Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Seriøst? Hadde du respekt for dem fra før av?? o_O

Out comes the insults...

Scarborough: Visste du at de fleste stammer har minst én fatal svakhet du kan karakterisere dem med når du slutter? :D Nå har jeg nettopp startet et rykte ^^
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvorfor mister dere respekten for oss når vi merger ?
Dette er noe som var planlagt lenge mellom stammene våre at det ble i så stor skalla var ikke planlagt men det ble da en gang sånn.
Sånn som det var i k10 var ting litt ute av kontroll og enkelte i ledelsen der var så ustabile at vi i RNG følte oss truet nå er de kommet over til oss og under felles ledelse fra begge stammene, skal RNG forsette som før bare litt større.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor mister dere respekten for oss når vi merger ?
Dette er noe som var planlagt lenge mellom stammene våre at det ble i så stor skalla var ikke planlagt men det ble da en gang sånn.
Sånn som det var i k10 var ting litt ute av kontroll og enkelte i ledelsen der var så ustabile at vi i RNG følte oss truet nå er de kommet over til oss og under felles ledelse fra begge stammene, skal RNG forsette som før bare litt større.

Ja det lurer jeg også på egentlig, mulig jeg har gått glipp av noe her, men når to stammer som også er allierte med BOL merger, hva er endret?
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
enkelte sliter bare med å komme over at dem ikke ble informert i forveien ;).

dem roer seg nok.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at vorin sier at Kny ikke hadde noe forhold til BOL. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Seriøst? Hadde du respekt for dem fra før av?? o_O

reyktes at MD missliker mergen og virker truet av det...

spår også et rykte om at MD vil av bekrefte dette rytke og pynte på sannheten om at han ikke er noe truet av RNG på grunn av ***** ** ** *....:D
 

DeletedUser

Guest
Spår et rykte om at MD ikke kommer til å si det nå som du har forutsagt det ;) Spår dessuten at han ikke kommer til å svare i det hele tatt dersom det er kommet en ny side innen han kommer på :D
 

DeletedUser

Guest
reyktes at MD missliker mergen og virker truet av det...

spår også et rykte om at MD vil av bekrefte dette rytke og pynte på sannheten om at han ikke er noe truet av RNG på grunn av ***** ** ** *....:D

Fryktet? Jeg visste ikke om dette engang jeg, og nå som jeg vet det så ler jeg bare av det :D
Sier bare BRING IT ON! ;)

Spår et rykte om at MD ikke kommer til å si det nå som du har forutsagt det ;) Spår dessuten at han ikke kommer til å svare i det hele tatt dersom det er kommet en ny side innen han kommer på :D

Gud å dere er dårlige til å spå framtiden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det burde ryktes at jeg kjeder meg, men det er neppe en stor og viktig nok nyhet... :eek:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
For min del så vet dere hva jeg mener om gomp så at angrepene mot han stoppes og at han bare sitter der og suger til seg støtte liker jeg dårlig.
 

DeletedUser

Guest
Vi gir folk støtte...

On-Topic: Ryktes at v1 er tamt? :rolleyes:

Hehe.. Neida. Her er det masse drama :p
Her er det bare å sette seg ned i gostolen og følge med. :D
Dessuten det er ikke så kjedelig som man lager det til selv ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. Neida. Her er det masse drama :p
Her er det bare å sette seg ned i gostolen og følge med. :D
Dessuten det er ikke så kjedelig som man lager det til selv ;)

Nei, ikke nå som det er oppstyr i flere stammer... :D

Nå begynte det å bli artigere på V1... ;)
 

DeletedUser

Guest
Minst like kjekt å lese forumet :p Det ryktes at mange er blitt engasjert i tråden om BOL og RNG, er dette sant? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg foreslår du holder spammen til ryktebørsen, og litt mere sakling snakk til den andre topicen. Den begynner å bli passe uoversiktlig...
 
Sist redigert av en moderator:
Topp