Ryktebørs

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nå begynner dette å bli så dumt at jeg griner snart..

Skal jeg ikke kunne sende så mange angrep jeg vil lengre? skal vi ha en grense på hva? 200 angrep om dagen? max eller ?
Blir det dummere nå så kan vi jo bare slutte å krige og heller bygge byer og inngå fredsavtaler med alle, men da vil dere vel ha en lov for det og? eller?

Jeg synes også at dettte blir for dum la oss lage tribalhugs regler her:

1) Det er ikke lov at flere angriper en spiller ( det blir for feigt).

2) det er ikke lov og sende fakes.

3) Det er ikke lov og kordinere angrepene sine sånn at de treffer samtidig.

4) Det er ikke lov og sende adels tog eller adelsnukes.

5) det er ikke lov og sende Over 200 ekte angrep ( det må være mulig og forsvare seg).

6) Bare glem de første reglene det er ikke lov og krige vi skal alle drive diplomati og adle grått. og den som vinner er den som lever lengst eller står igjen når alle andre er borte pga inaktivitet eller slett.


Lol...
 

DeletedUser

Guest
BARE så det er sakt jeg støtter GRANNY, og det regner jeg med ALLE i IB også gjør siden de er så misfornøyd med dagens regler:) LOL
 

DeletedUser

Guest
Greit - Så bruker RNG en måte der de ikke bryter reglene MEN , jeg føler at det blir feil. Hvem har sjangse for å sitte og forsvare seg selv mot 50.000 angrep ? Vi i BOL & IB skal vel fint også klare å sende ut 50.000 angrep - Men for meg blir det rett og slett feil, så jeg håper at reglene blir endret litt.


Har aldri stått at det ble sendt 50 000 angrep på 20 min... det som ble sakt var 50 000 angrep på en uke tror jeg.. ellers vet jeg ikke nok til å kommentera saken skikkelig, men tror ikke Magic Bob hadde komt med disse kraftige påstandene vis det ikke var god grunn til å ha mistanke om evt juks, men som sakt, kjenner ikke saken godt nok..
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
OG hva er det som feiler IB om dagen=? Vi har nå alltid hatt en sånn 4x4 regel på gråbyer, men nå tar dere inni og tett opp mot cluster, det synes jeg er feigt som F.... Og betyr dette at vi og kan ta gråbyer midt i IB cluster??

Nå vet jeg ikke helt hva slags 4x4 regel du prater om for å være ærlig, og jeg visste for så vidt ikke at sånt fantes mellom fiender (selv om jeg skulle ønske at det fantes for å gjøre det mindre feigt though). Men når det er sagt så tror jeg det blir litt feil å si at vi tar gråbyer oppi deres clustre. Ok, vi gjør kanskje det.. men vi er ikke alene om det. Feie for egen dør før man prøver seg på andre sin kanskje. =)


Fredrik4
 
Sist redigert:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tror alle på denne verdenen skulle ønske det fantes sånne regler om grå byer men det er med de som alle andre regler som ikke er spill regler ( altså regler laget av TW teamet.) at de finnes for personene som velger og følge dem og ingen andre.
Ta grå byer inne i andre sine clustre, er frekt men helt klart en del av spillet som fakes og andre ting.
Det finnes mange måter og averge dette problemet selv. Er man litt våken og følger med så kan man forsvare grå byene sine også eller bare adle dem viss man ikke orker / har tid.
Alt er lov i Krig og Kjærlighet ? :p
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
spookiekontoen er visstnok i live igjen og hører da hjemme i 7070. ikke så høy ODA desverre
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nå begynner dette å bli så dumt at jeg griner snart..

Skal jeg ikke kunne sende så mange angrep jeg vil lengre? skal vi ha en grense på hva? 200 angrep om dagen? max eller ?
Blir det dummere nå så kan vi jo bare slutte å krige og heller bygge byer og inngå fredsavtaler med alle, men da vil dere vel ha en lov for det og? eller?

TribalHugs er en fin ting, ja <3
 

DeletedUser

Guest
Greit - Så bruker RNG en måte der de ikke bryter reglene MEN , jeg føler at det blir feil. Hvem har sjangse for å sitte og forsvare seg selv mot 50.000 angrep ? Vi i BOL & IB skal vel fint også klare å sende ut 50.000 angrep - Men for meg blir det rett og slett feil, så jeg håper at reglene blir endret litt.

HERREGUD sier jeg bare. JA vi endrer på reglene fordi noen klarer og gidder og sende mer angrep enn de andre! Smart du ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå vet jeg ikke helt hva slags 4x4 regel du prater om for å være ærlig, og jeg visste for så vidt ikke at sånt fantes mellom fiender (selv om jeg skulle ønske at det fantes for å gjøre det mindre feigt though). Men når det er sagt så tror jeg det blir litt feil å si at vi tar gråbyer oppi deres clustre. Ok, vi gjør kanskje det.. men vi er ikke alene om det. Feie for egen dør før man prøver seg på andre sin kanskje. =)


Fredrik4

Beklager denne:eek: Var nok bare i mitt hodet at en sånn regel fantes, men kanskje vi burde innføre en?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Greit - Så bruker RNG en måte der de ikke bryter reglene MEN , jeg føler at det blir feil. Hvem har sjangse for å sitte og forsvare seg selv mot 50.000 angrep ? Vi i BOL & IB skal vel fint også klare å sende ut 50.000 angrep - Men for meg blir det rett og slett feil, så jeg håper at reglene blir endret litt.

Tror det var dette Rawr. Komentrete :p
 

DeletedUser

Guest
Det blir så alt for dumt å innføre regler som setter grenser på HVOR mange nukse/fakes EN spiller eller stammen kan sende, det her er et krigs spill... o_O
en hver spiller kan greie å sende mange tusen incs på en dag, det er snakk om litt erfaring og tid. ikke mer eller mindre enn det.
at alle spiller ikke har tid tid eller greier ikke å gjøre dette er deres eget problem..
derfor kan vi ikke lage regler til den stammen eller spillern som har mere tid enn andre -.-
 

DeletedUser

Guest
det ryktes at jeg ikke vet hvem rawr er på noen av verdenene og ikke orker å sjekke det opp:p
 
Topp