Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Går rykter i RNG/RNGA at Kevlar er pro i bilder ;) Han sier han nettop clonet fyren på IB's profilbilde, og har det bildet. Uten skriften... mhmmmmmm.....

Og han har t.o.m. funnet MANGE folk sine profilbilder på en hemmelig side :p
 

DeletedUser

Guest
ryktes at c22 sin tilbakekomst til sin konto skaper skjelvenes Burn spillere på forum :)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvorfor tror du det Bunny?
Dere har jo ikke svart meg på det siste jeg skrev så hvorfor skal jeg skrive mer?
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke være den , glitters blogg er besøk ca 7000 ganger og denne 25.756 :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært bedre og sakt at en vis blogg har snart flere lesere enn tw har spillere :D
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
31 juli. 2010 var for 3 års sia ? deven er du sånn kar som har spillt TW i 11 år og la meg gjette du sier du er 15 men når du kommer inn i stammen er du egentli bare 13 år..
Jøss sier jeg bare..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
31 juli. 2010 var for 3 års sia ? deven er du sånn kar som har spillt TW i 11 år og la meg gjette du sier du er 15 men når du kommer inn i stammen er du egentli bare 13 år..
Jøss sier jeg bare..

Følg med da, han mener OFF. forum
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ryktet sier at jeg er tilbake på V1 og sterkere og mere målsatt enn noen gang :p

eller er dette et rykte folk snakker om? :eek:
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vel er under mange navn, men for tiden så var det RC jr. frem til i går kveld :p da ble det Rumpami igjen ;)
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktene sier at HVIB er så frustrerte over at de ikke klarer å ta byer av fienden at de går på spillere med 50k for å endelig få noe å skryte av..?

-BB-
 
Topp