Rykte & Fakta Børsen

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Grunnen til at 24/7 ikke foretar seg noe, er at de har interne problemer som jeg ikke ønsker å gå ut med på offentlig forum, selv om jeg personlig er i WIC (Lipssealed)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Noen andre enn meg som lurer på hvorfor ikke 24/7 hjelper AKDM?

Når AKDM er borte er de alene mot WIC og BNP, hvorfor ikke starte den krigen mens de enda har noen ved sin side :confused::confused:

De er jo mer opptatt av å komme seg inn i WIC eller BNP. Blir lite krig når alle fra den tapende siden skal bytte side, hjelper heller ikke stort på når den vinnende siden rekrutterer til seg "storhet".
Så den dagen AKDM eller 24/7 oppløses kommer det til å bli rekrutterings krig av de igjenværende stammene ?
 

olegab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fakta er at BNP bare trengte en dårlig unnskyldning for å gå til krig.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Da må du sette deg inn i ting. De/dere fikk mulighet til å ordne opp i at dere deffet opp NT spillere. Men når NL i tillegg da tar inn NT medlem som sender angrep på BNP så er grensen nådd.
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktene skal ha det til at Kvæna er på veg tilbake, og at denne verdenen ledes av lilo og stitch innen 1 måned, om ikke mindre :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Ossen er det tw chamipon skla settes opp gi meg en mal så kan jeg gjøre det(nod)?


Sett spillere på v11 opp mot hverandre. Person x mot person y. Den personen som får mest stemmer går videre til neste runde.

Settes da opp i et cup-system, med f.eks. 16/32 spillere. Med 16 spillere blir første runde 8 kamper med 1 mot 1, andre runde 4 kamper, tredje 2 kamper, for så å ha em finale. Med 32, så blir første runde med 16 kamper, ellers samme som med 16.
Håper det var forståelig!

Alltid flott med en tw-champ! :)
 
Topp