RuneScape

DeletedUser

Guest
................................................................................................................................................
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nehei ! dt er kjedelig i starten, dt er jeg enig i, men hvis du blir mer kjent med spillet, og kommer litt opp i level på ting og tang, da er dt morsomt :)
 

DeletedUser

Guest
Questene og minigamesene er gøye :)
Resten er mer blah >.>
 

DeletedUser

Guest
Jeg har 100 i magic så jeg har en magi som gjør at jeg kan teleportere meg til lumbridge uten å bruke runer. Kan bare bruke den en gang hver halvtime da :(
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Max magic er 99 ^^

Og Quest var gøy.. Hadde godt over 200 Quest points.. husker bare ikke hvor mye over :)

hadde 20 quest left elsn
 

DeletedUser

Guest
Jeg har 100 i magic så jeg har en magi som gjør at jeg kan teleportere meg til lumbridge uten å bruke runer. Kan bare bruke den en gang hver halvtime da :(

Man trenger ikke "100" magi for å bruke den, og for å ha 100 magi trenger du 99, med kappa. har du den?

EDIT: Quest er gøy, hadde quest cape da jeg ble banna^^
 
Sist redigert av en moderator:

Dark Ninja

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg og spiller det, men min combat er bare 86:(
og du har rett, det er bare dreping og quester som er gøyt, men for å gjøre de trenger du å skaffe ting og penger, det er det som gjør det litt kjedelig
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde en RS Account i lvl 107, men ble hacka.:mad: og har startet på nytt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Og penger? Ikke noe problem. Hadde 50 mill. Full Dharok og Werack:D
 
Topp