #2 og #3 kommer til å få: 600, 400 og 200 premiumpoeng
  • Resten av spillerne i stammen på rank 1 vil motta 100 premiumpoeng hver




~ Diskusjonstråd ~
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Om det skulle være noen som ikke har fått med seg nedtellingsklokka på forsiden, så starter neste runde med Classic kl 18:00 idag 18. april.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Blir en liten forsinkelse da det tydeligvis ble litt flere kontoer enn antatt som skulle plasseres automatisk. Heh!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Liten informasjon;

Dere som holder på med questoppgavene vil til slutt komme til denne; "Alternative innkomne ressurser".. Da det ikke er mulig å farme på denne runden, så faller også muligheten til å fullføre den bort. Jeg valgte likevel å ta med questen da den er langt bedre enn de andre opplæringene som er på spillet, og tar heller på meg de få ekstra sekundene det tar å fullføre oppgaven for dere.


Derfor vil jeg at dere sender en ticket til meg når dere kommer til denne oppgaven, så skal jeg fullføre oppgaven for dere. =)
 
Topp