Ryktebørs

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ryktene sier at HVIB er så frustrerte over at de ikke klarer å ta byer av fienden at de går på spillere med 50k for å endelig få noe å skryte av..?

-BB-

Ryktet sier at ditt rykte er like patetisk som BOL og HFO til sammens.

Det er også et rykte som sier at RNG skaffer moralboost etter BuRn sitt fall.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at HVIB er så frustrerte over at de ikke klarer å ta byer av fienden at de går på spillere med 50k for å endelig få noe å skryte av..?

-BB-

Side 1:
Stammer: , HVIB
Side 2:
Stammer: , RNG, BOL, V-BOL, H.F.O

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 279
Side 2: 111
Forskjell: 168

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,567,464
Side 2: 1,013,153
Forskjell: 1,554,311

chart



Du har absolutt ingenting å si på den saken ;) Taper :D
 

DeletedUser

Guest
Statistikken mot H.F.O derimot sier noe annet MD.


Side 1:
Stammer: , H.F.O
Side 2:
Stammer: , IB

Timeframe: For alltid


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 655
Side 2: 202
Forskjell: 453

chart



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 6,076,832
Side 2: 1,786,840
Forskjell: 4,289,992

chart





IB prøver seg nå på en spiller med hele 7 byer.. :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Pappskaller :D

Det har da absolutt, nada niks å si hvem man angriper??! Om spilleren har 2 eller 2 millioner byer har jo ingen betydning! Man fjerner fienden.. Og det er faktisk vanskelig å angripe en med få byer ettersom moralen er helt elendig. Litt støtte og det tar plutselig 200 nukes å ta 10 def byer... Så skjønner ikke helt hva dere sipper over :/
 

DeletedUser

Guest
Statistikken mot H.F.O derimot sier noe annet MD.

De er kanskje i pluss, men det får de bare være. La de herje og ta 20 byer i måneden. Flott jobbet.
I mellomtiden tar vi et par hundre byer av RNG og BOL. Så når de er borte, skal jeg like å se H.F.O stå imot hele IB.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ryktene sier at HVIB er så frustrerte over at de ikke klarer å ta byer av fienden at de går på spillere med 50k for å endelig få noe å skryte av..?

-BB-

Frustrert?:eek:

På statistikken (Stammekriger) så leder HVIB 19-12 :p
Så vi er ikke akkurat frustrerte.
 
Sist redigert:

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pappskaller :D

Det har da absolutt, nada niks å si hvem man angriper??! Om spilleren har 2 eller 2 millioner byer har jo ingen betydning! Man fjerner fienden.. Og det er faktisk vanskelig å angripe en med få byer ettersom moralen er helt elendig. Litt støtte og det tar plutselig 200 nukes å ta 10 def byer... Så skjønner ikke helt hva dere sipper over :/

Jeg kunne ikke blitt mer uenig. Jeg mener det er feigt og tegn på at de er desperate når de kjører storangrep på en liten spiller som er ny i gamet. Og dere mener fortsatt det ikke er deres skyld dere har så mange mot dere, selv om dere går inn for å utslette alt og alle som ikke er IB'ere?

Side 1:
Stammer: , H.F.O, S.F.O
Side 2:
Stammer: , IB, HVIB

Timeframe: Siste 3 månedene


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 291
Side 2: 53
Forskjell: 238

chart


20 byer i mnd ja..

-BB-
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg kunne ikke blitt mer uenig. Jeg mener det er feigt og tegn på at de er desperate når de kjører storangrep på en liten spiller som er ny i gamet. Og dere mener fortsatt det ikke er deres skyld dere har så mange mot dere, selv om dere går inn for å utslette alt og alle som ikke er IB'ere?

Side 1:
Stammer: , H.F.O, S.
F.O
Side 2:
Stammer: , IB, HVIB

Timeframe: Siste 3 månedene


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 291
Side 2: 53
Forskjell: 238

chart


20 byer i mnd ja..

-BB-

Går dere i SFO:confused:
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg kunne ikke blitt mer uenig. Jeg mener det er feigt og tegn på at de er desperate når de kjører storangrep på en liten spiller som er ny i gamet. Og dere mener fortsatt det ikke er deres skyld dere har så mange mot dere, selv om dere går inn for å utslette alt og alle som ikke er IB'ere?

Storangrep:confused:

Overdriver du ikke litt? Er vel bare 2 spillere som angriper han/hun.
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde det vært mot deg, hadde du våknet opp med rundt 4200 angrep. Om det er småangrep for dere, håper ikke jeg at jeg er neste offer ^^

-BB-
 

DeletedUser

Guest
Skjønner at dere blir lei dere når 100 angrep kommer deres vei. Det er ikke så lett nei.

Synd du heller ikke fatter poenget mitt, for da hadde du sluttet å si noe for lenge siden.. men uansett.. Gjør som dere vil, bare ikke overdriv og syt for at vi angriper små spillere. De er de letteste å forsvare også, så er helt uforståelig for meg hvorfor du klager på det.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at det står en heller uoffisiell rekord for fall de neste 24 timene.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner at dere blir lei dere når 100 angrep kommer deres vei. Det er ikke så lett nei.

Synd du heller ikke fatter poenget mitt, for da hadde du sluttet å si noe for lenge siden.. men uansett.. Gjør som dere vil, bare ikke overdriv og syt for at vi angriper små spillere. De er de letteste å forsvare også, så er helt uforståelig for meg hvorfor du klager på det.


Det som blir poengtert her er at dere ikke klarer og ta byer fra andre, dere har sendt 1000 vis av angrep vår vei de siste mnd uten å ta byer. Så for oss virker det passe desperat når HVIB bruker 200 nuks mot en spiller med 7 byer??

Denne spilleren har ikke spurt etter hjelp bare så det er sagt, han tok ikke i mot hjelp før vi andre såg at han mistet 1 by. Da sendte vi støtte uten å spør om lov:D
 
Topp